Původně odesláno: DannyW Ahoj, jaký to máš prosím tě ročník? Resp. jestli máš OBD l tak by šlo vyblikat chyby jestli není v hájí nejaké čidlo nebo solenoid. Nevím jestli by mohl mít špatně se otevirajicí vris takovy vliv na motor jak píšeš. ... Jinak motor ma hladký chod? Nemá zvuk jak pětiválec anebo netrepe se vic nez je zdrávo? Narážím tim na to, ze me se jednou odpojil jeden jediný kablik a rozhodilo mi to celý motor, s projevy jak jsem se ptal. A taky sem menil svicky i kabely a solenoidy.
Je to jeden z posledních ročníků - 1997. Nejsem teďko u auta, abych se mrkla, ale konektor je v motoru u pojistkový skříně a je to, tuším, 25 pin, ale fakt nevim. O VRISech jsem něco přečetla a nemyslím - všude se píše, že to na chod auta nemá vliv - spíš na spotřebu.
Motor jde hladce, do otáček jde od spoda ochotně a vibrace - no, ty asi moc neposoudím, neseděla jsem nikdy v jiné MX6, ale rozhodně se mi nezdá, že by bylo něco v nepořádku. Jinak jsem si včera všimla, že s ujetými kilometry se hranice otáček, kdy to chcípne, snižuje - včera po cca 30km už mi umřela ve 3tisících a zároveň, jak se to zhoršuje, klesají volnoběžný otáčky: včera, po dalším kolapsu na E50 v plným provozu, jsem ji nechala vychladnout cca 5 minut, nastartovala a brblalo to na 400 - 500 otáček na neutrál - bylo to strašidelný, ale domů jsem dojela. To abych běžela koupit multimetr a začala pomalu zkoušet měřit :D A to jsem si říkala, že bude stačit, že si umím vyměnit olej a filtry, teď ze mě bude ještě elektrikář a příště už si koupím plamen a začnu dělat plechy :D
Mazda MX6, 2.5 24V