Jo,jo-je to tak.
Ale , jestli ty stěrače přestaly zajíždět z ničeho nic(bez zásahu na drátech v autě), tak se někde na trase od toho přepínače LETNI,ZIMNI k dojížděcím kontaktům motorku stěračů musel přerušit drát , protože tou propojkou se bude určovat , na který dojížděcí kontakt má motorek dojet, než zastaví. Anebo to použije nastavení pro stěrače v pohotovostní poloze - na skle-při provozu,ten kontakt musí být dostupný na přepínači stěračů-jestli ne, tak je přerušená cesta tohoto kontaktu až k motorku.
Nejdříve přepojíš propojku LETNI-ZIMNI, a je to.
Ještě se někde psalo, že to přepojení provozu ovlivňuje velikost sytiče nebo otáček volnoběhu (vyšší v zimě).
Na druhé straně nevím, jak by toto šlo jednoduše ovlivnit jedním propojením. To propojení by muselo spínat přes něco víc věcí naráz, jinak to není možné. (něco někde "víc" přikostřit, nebo tak),kdyby to pro všechny věci, co to ovlivňuje stačilo.
Motorek od stěračů jsem už měl rozdělaný ale konkrétně jsem tento problém ještě neřešil. Pouze stačí přepojit přestrkovací konektor ZIMNI,LETNI provoz. Ale stejně jezdím pořád na LETNI,protože na hory nejezdím a stěrače jsou schovaný. A pak sníh shrabuji s auta velkým smetákem a stěrače tak nezavazí.