Normálně by víčko chladiče a kontrolní nádržka neměly udržet takový podtlak. Když motor chladne tak se objem vody zmenšuje a "vcucává" hadice.
Spíš bych sledoval, jestli je barva dýmu z výfuku v pořádku. U turbených motorů by to nebylo nic divnýho, že by těsnění pod hlavou nevydrželo.
A nebo to teče někde kde to nemůžeš vidět(topení) ale to by bylo něco časem v autě. A nebo to teče po zahřátí na přírubě u teplýho motoru a hned to vysychá takže se to hned vypaří a není to mokrý.
Osobně si myslím, pokud za jízdy zastavíš, nic nekape a není vidět kolem zahřátých hadic mokro tak bych se strachoval o těsnění hlavy motoru.
To jsou zase CHYTRÝ rady - tak ať to není to těsnění.
Ještě mě napadá, když se používá hodně koncentrovanej fridex tak dělá různý "špunty" v hadicích.
Jestli to není JEN UCPANÁ TRUBKA DO NÁDRŽKY CHLADIČE. Voda v chladiči se po zahřátí zvětší a nemá kam "přetéct" a prostě vyteče přes víčko ven. Pak , když motor schládne tak se voda smrskne a nemá se odkud "nacucnout" zpět do chladiče. Zkontroluj průchodnost hadice do nádržky a víčko chladiče.
Tak ať je to raději druhá varianta