logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Volnoběh
PachezZ Offline
#1 Vloženo : středa 10. října 2007 18:49:12 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Obcas se mi stává ze volnobeh zustane na 1500rpm misto na +/-700 , cekam az se mi to jednou z nepozornosti rozjede a nekam to tuknu...
cim to muze byt ?

Wesker Offline
#2 Vloženo : středa 10. října 2007 22:54:36 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
2.5 V6? To mi dela taky,je to obtokovy ventil volnobehu nebo bimetal sytice.Bud zustava viset nebo dobre nedovira a pak ty otacky sou jake sou.Uz sem mel vykuchanou klapku ale na p..u je ze se neda dostat az na ty tesnisi komponenty jak u 2.0.Ja to budu resit az v zime.

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
PachezZ Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 11. října 2007 7:35:10 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
2.0...
Zmuzu s tim neco jako totalni antitalent na motory na ulici pred barakem ?

Wesker Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 11. října 2007 21:05:47 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No,musel bys vysrubovat klapku,rozdelat,vycistit,popripade vymenit opotrebovane komponenty.Nevim ale jestli pujdou sehnat.Ale Venito uz to na svem 2.0 delal,tak by ti to mohl popsat detailne.

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Renni Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 11. října 2007 21:24:51 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
no to si počkám,poslední dobou mám stejný problém...na těch 1500 to ale docela drží,nekolísá to a pak to po nějaké nepravidelné době spadne zase na normál...

Rennicar-bixenony
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Venito Offline
#6 Vloženo : pátek 12. října 2007 20:07:07 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
dela to pridreny pistek v obtokovem ventilu. Na pistek tlaci z obou stran pruzinky a tim ho drzi v dane poloze ktera odpovida klibovemu stavu, tedy onem cca 700ot. pri potrebe RJ zvysit volnobeh pusti proud do elektromagnetu, ktery pistkem pohne proti mensi z pruzinek a tim se pripusti vzduch do sani a zvysi otacky... a prave v teto pruzince je problem, je unavena ale nahradit ji cimkoli sebe vic podobnym se me nedarilo zajistit spravnou funkci... prizinka ma v klidu deklu tusim 28mm, a uz jeji natahnuti o blby milimetr znamenalo to, ze elektromagnet nebyl schopny hnout pistkem a patricne pridat otacek, takze treba otoceni volantem na volnobeh, nebo jeste hur zapnuti klimy na volnobeh znamenalo uduseni motoru ktery chcipne.
takze je to vylozene o zkouseni, pruzinku sem natahl o cca pul milimetru a svete div se, vsecko fakci jak ma uz pul roku.
Driv me to delalo treba i to, ze volnobeh se sice drzel jak mel, ale jak sem pohl volantem, vystrelil na cca 1500ot... takze rozdelavejte, cistete, a hledejte kompromis natazeni pruzinky mezi schopnosti drzet volnobeh+schopnost pridano otacek RJ a dusenim motoru pri zatezi(zapnuti klimy)
dal bych i obrazek, ale uz sem to vzdal :)

ProbeII 2.0l & bixenony

American @ Japan caars
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Renni Offline
#7 Vloženo : pátek 12. října 2007 22:13:19 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
jj,už jsem si to uvědomil čím se to děje mně, při zapnutí klimošky mi to vystřelí nahoru,no furt lepší než naopak udušenej motor jak píše Venito..

Rennicar-bixenony
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
shabi Offline
#8 Vloženo : sobota 13. října 2007 9:45:52 (UTC)

Registrován: 08.05.2007 (UTC)
Příspěvků: 348
Bydliště: Plzeň

jo tohle je hnus doufam ze me to nepotka...
co sem mel mazdu jeste tak tam mi to delalo taky, otoceni volantem, zmacknuti brzdy, spojky, svetla, vetrani, stahovani okynek, hifi.... vsechno co melo nejakej odbre otacky bud vykoplo nebo snizilo a kolikrat to taky skoro i chciplo...

PROBE II USA
2,5 24V - 1992!
PROBE II USA
2,5 24V - 1992!

http://shabicar.rajce.idnes.cz/
Wesker Offline
#9 Vloženo : neděle 14. října 2007 1:10:01 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jenze na 2.5 V6 nebude prdel rozebrat ten ventil.Je tam jen jeden 5ti uhelnikovy cervik a vic nicUnsure

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.