dela to pridreny pistek v obtokovem ventilu. Na pistek tlaci z obou stran pruzinky a tim ho drzi v dane poloze ktera odpovida klibovemu stavu, tedy onem cca 700ot. pri potrebe RJ zvysit volnobeh pusti proud do elektromagnetu, ktery pistkem pohne proti mensi z pruzinek a tim se pripusti vzduch do sani a zvysi otacky... a prave v teto pruzince je problem, je unavena ale nahradit ji cimkoli sebe vic podobnym se me nedarilo zajistit spravnou funkci... prizinka ma v klidu deklu tusim 28mm, a uz jeji natahnuti o blby milimetr znamenalo to, ze elektromagnet nebyl schopny hnout pistkem a patricne pridat otacek, takze treba otoceni volantem na volnobeh, nebo jeste hur zapnuti klimy na volnobeh znamenalo uduseni motoru ktery chcipne.
takze je to vylozene o zkouseni, pruzinku sem natahl o cca pul milimetru a svete div se, vsecko fakci jak ma uz pul roku.
Driv me to delalo treba i to, ze volnobeh se sice drzel jak mel, ale jak sem pohl volantem, vystrelil na cca 1500ot... takze rozdelavejte, cistete, a hledejte kompromis natazeni pruzinky mezi schopnosti drzet volnobeh+schopnost pridano otacek RJ a dusenim motoru pri zatezi(zapnuti klimy)
dal bych i obrazek, ale uz sem to vzdal :)
ProbeII 2.0l & bixenony
American @ Japan caars
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars