logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Těsnění pod vanu a hydroštely
Docthor Offline
#1 Vloženo : neděle 6. února 2011 14:18:04 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Potřeboval bych poradit z čeho vyrobit těsnění pod vanu, nebo nejlépe kde koupit?

A další věc na motoru mi cvakají hydroštely, pouze když se motor zahřeje, když bylo -5°C tak to bylo docela v pohodě, a teď nevím zda vyměnit regulátor tlaku oleje, nebo hydroštely, nejlépe asi obojí, ale nejraději bych vyměnil jen ten regulátor. Už jsem zkoušel různé přísady na hydra z USA a nepomohlo to vždy když se zahřeje po chvilce začnou cvakat.Ručička na budíku vykazuje konstantní hodnotu, je přesně uprostřed a nekolísá... No a co teď???

Za prvé mám momentálně víka ventilů dole a stačilo by shodit vačky a vyměnit hydroštely, ale na nové nemám,ale zase mám z motoru použité kde necvakaly.
Za druhé, bych chtěl věět jestli se to dá zjitit které jsou dobré a které špatné.
Za třetí bych se na to nejraději vykašlal a vyměnil jen ten regulátor, neb se mi nechcou shazovat rozvody krz těch vaček.

Tak odborníci, co doporučujete, zatím mam čas,ale v půlce března bych chtěl už frčet :-))

Předem děkuji za rady.

2.5 V6 Rezavý střep

white power Offline
#2 Vloženo : neděle 6. února 2011 14:23:13 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já vanu přilepuju motorovým silikonem, vždycky to dělám tak že očistím a odmastím dosedací plochy, přilepím, lehce dotáhnu a pak to přetáhnu ještě druhej den když je to vytvrdlí a nikdy se mi nestalo že by něco prosakovalo. Jinak je se běžně dělá z korku, ale s tím zkušenosti nemám.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Bad Offline
#3 Vloženo : neděle 6. února 2011 18:16:38 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Jestli budeš přetěsnovat vanu, určitě přitom udělej rovnou regulátor. Je to práce tak na hodinu a pokud nemáš hydroštely opravdu špatný, tak se to zlepší. Navíc budeš mít jistotu, že je tlak oleje a celkově mazání OK.

Zavolej do Mazdy a objednej si následující položky:
FE5A14116 – Pružina
FS0114115 – Pístek
995622000 – Těsnění

Celkem si připrav cca 300-350,-
Pokud chceš ušetřit nějakou tu kačku, neobjednávej těsnění - je to vlastně jen měděná podložka, kterou seženeš za 5kč
Jde tam hlavně o pružinku, která by měla být ve volném stavu dlouhá 46,79mm.



Regulátor najdeš schovaný pod sacím košem - viz obr


Co se týče těsnění pod vanu, souhlasim s WP, takhle to budu dělat taky. Je to ozkoušený a funguje to. Důležitý je plochy odmastit a očistit.

Dotahovací momenty na vanu jsou dva
Menší šroub (kratší) 7,9-10,7Nm
Větší šroub (delší) 19-25Nm
1 user thanked Bad for this useful post.
Rostakd Offline
#4 Vloženo : neděle 6. února 2011 19:02:56 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Vanu pretesnuji zrovna tak jako WP a Bad vsechno perfektne drzi.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
1 user thanked Rostakd for this useful post.
Docthor Offline
#5 Vloženo : neděle 6. února 2011 19:19:27 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Kluci díky za rady, určitě udělám ten regulátor, na ty hydroštely se asi vykašlu, vanu tedy přetěsním silikonem na motory, a pak se uvidí, třeba to budu muset všecho znova poshazovat, no co se dá dělat, půjdu teďkom cestou nejlehčího odporu a peněz :-))

Ještě jednou díky WP,BAD,RostaKd

Tomio007 Offline
#6 Vloženo : úterý 8. února 2011 14:02:15 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Dneska jsem šel kupovat regulátor a vyjde na 317,- +DPH (pružinka-109,-,měděné těsnění-65,-,pístek-143,-)
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Guest
#7 Vloženo : čtvrtek 10. února 2011 9:18:36 (UTC)

Message was deleted by Moderator.
Guest
#8 Vloženo : čtvrtek 10. února 2011 9:20:02 (UTC)

Message was deleted by Moderator.
Maxx Offline
#9 Vloženo : neděle 3. července 2011 12:37:57 (UTC)
Registrován: 26.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 43

Ahoj Docthore, pomohla nakonec výměna regulátoru tlaku oleje nebo jsi musel měnit i hydra?

Dík. Wink
Probe exOwner ... | Ford Probe II, 2,5l 24V 6V, červená
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.