logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
P1 sterace funguji ale nezachazeji
livedjmalo Offline
#1 Vloženo : středa 3. prosince 2014 5:44:22 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Caute mam problem ze cca mesiac ked zapnem stierace na mojom p1 GT funguji ale ked ich vypnem uz nezachadzaju..prakticky zotavaju v polohe ako ked ich zapnem..Pred tym ked som vypol stierace sa pekne schovali..viete mi poradit co sa mohlo stat? co mam skontrolovat? Diki
Ford Probe Gt turbo
jubileus Offline
#2 Vloženo : středa 3. prosince 2014 7:07:37 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Asi jsi si přepnul stěrače a myslím to taky ovlivňuje trochu nějak chod motoru na ZIMNÍ PROVOZ-je to v pojistkové skříňce u řidiče vlevo na blatníku -zevnitř. Nevím teď přesně,jak vypadá,je tam takový předělávátko(zastrkovací). Asi jsi tam něco dělal s pojistkama a přestrčil jsi to -nedopatřením.

Je to schválně, aby v zimě, kdy je škvíra pro stěrače ucpaná sněhem, nezajížděly a neničilo se to.

Buďto je to tímto, anebo je v poruše jeden z dojížděcích kontaktů v motorku stěračů. Ale začal bych s tím přepínáním LETNI-ZIMNI v pojistkové skříňce.

Když je nefunkční dojížděcí kontakt většinou stačí jen rozdělat a přihnout kontakt.

Cool ahoj
1 user thanked jubileus for this useful post.
white power Offline
#3 Vloženo : středa 3. prosince 2014 8:19:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nevím jestli to jubileus jen blbě nepopsal ale u pojistkový skříňky je konktor kterej vytáhneš a napojíš na pin buď na letní provoz nebo na zimní.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
jubileus Offline
#4 Vloženo : středa 3. prosince 2014 14:20:28 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Jo,jo-je to tak.
Ale , jestli ty stěrače přestaly zajíždět z ničeho nic(bez zásahu na drátech v autě), tak se někde na trase od toho přepínače LETNI,ZIMNI k dojížděcím kontaktům motorku stěračů musel přerušit drát , protože tou propojkou se bude určovat , na který dojížděcí kontakt má motorek dojet, než zastaví. Anebo to použije nastavení pro stěrače v pohotovostní poloze - na skle-při provozu,ten kontakt musí být dostupný na přepínači stěračů-jestli ne, tak je přerušená cesta tohoto kontaktu až k motorku.
Nejdříve přepojíš propojku LETNI-ZIMNI, a je to.

Ještě se někde psalo, že to přepojení provozu ovlivňuje velikost sytiče nebo otáček volnoběhu (vyšší v zimě).
Na druhé straně nevím, jak by toto šlo jednoduše ovlivnit jedním propojením. To propojení by muselo spínat přes něco víc věcí naráz, jinak to není možné. (něco někde "víc" přikostřit, nebo tak),kdyby to pro všechny věci, co to ovlivňuje stačilo.

Motorek od stěračů jsem už měl rozdělaný ale konkrétně jsem tento problém ještě neřešil. Pouze stačí přepojit přestrkovací konektor ZIMNI,LETNI provoz. Ale stejně jezdím pořád na LETNI,protože na hory nejezdím a stěrače jsou schovaný. A pak sníh shrabuji s auta velkým smetákem a stěrače tak nezavazí. Cool
1 user thanked jubileus for this useful post.
jubileus Offline
#5 Vloženo : středa 3. prosince 2014 14:35:06 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Teď mě napadá, že to asi bude kontakt v přepínači stěračů. Pokud jsi nic nepřepojoval a začalo to z ničeho nic, tak bych hledal v pravém přepínači(stěračů). Už se mi taky stalo, když se auto na přejezdu zatřepalo, že se stěrače pustily a jednou setřely. Když poklepeš okolo přepínače stěračů, určitě to taky vyprovokuješ. Tam se asi poklepáním přeruší kontakt a tím se motor rozjede a udělá kolečko,a než ho zase dokončuje, tak zjistí v jakém stavu kontakt je,a tak sepnutí nebo rozepnutí tohoto kontaktu určuje, co se bude dál dít.

Je to podobný , jako motory pro světla- myslím, že plusy jsou připojený natvrdo a přerušením kostry se motor dává do pohybu atd. Jednoduchá mechanická logika-když to člověk rozdělá, je to hned jasný, jak to funguje.

Tak ať to není nakonec nic složitýho Cool
1 user thanked jubileus for this useful post.
livedjmalo Offline
#6 Vloženo : středa 3. prosince 2014 14:55:55 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
No super..jasne ja jsem to omylom prepojil na zimni.Dnes som to dal spatky na letnia vse funguje jak ma...Tohle auto ma neprestava prekvapovat..Rocnik 89 a jak je vymakane..Dakujem vsetkym za pomoc :)
Ford Probe Gt turbo
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.