logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Opět tlak oleje :(
Tomio007 Offline
#1 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:16:03 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Dneska jsem jel po dálnici do školy a najednou mi začal padat tlak oleje podle ručičky,když jsem přidal plyn tak to začlo poskakovat nahoru na správnou hodnotu. Když jsem jel zpět,tak jsem ujel 20km a všechno v pohodě,dokud jsem nenajel na dálnici,kde mi při stálé rychlosti opět spadla ručička těsně nad 0 :( když přidám plyn tak to začne poskakovat zpět na svou hodnotu,ale když podřadím a zvednou se otáčky tak nic :( Nevíte co s tím? Díky za každou radu
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
DaPavlis Offline
#2 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:23:08 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pokud jsi vymenil regulator tlaku oleje (pistek+pruzinka) tak me napadaji jenom 3 veci a to :
1) vadne cidlo
2) vadny budik
3) vybehana olej.pumpa ale to by musela mit hodne nabehano

Kdyz ti ta rucicka pada k nule pocitujes nejake zmeny motoru ? (treba vetsi hluk,mirne zpomalovani) ?
PGT V6 Turbo T3/T4
Tomio007 Offline
#3 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:25:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Když klesá,tak se nic neděje,jenom ručička poskakuje a padá níž a tam se zastaví. Ani hydra nezačly cvakat
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
DaPavlis Offline
#4 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:30:52 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Na zkousku prehod budiky a uvidis co to bude delat.
PGT V6 Turbo T3/T4
Tomio007 Offline
#5 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:33:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
No budu muset vyzkoušet přehodit čidlo a budíky,nic jiného mě nenapadá a pokud je olejové čerpadlo KO tak jsem zase vydělal no :(
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
DaPavlis Offline
#6 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:35:32 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Bohuzel Mellow zacni cidlem,to bude nejrychlejsi Smile
PGT V6 Turbo T3/T4
Tomio007 Offline
#7 Vloženo : úterý 25. června 2013 14:37:06 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
JJ dneska to zkusím popřeházet a uvidím co to bude dělat
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
vaman Offline
#8 Vloženo : úterý 25. června 2013 17:26:13 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Tomio 007 já jsem měnil vloni pístek i s pružinkou regulátoru tlaku za nový a nijak výrazně mě to nepomohlo , na volnoběh je to skoro na 0 , při výšších ot . 1/3 až 1/2 . Čidlo jsem nesundaval ale udělám to a zároveň vyčistím otvor , co k němu vede . Někde jsem četl , už nevím kde Sad že to někdo při výměně krátce bez čidla nastartoval a vyletěl z toho příšerný humus , což je pochopitelný . Povolit ten šroub , co ten pístek drží , to je mazec , imbus a metrovou trubku jsem musel použít a měl jsem strach , že ten imbus ulomím , chce to pořádně trhnout . vaman
Tomio007 Offline
#9 Vloženo : úterý 25. června 2013 17:27:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Problém je v tom,že až do dneška mi to ukazovalo dobře a pak se něco podělalo a začla ručička doslova skákat a padat dolů :(
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
DaPavlis Offline
#10 Vloženo : úterý 25. června 2013 18:27:31 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tez mi mazani klesalo ale vzdy kleslo pri zahratem motoru na volnobeh max na pismeno L ve slove normal.Dal jsem novou pruzinku a drzi se mezi R a M.Podle toho jak pridavam plyn.

U pripadu Tomia007 to vypada na zaspinene cidlo (pokud do toho lil nekdo buhvi co za olej) nebo vadny ukazatel
PGT V6 Turbo T3/T4
DannyW Offline
#11 Vloženo : úterý 25. června 2013 21:19:28 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
já sem taky nechal vyměnit regulátor - teda pístek a pružinku a při nastarovaní studeného motoru je uprostřed nápisu normal a když pak jedu vice méně po zahřátí motoru ve stejných otáčkách tak se drží pod písmenem L. Ale pak třeba zastavím na křižovatce a ručička klesne níž - nad první dílek - nikdy ne pod. A pak po přidání plynu a zase stejném stylu jízdy se drží někde mezi písmenem L a tím dílkem ...
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Tomio007 Offline
#12 Vloženo : středa 26. června 2013 6:40:36 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Včera jsem vyměnil čidlo,co jsem měl na druhém motoru ale palubka mi to nechce pobrat :( při zapnutí klíčku ručička vyletí nahoru a když nastartuju tak úplně spadne :( bývalé čidlo vypadá jako tohle : http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/56-1-Palubni-pristroje/2168-3-Tlakova-cidla/5/10448-VDO-tlakove-cidlo-1-8x27-NPTF-0-10-bar


a nové co jsem tam dal je to tohle
teďka nevím jestli musím sehnat to velké čidlo,nebo je problém někde jinde :(
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
jubileus Offline
#13 Vloženo : středa 26. června 2013 12:51:05 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Když jsem minulý rok prováděl očišťovací "HARAKIRI" hydroštelů - výměnou olejů za jiný typ, tak jsem si s tlakem oleje, který čidlo ukazovalo užil taky své.
Napřed jsem si sehnal nový snímač tlaku do bloku motoru a ten ukazoval po krátké době taky velké výkyvy.
Chtěl jsem si tam dát "téčko a zapojit ještě k tomu obyč čidlo-spínač 0,4 Mpa nebo co tam je.

Nakonec jsem jednoduše nemohl sehnat "Téčko" tak jsem koupil čidlo-spínač MAZDA a spínám jím LEDku a přerušovaný pípák(pípání je zřetelnější než LED. Od té doby neřeším a funguje normálně. Umístil jsem do panelu pod přední okno - uprostřed.

Ono to měření tlaku proměnným snímačem tlaku stejně neukazuje přesně- stejně to má tolerance. A nepůsobí nic tak depresivně, než budík , kde se ručička blíží po zahřátí k nule. Stejně není tlak nijak na to měřáku cejchován.
Se spínačem a LEDkou je to jasný-- dokud to nezačne pípat a nesvítí LEDka tak se nic zvláštního neděje a i na konci je spolehlivý tlak.

Z praxe vím, že hned za čidlem-protoče je to slepý rameno(píst)bývá různý bordel a po "VYFRKNUTI" ven z motoru je průchodnost k čidlu lepší a čidlo lépe reaguje na změny tlaku oleje. Nastartovat bez čidla a okamžitě vypnout. Na výstupu z motoru tento otvor něčím zaclonit aby to nenahodilo šasi auta.

V dokumentaci k motoru F2- P1 se píše(motory budou dost podobný), že když je oil filter ucpán nečistotama, tak se přepne "mazací kanál", což je průchodnost od výstupu z oil čerpadla ke konečnému čidlu tlaku bez cesty přes oil filter. To může znamenat i při výměně za stejný olej spoustu uvolněných nečistot. Takže základ je průchozí oil filter.
Já jsem změnou složení olejů odleptal usazeniny v motoru-hydroštely se vyčistily a teď už neřachtají. Olej a filter jsem po rozleptání usazenin už asi 5krát vyměnil a teď jede v pohodě. Ale filtr byl vždycky o hodně težší než obvykle a po rozkuchání plnej srágor. Ale z toho vyměnění tlak. spínače neměj obavy,když pohneš motorem bez čidla uvidíš kolik to zubový čerpadlo tlačí-to neucpe jen tak nějaký usazený bordýlek.

Palo Offline
#14 Vloženo : sobota 23. ledna 2016 18:25:16 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ať nezakládám nové téma.

Jaký je správný tlak oleje?
Po nastartování ručička vyletí na N a postupně po zahřátí spadne na M v rozmezí NORMAL.
Ford Probe 2.5 V6, ´95
white power Offline
#15 Vloženo : neděle 24. ledna 2016 7:20:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
pokud je v rozmezí normal tal je tlak v pořádku
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Palo Offline
#16 Vloženo : neděle 24. ledna 2016 9:58:31 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Co jsem tak zkoumal, tak většině ani po nastartování tlak na "N" nevyletí, proto jsem se ptal, zda už to není trochu moc a neznačí to někde nějakou neprůchodnou cestu a proto vyšší tlak.
Ford Probe 2.5 V6, ´95
DannyW Offline
#17 Vloženo : neděle 24. ledna 2016 11:45:53 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
No jak sem ti už psal mě někdy klesne zahraty olej i k rysce,( ne úplně na nulu, ale jakoby nad čárku toho dilku), ale muže to byt tím ze mám málo oleje - chybí 0,5 -1L - anebo vadnym cidlem. Někdo tady jednou psal ze to čidlo muže byt zabordelene a blbe ukazuje. Anebo konektor ma špatný kontakt. Pístek s pružinou mám vyměněny, pak muže byt ještě unavené čerpadlo.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Tomio007 Offline
#18 Vloženo : neděle 24. ledna 2016 20:38:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Já to vyřešil mezikusem nad olejový filtr,dal jsem tam čidlo na teplotu a tlak oleje,externí budíky do sloupku (může se to napojit i na originál budík) a je to sto a jedno. Ukazuje to cca reálné hodnoty.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.