logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
tlak vody
Tomio007 Offline
#1 Vloženo : pátek 17. května 2013 20:57:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ahoj kluci, potřebuju radu. Ovzdušním klasicky vodu,ale když někam dojedu cca po 30km kdy už je motor zahřátý a šáhnu na tu velkou hadici co jde do chladiče(ta horní) tak je v ní podle mě málo tlaku,jde v klidu celá zmáčknout. Nevíte kde by mohl být problém? díky
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Mac Háček Offline
#2 Vloženo : pátek 17. května 2013 21:26:48 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
nevím, ale já to měl na dvojce úplně stejně a chladilo to v pohodě...
Jestli se nepřehřejvá, neřešil bych to Smile
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Tomio007 Offline
#3 Vloženo : pátek 17. května 2013 21:30:03 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Nepřehřívá se to,topí to. Jen se mi ten tlak prostě nezdá :/ a dneska jsem po 1000km dolil zase cca 2l fridexu. Ještě se podívám jestli mi to někde neprosakuje. Na víčku emulze není takže jsem celkem hodně zmatený :(
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Mac Háček Offline
#4 Vloženo : pátek 17. května 2013 21:35:50 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Mě nic neteklo...
tak to může být v nějaké hadici malá dírka, za jízdy se zahřeje zvýší se tlak a teče, tohle se špatně hledá Mad
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
Tomio007 Offline
#5 Vloženo : pátek 17. května 2013 21:37:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
No právě :( příští týden budu shazovat sání,takže budu hledat i červené fleky od fridexu.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
jubileus Offline
#6 Vloženo : neděle 19. května 2013 9:04:53 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Normálně by víčko chladiče a kontrolní nádržka neměly udržet takový podtlak. Když motor chladne tak se objem vody zmenšuje a "vcucává" hadice.
Spíš bych sledoval, jestli je barva dýmu z výfuku v pořádku. U turbených motorů by to nebylo nic divnýho, že by těsnění pod hlavou nevydrželo.
A nebo to teče někde kde to nemůžeš vidět(topení) ale to by bylo něco časem v autě. A nebo to teče po zahřátí na přírubě u teplýho motoru a hned to vysychá takže se to hned vypaří a není to mokrý.
Osobně si myslím, pokud za jízdy zastavíš, nic nekape a není vidět kolem zahřátých hadic mokro tak bych se strachoval o těsnění hlavy motoru.
To jsou zase CHYTRÝ rady - tak ať to není to těsnění.Glare

Ještě mě napadá, když se používá hodně koncentrovanej fridex tak dělá různý "špunty" v hadicích.
Jestli to není JEN UCPANÁ TRUBKA DO NÁDRŽKY CHLADIČE. Voda v chladiči se po zahřátí zvětší a nemá kam "přetéct" a prostě vyteče přes víčko ven. Pak , když motor schládne tak se voda smrskne a nemá se odkud "nacucnout" zpět do chladiče. Zkontroluj průchodnost hadice do nádržky a víčko chladiče.

Tak ať je to raději druhá variantaCool
Tomio007 Offline
#7 Vloženo : středa 22. května 2013 21:15:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Jednou z toho probečka zešedivím. Dneska jsem přijel na dílnu že se podívám na tu vodu. Jak jsem minulý týden dolil vodu tak dneska světe div se, hadice měla tlak a když jsem ji po hodině otevřel tak tam ani nechyběla voda. No moje nervy!!!
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Mac Háček Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 23. května 2013 20:51:18 (UTC)

Registrován: 19.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 249
Bydliště: Čel Ej

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
To bude počasím BigGrin
To moje zase přestalo startovat...
Probe 2.2 Lx digital v automatu
EX Probe 2.5GT US a Probe 2.2GT
JM Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 23. května 2013 21:23:53 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A to moje zase zaclo tocit 8 000. Palivovy filtr a Walbro pumpa ven :D
Jinak ted mi taky kolisa teplota vody. Dojde to skoro az do varu a zase na normal. Jak kdyby termostat otviral az na posledni chvili
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.