Zdravím Probečkari. Svoje Probe 2.2i GL r.v 1989, USA verzia, pôvodne automat, predchádzajúcim majiteľom prerobený na manuál, mám už pomaly 3. rok a doteraz s ním neboli problémy len bežná údržba. Asi pred 2 týždňami som išiel po dialnici cca 100 km - cestou tam v pohode bez problémov, došiel som tam a vypol som auto. Po asi 5 hodinách som naštartoval, otáčky vybehli na 1700 a pomaly klesali na 1500 a auto sa vyplo - neudusilo sa proste sa vypol akoby som otočil klúčom. Po zahriatí sa prestalo vypínať. Na druhý deň ráno to isté kým sa nezohrialo a zase O.K. Vyčistili sme s otcom vzduchový aj palivový filter, sanie, skúšali štelovať volnobežný ventil a vymenili uhlík v rozdelovači ale nepomohlo. Vyčistili sme aj kanáliky na prívod benzinu čo sú pri saní - neviem či som to pomenoval dobre moc sa tomu nerozumiem - a Probe držalo otáčky aj za studena ale sa vypol počas jazdy - zase neudusil ale vypol akoby klúčom. Takto asi týždeň išlo a v nedelu som chcel do práce a na parkovisku 3 krát sa vypol na štvrtý pokus držal otáčky tak som išiel a kilometer za mestom sa vyplo a už som to nenaštartoval. Baterka točí, snahu naštartovať má ale nechytne. Prosím Vás čím to môže byť? Mal niekto podobný problém? Sviečky to asi nebudú to by som počul že ide na 3 valce a výkon nestratil. Kontrolka mi chybu nehlási žiadnu, svieti len pri štarte, počas jazdy nie. Po naštartovaní auta kontrolka zhasne tak ako to má byť. Má to najazdené niečo cez
120 000 míl.
Ďakujem za rady a tipy.
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba