logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
podvozek
Apollo Offline
#1 Vloženo : pátek 18. února 2011 8:16:45 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

chtěl jsem se zeptat má smysl nějaký nový podvozek kolem cca 10-15 tis? nebo jen ten kolme 20? a dělá se vůbec nějaká levnější varianta?
Bad Offline
#2 Vloženo : pátek 18. února 2011 12:49:51 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Kolem 22 - 23tis umim D2 Racing kompletní kit. Je kompletně seříditelnej, včetně tuhosti, předpětí a u přední nápravy i odklon kol.


Počítali sme to nedávno a novej podvozek od KYB složenej z dílů - tlumiče, pružiny, gumy, dorazy, horní uložení vyjde ještě dráž.

Za 10-15 nikdy neseženeš (novej) kompletní podvozek...bude to třeba sada na snížení a úpravu tvrdosti co myslim zkoušel Docthor, ale nakonec se na to vykašlal...

Pak tušim Wesker nabízel úpravu sériových tlumičů + Eibach pružiny = motokárovej podvozek, kterej má pan Cuir.
cuir Offline
#3 Vloženo : pátek 18. února 2011 15:46:50 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
.....

Pak tušim Wesker nabízel úpravu sériových tlumičů + Eibach pružiny = motokárovej podvozek, kterej má pan Cuir.

jj sevsim souhlas...jen ja nemam eibach pruziny ,ale lesjofors... A zas tak moc tvrde to neni :D rekl bych akorat :D kazdopadne je to dle meho nazoru dobra a relativne levna varianta jak upravit podvozek. Nehlede na to ,ze stelovatelnej podvozek...no nevim...stejne se to nastavi jednou a hotovo tak naco to stelovat...neni jednodussi to udelat na miru a clovek usetri..co se tyka odklonu , tak pokud se nebude snizovat nejak brutalne tak se to vleze na geometrii do tolerance..cili ani to neni treba mit stelovaci. a kdyz uz by bylo potreba tak aji tohle se da resit plovoucima excentryckyma sroubama do tehlice. vsechno je to o proti D2 podvozkum korunova zalezitost.
Jen mala otazka s D2 podovozkem clovek projde legalne na technicke?
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#4 Vloženo : pátek 18. února 2011 15:59:03 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
To záleží jak benevolentního budeš mít technika na STK. Pokud bude rejpal, legálně neprojdeš ani se svým upraveným podvozkem, protože pružiny "lesjofors" uričtě nebudou mít veškerý potřebný homologace.
Ano, pokud to uděláš na míru a podle gusta řidiče, určitě se ušetří, ale myslim, že mít možnost upravit si to na letní a zimní období není úplně od věci.
Pak se ještě dělaj podvozky od Teinu, který uměj štelovat tuhost, výšku a předpětí elektronicky přímo z kabiny řidiče, což je maximální luxus...na nejměkčí nastavení je to pohodlnější než sériový tlumiče, na nejtvrdší nastavení se auto chová jak žehlička, prostě se ani nehne, ale zase cejtíš každej vajgl a to doslova. Cenová relace týhle srandy cca 35-40tis, takže pro opravdové fajnšmekry ;-)
Wesker Offline
#5 Vloženo : pátek 18. února 2011 17:00:56 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Abych pravdu rekl, pruziny lesjofors nejsou jen nejake tvrde a snizene pruziny, je to jen varianta vyroby. Delaji i seriovky na ochcance a vselijakou tu nemeckou a jinou havet RollEyes Na STK mi nic nerekli ani na D2, i kdyz sem mel lejstro od vyrobce podvozku nachystane kdyby nahodou pindal... Myslim, ze kdyz ty pruziny spis ufiknes, tak potom bude rev. Jo, a odklon na te D2 se da nastavit i v zadu, horni dira je ovalna ThumpUp
Jinak, na moju D2 sem cekal asi mesic nez to odkudsi prislo...
A navic, s D2 se b zime neda moc jezdit, mam to vyzkousene. I vyrobce uvadi teplotu do maximalne -5.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#6 Vloženo : pátek 18. února 2011 17:15:41 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
S ufiknutejma pružinama si mi připoměl kamráda co mi přivez sníženou feldu abych mu tam dal serioný pružiny s tlumičema, když jsem vyděl tu prasárnu co tam měl tak jsem se nestačil divit čeho jsou tuzeři schopný, ty zkrácený pružiny byly origo říznutý flexou tak o dva závity a protože už byly v origo tlumiči krátký tak byly k tlumiči přivařený aby nevyskočily. Confused
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#7 Vloženo : pátek 18. února 2011 17:39:12 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
LOL To muselo byt hovado... Delal sem ruzne prasarny, ale toto by me v zivote nenapadlo...Scared
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Thomas Offline
#8 Vloženo : sobota 19. února 2011 10:32:41 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Vy ty upravený podvozky (za tolik peněz) chcete protože s tim střiháte zatáčky (nebo tuning, snížení) nebo prostě podvozky na probe stojej tolik?

Já teda plánuju max vyměnit tlumiče za KYB EXCEL G.. svůj účel to splní a střihač zatáček nejsem :)
cuir Offline
#9 Vloženo : sobota 19. února 2011 17:33:07 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Thomas Jdi na citovaný příspěvek
Vy ty upravený podvozky (za tolik peněz) chcete protože s tim střiháte zatáčky (nebo tuning, snížení) nebo prostě podvozky na probe stojej tolik?

Já teda plánuju max vyměnit tlumiče za KYB EXCEL G.. svůj účel to splní a střihač zatáček nejsem :)

dojed na kamen..pujcim to tam probecko a muzes si zkusit projet zatacku s tvym a smym podvozkem... uvidis ,ze si to taky namontujes..ikdyz nejses zadnej strihac.
Dnes sem jel s probeckem co ma default podvozek a je to hodne velkej rozdil. auto je moc houpave nestabilni...nevim ,ale asi bych si na serii uz nechtel zvykat...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Bad Offline
#10 Vloženo : sobota 19. února 2011 18:07:50 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Původně odesláno: cuir Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: Thomas Jdi na citovaný příspěvek
Vy ty upravený podvozky (za tolik peněz) chcete protože s tim střiháte zatáčky (nebo tuning, snížení) nebo prostě podvozky na probe stojej tolik?

Já teda plánuju max vyměnit tlumiče za KYB EXCEL G.. svůj účel to splní a střihač zatáček nejsem :)

dojed na kamen..pujcim to tam probecko a muzes si zkusit projet zatacku s tvym a smym podvozkem... uvidis ,ze si to taky namontujes..ikdyz nejses zadnej strihac.
Dnes sem jel s probeckem co ma default podvozek a je to hodne velkej rozdil. auto je moc houpave nestabilni...nevim ,ale asi bych si na serii uz nechtel zvykat...



přesně tak, jel sem se sériovým podvozkem esíčko po rovině cca 100kmh a fakt sem se bál jak se auto chovalo (vlnilo)...tu samou zatáčku projíždim se svým 130-150 a krom odstředivé síly, která mě tlačí do sedačky necítím nic. A to nemam nijak hyperzávodní podvozek.
Rostakd Offline
#11 Vloženo : sobota 19. února 2011 18:56:46 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Cuir me svezl v tom jeho aute a musim uznat, ze to je pojizdna motokara za par penez.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Apollo Offline
#12 Vloženo : pondělí 21. února 2011 10:37:06 (UTC)
Registrován: 19.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 194
Bydliště: Zlín, Fryšták

Zatím potřebuju sehnat horní uložení tlumičů na předek na Probe 94 2,5L umí někdo?

Bad Offline
#13 Vloženo : pondělí 21. února 2011 12:29:52 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Původně odesláno: Apollo Jdi na citovaný příspěvek
Zatím potřebuju sehnat horní uložení tlumičů na předek na Probe 94 2,5L umí někdo?


máš zprávu na icq a PM
Tomio007 Offline
#14 Vloženo : neděle 27. února 2011 22:00:41 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Wesker: a na kolik u tebe vyjde podvozek? Šel by udělat o cca 8cm nižší? S tvrdostí jsem smířen, že to bude motokára. Díky
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Wesker Offline
#15 Vloženo : pondělí 28. února 2011 21:26:31 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
O 8 cisel? Scared Neblbni, to je moc... Muzu ti nabidnout ty Eibachy, ted uz nevim jestli sou -30 nebo 35, ale rozhodne by si byl spokojeny i s nema + ty tlumice Smile A navic, kdybys to chtel snizit o 8 cm, tak bys musel snad leda ufiknout pera, a to vzhledem k tomu, ze P2 ma asi jen 3 zavity, vubec nedoporucuju...
Kdybys i tak mel zajem, tak mi napis SZ, at to neresime tady ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
madaros Offline
#16 Vloženo : úterý 1. března 2011 11:55:51 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

taky premejslim jak posadit dolu predek, a co jsem nasel je typek nekde u hranic,kterej prevari misku a snizi auto o potrebny cm, pokud se jedná jen o pár,tak to dělá beze zmeny pruzin,pokud chces vic,tak je lepsi si nechat vyrobit pruziny presne podle parametru ktery chces (tuhost,snizeni)

jeste uvidim zda to vubec snizovat budu,ikdyz cca 3-4 cm by to chtelo, akorat bych to chtel realizovat za minimalni penize :-P
Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
white power Offline
#17 Vloženo : úterý 1. března 2011 12:02:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Převařit misku tlumiče mě taky napadlo, dosáhnul bych tím snížení tak o 30mm, jenom mám strach aby se tlumič nějak nezničil, přeci jenom funkční stavitelný tlumiče na P1 se blbě scháněj.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#18 Vloženo : úterý 1. března 2011 15:39:23 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Jestli někdo umí převařit uložení tlumiče, dejte vědět, docela by mě to zajímalo. Konkrétně zadní. Stačily by fota :)
white power Offline
#19 Vloženo : úterý 1. března 2011 16:24:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Bad Jdi na citovaný příspěvek
Jestli někdo umí převařit uložení tlumiče, dejte vědět, docela by mě to zajímalo. Konkrétně zadní. Stačily by fota :)

Podle mě stačí odbrousit sváry kterýma je miska přivařená k tlumiči a posunout ji níž a potom zase přivařit zpět a to je to z čeho mám strach aby se tím teplem od sváření tlumič nepoškodil.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#20 Vloženo : úterý 1. března 2011 17:57:04 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Tak to každej mluvíme o něčem jiným - ty o horním uložení tlumiče a já o misce, která je na karoserii. Ona je tam nějak prazvláštně přibodovaná a vzhledem k místu, které kolem dokola není bych se do toho nerad pouštěl jen tak "naslepo"
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.