Jestli budeš přetěsnovat vanu, určitě přitom udělej rovnou regulátor. Je to práce tak na hodinu a pokud nemáš hydroštely opravdu špatný, tak se to zlepší. Navíc budeš mít jistotu, že je tlak oleje a celkově mazání OK.
Zavolej do Mazdy a objednej si následující položky:
FE5A14116 – Pružina
FS0114115 – Pístek
995622000 – Těsnění
Celkem si připrav cca 300-350,-
Pokud chceš ušetřit nějakou tu kačku, neobjednávej těsnění - je to vlastně jen měděná podložka, kterou seženeš za 5kč
Jde tam hlavně o pružinku, která by měla být ve volném stavu dlouhá 46,79mm.

Regulátor najdeš schovaný pod sacím košem - viz obr

Co se týče těsnění pod vanu, souhlasim s WP, takhle to budu dělat taky. Je to ozkoušený a funguje to. Důležitý je plochy odmastit a očistit.
Dotahovací momenty na vanu jsou dva
Menší šroub (kratší) 7,9-10,7Nm
Větší šroub (delší) 19-25Nm