Asi tu trošku ukradnu téma a více méně sem zkopíruji příspěvek z FB, ale Satan je konečně doma a já mám po 3 letech shánění a 3 P1 nějaké, které je pojízdné, nezrezlé, s turbem a moje
Sice se po cestě objevil snad kamion menších či větších problémů (Např. dnes jsem konečně vyřešil skřípání altíku a náhodné kuckání/chcípání) a další várka se už určitě veze, ale i tak jsem neskutečně šťastný a těším se co pro nás budoucnost má nachystáno.
Chtěl bych poděkovat Lišákovi, který mě ke koupi tohoto kusu překecal, poskytl mu útočiště než na něj byl čas a pomohl mi s hromadou menších problémů co se vyskytly.
Chci poděkovat Jirku Slavíkovi, který podnikl dvoudenní cestu až kamsi do Nazilandu aby z jejich spárů tohle krásné Probe osvobodil a dovezl ho k nám a zároveň se postaral o zdraví mých nervů při přihlašování.
A nesmím zapomenout poděkovat zřejmě nejdůležitějšímu člověku v projektu SATAN, ten, od koho má tento povoz své jméno, ano, řeč není o nikom jiném než o White Powerovi který prolil hektolitry svého potu, slz, piva a jiného tvrdého alkoholu aby Satana vzkřísil zpět do země pojízdných.
Ovšem největší poděkování patří celému Probeclubu za to, jak skvělý lidé v něm jsou. Abych upravil jedno "rčení".
Přišel sem kvůli Probe, ale zůstal jsem kvůli Probeclubu.
[img]https://img41.rajce.idnes.cz/d4103/19/19054/19054091_e99a0b4c10137a17852c31a9651d585b/images/Satan1.jpg?ver=0[/img]
Satan má své vlastní album na Rajčeti,
ZDERád bych v tomhle tématu pokračoval se Satanovou evolucí. Co nás čeká dál?
US zrcátka s prolisem, LX nárazníky, odrazka místo záslepky, třetí brzdové do víka kufru místo záslepky, nové rádio a repro,
nová kola, podvozek, upgrade brzd, odstranění origo bodykitu, béžový nebo červený interiér, přelak do modré metalízy a spousta dalších plánů o kterých tu budu snad pravidelně dávat vědět.
93 GT - Silverstreak
97 GTS
92 Turbo (Kefa)
91 Turbo
94 GT UKčko
ex 89 LX, ex 94 GT - Generál Lee, ex 97 GT - Peci, ex 92 Turbo