Nejhorsi je delat kulaty svetla na aute, ke kteremu to designove vubec nesedi, aby to nebyla spis prasarina. Si musis uvedomit ze pokud tam das i 3+3 kulate svetla, jak velka rovna plocha ti vznikne kdyz to dolaminujes ke kastli. Dvojkove probe by se jeste mozna dalo pekne udelat s tema kulatyma svetlama, podle toho co sem dal WP ale musely by byt aspon 3cervene a 1 bile na obou stranach - teda 4+4. Jednickove probe ma strasne vysoke a rovne to zadni celo. Napriklad Supra ma ten zadek tak udelany ze ty kulaty svetla tam proste pasujou. Sice jsou pod jednim sklem, ale jsou kulate. Vettu tady neresim, protoze to je uplne jina kapitola - tam to vsechno do sebe zapada. A taky jaky prumer by musely mit aby ten zadek byl celkove vyvazeny. Si vem to zlute z toho odkazu. Zadek jak hangar a na nem ctyri bedary. A vypadaji ze to jsou podobne jako ty helly na ebay. A je dobre kdyz ma auto velka zadni svetla - je to lip videt, nez nejake musky
Nechci ti kazit tvuj napad a zapal pro vec, mozna ze to udelas lepe, nez na tech fotkach, ale to je muj nazor. Ja sem zastance klasickych Probe tvaru, zadny tuzing.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
StříbrňákBMW 530d touring E39 '02