logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Motor točí, ale nenaštartuje
probedriver Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 0:17:33 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
Zdravím Probečkari. Svoje Probe 2.2i GL r.v 1989, USA verzia, pôvodne automat, predchádzajúcim majiteľom prerobený na manuál, mám už pomaly 3. rok a doteraz s ním neboli problémy len bežná údržba. Asi pred 2 týždňami som išiel po dialnici cca 100 km - cestou tam v pohode bez problémov, došiel som tam a vypol som auto. Po asi 5 hodinách som naštartoval, otáčky vybehli na 1700 a pomaly klesali na 1500 a auto sa vyplo - neudusilo sa proste sa vypol akoby som otočil klúčom. Po zahriatí sa prestalo vypínať. Na druhý deň ráno to isté kým sa nezohrialo a zase O.K. Vyčistili sme s otcom vzduchový aj palivový filter, sanie, skúšali štelovať volnobežný ventil a vymenili uhlík v rozdelovači ale nepomohlo. Vyčistili sme aj kanáliky na prívod benzinu čo sú pri saní - neviem či som to pomenoval dobre moc sa tomu nerozumiem - a Probe držalo otáčky aj za studena ale sa vypol počas jazdy - zase neudusil ale vypol akoby klúčom. Takto asi týždeň išlo a v nedelu som chcel do práce a na parkovisku 3 krát sa vypol na štvrtý pokus držal otáčky tak som išiel a kilometer za mestom sa vyplo a už som to nenaštartoval. Baterka točí, snahu naštartovať má ale nechytne. Prosím Vás čím to môže byť? Mal niekto podobný problém? Sviečky to asi nebudú to by som počul že ide na 3 valce a výkon nestratil. Kontrolka mi chybu nehlási žiadnu, svieti len pri štarte, počas jazdy nie. Po naštartovaní auta kontrolka zhasne tak ako to má byť. Má to najazdené niečo cez
120 000 míl.
Ďakujem za rady a tipy.
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 6:14:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ahoj, vítej mezi námi, podle tvího popisu závady bych řek že ti blbne rozdělovač.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
probedriver Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 17:24:50 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
Vďaka za privítanie a radu, možno to skúsim dneska prehodiť ešte ak nie tak do soboty a dám vedieť čo a ako. Dúfam že to bude len tým a nie niečo vážnejšie...Keby som mal nejakú vážnejšiu chybu tak by asi svietila kontrolka že?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
white power Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 17:47:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U některých chyb se kontrolka rozsvítit nemusí, u modelu 89 non turbo není diagnostickej systém moc vyspělej a umí znázornit jen 12 chyb.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 18:02:21 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Mě takhle "vypíkal" ROZDĚLOVAČ.Po několika týdením martiriu jsem zjistil vaklavé kontakty do kterých se zastrčí HALLOVO ČIDLO v horní části rozdělovače.Jde to s trochou šikovnosti vydloubnout--když se vytáhne palec rozdělovače.Podebrat a šikmo ven-lepší je ale rozdělovač demontovat z auta.To mě tehdy dalo-přitom stačilo pomačkat ty malé "fastony",kterými je to propojený.Ono to teplem asi dost pracuje.Mě to taky blblo asi při 100 000 miles.Je to asi něčím pokovený,co pak nevede dokonale protože to na sobě drželo pevně.Cool
jubileus Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 18:09:45 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ještě mě napadá,jestli je v tom autě origo zap cívka--já ji mám kovovou kulatou.Už má toho za sebou taky dost-dost se zo za provozu hřeje-může se to i po zahřátí šlusovat.Její obal je už dost prorezlý.Ale to HALLOVO čidlo mi ze začátku taky pouze občas překvapilo a pak to jelo--ale za čas už to nešlo nastartovat.A já to vůl,když to náhodou chytlo tůroval až za obrázek---až vylízali lidi z oken paneláku a pozorovali , co startuje za dragster. Cívka je v MJ auto na Mazda 626.Blushing
probedriver Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 5. dubna 2012 20:01:52 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
to jubileus - rozdelovač náhradný mám musel som kúpiť celý motor lebo nedávno mi totiž prdla prevodovka a zároveň to roztrhlo aj spojku - zaujímavé je na tom že prevodovka neškrípala, bola tichá a radila v pohode proste na dialnici v 130km rýchlosti rana jak blázon a prestal som radit Confused Confused.
Každopádne to by bola asi blbá náhoda keby aj ten rozdelovač bol vadný ale mne to takto robilo cca 2 alebo 3 týždne teraz si nespomenie presne no so štartovaním problém nebol vždy chytilo na prvý raz ale potom ho do 3 sekúnd vyplo najskôr len na volnobehu a potom už aj za jazdy...
jo a zajtra ráno to idem skúsiť tak mi držte palce nech to je tým Flapper
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
probedriver Offline
#8 Vloženo : pátek 6. dubna 2012 10:38:39 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
to white power - vdaka za radu bolo to tym rozdelovacom vymenili sme ho a auto slape zase ako hodinky som rad ze to bola len takato malickost...dufam ze uz nic velke sa neobjavi. Este otazka keby som chcel GO motora spravit do kolko sa zmestim?som totiz do toho auta blazon uz mam kupene aj spoilery a chcem si ho nechat.
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
white power Offline
#9 Vloženo : pátek 6. dubna 2012 11:30:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Cena GO záleží na tom jestli si to chceš dělat sám, nebo to někomu dát aby to udělal, pak taky záleží na tom jako moc velkou GO chceš dělat, pokud jde jen o přetěsněnní motoru zabroušení ventilů, nový rozvody a pístní kroužky tak je to kolem 10tis v dílech, ale pokud chceš dělat výbrus,dávat nový písty, brousit kliku atd. tak to budou desetitisíce.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#10 Vloženo : pátek 6. dubna 2012 13:20:13 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
o GO mi ani nehovorte :-/ nocne mory uz pol roka :-D ja som dal do dielou 750 eur ale mam tam vsetko nove aj spojku keramicku F1 pravodovku po GO takez motor mozem stocit na naj. 0 km. jedina dilema je umna HLAVA ktoru premyslam co spravit ta jedina je stara bez repasu ale WP sa ponukol ze by to dokazal tak cakam na napad ako to k nemu dopravit
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
probedriver Offline
#11 Vloženo : pátek 6. dubna 2012 16:18:19 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
to matoprobe: prosim ta ty si kde a komu daval robit GO ako citam si zrejme z SK...

to white power - nevies nahodou ktore chyby mi nedokaze ukazat?keby sa mi to niekedy stalo aby som vedel po com mam ist a nehladal to.Este sa vratim k tomu rozdelovacu - funguje to sice fajn ale obcas sa mi zadusi motor ked mam otacky vyssie napriklad medzi 3000-3500 a vyradim do nautralu tak to klesne na 750 a zacne sa dusit a zdochne,potom ide hned nastartovat.Ale ked pomaly a postupne idem dole s otackami tak drzi v pohode - moze to byt tym ze sme rozstelovali otacky na volnobeh pred tym a teraz to nedokazeme dat do povodneho stavu?Laugh asi by to chcelo niekde to nastavit v servise...nie?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
jubileus Offline
#12 Vloženo : pátek 6. dubna 2012 19:36:03 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Hlavně ,že to začalo poslouchat a to další se postupně doladí.Když auto nejede je to smutný,když trochu jede ,je to lepší--člověk se uklidní a to ostatní se doladí.Chci tě jen uklidnit a POFANDIT.
Mě v tom rozdělovači zlobilo jen Hallovo čidlo-ostatní OK.TAK aŤ se to podaří OPRAVITThumpUp
probedriver Offline
#13 Vloženo : pátek 6. dubna 2012 19:55:40 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
to jubileus - no mne v tom rozdelovaci zlobil pravdepodobne kondenzator ale radsej som ho vymenil cey kus a je pokoj...ako vravim ja by som tipol tie otacky ze neni to dobre nastelovane kedze sme mu pridavali a uberali podla potreby vtedy...
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
white power Offline
#14 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 6:12:58 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
seznam chyb je tady: www.performanceprobe.com...ostics/est.php?app=8922n

To s tím zdecháváním, bych zkusil vyčistit škrtící klapku a možná by stálo za to seřídit předstih, předpokládám že si rozdělovač jen vyměnil kus za kus a natočil ho přibližně stejně jak byl ten původní. Tady je návod v angičtině jak se má předstih nastavit: www.performanceprobe.com...aintenance/timing/22.htm
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
probedriver Offline
#15 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 8:08:13 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
vdaka za odkazy na stranky, to si prelozim a odlozim si do auta aby som vedel keby nedajboze zasvietilo...jj presne ako vravis vymenil som kus za kus a natocil priblizne rovnako - tak skusim este ten predstih lebo skrtiaca klapka bola cistena este ked tam bol povodny rozdelovac to som sa chytal uz skoro vsetkeho a cistil som Laugh ale na druhu stranu na skodu to tomu autu isto nebolo. white power nemas nahodou smerovky a jednotky z EU verzie?pripadne z GT verzie?kupil som si si komplet body kit a budem musiet prekopat jednotky a predne smerovky lebo tam nevlezu.posielam link aby si videl o com hovorim http://www.sportovniauto...y-kit-predek-zadek-boky/
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
white power Offline
#16 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 11:36:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nevím co myslíš pojmem jednotky ???
Podle tý mizerný fotky bych řek že potřebuješ přední blikač/obrysvoku (oboje je v jednom světle) na GT model 89 a ty bych někde měl mít asi 4 kusy navíc.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
probedriver Offline
#17 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 11:47:25 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
jj to som myslel tie obrysovky lebo tie co tam mam teraz tam nenarvem jedine keby som do toho rezal a to nechcem...pojmom jednotky som myslel parkovacky :D a kolko by si za to chcel?na pravu a lavu stranu?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
white power Offline
#18 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 11:53:00 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
asi tak 500 Kč za obě ale nejdřív je musím najít, tak doufám že na to moc nespěcháš a pár týdnů vydržíš, vím že je někde mám jen si nejsem jistej kde.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
probedriver Offline
#19 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 13:59:08 (UTC)
Registrován: 04.04.2012 (UTC)
Příspěvků: 31
Bydliště: Slovensko

Poděkoval(a): 3x
jasne ze vydrzim ja tie spoilere budem davat az niekedy v lete ked na to bude pocasie teraz nejako nemam chut sa s tym babrat ked je tak mizerne vonku...500 KC to je slusna cena chcel som to kupit od clena ROSTAKD ale chcel za to vela a zistil som ze je to vychcanek - raz bol chory potom sestra neposlala a nakoniec mi diely prisli s 2 mesacnym meskanimThumbDown ThumbDown ThumbDown
btw a naaaahodou USA zadne svetla nemas? :P ja jedny mam doma ale je tam dierka na pravych tak ked bude prilezitost zobrat neposkodene preco nie Flapper BigGrin
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
no_namE303 Offline
#20 Vloženo : sobota 7. dubna 2012 14:59:25 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
pokud bys je nenasel tak bych je mel i ja :) dokonce jsem koupil stejny naraznik ale dam tam uplne jine blinkry :)http://www.sportovniauto...y-kit-predek-zadek-boky/ a jen jsem se te chtel zeptat koupil si ten kit z tech sportovnich autodoplnku?
Ex Ford Probe GT Turbo :(
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.