logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Startování a volnoběh
Diablo V6 Offline
#21 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:33:45 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Já opravdu nevím jak má 2.5 V6 řešený volnoběh, už jsem ten motor dlouho neviděl. S tou elektrikou je vždycky problém. Mám taky problém že mě nikdo v ČR neumí udělat diagnostiku motoru na P1 3.0 V6. Jezdím už 5 let na nouzový režim ThumbDown

Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
Guest
#22 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:37:56 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Citace:

Podtlaky jak píše Wesker - zkontroluj veškeré hadičky, které ti jdou vzadu na sání ze solenoidů. Pak bys mohl mít taky fouknutý těsnění na sání nebo netěsnící vstřiky, ale jdi postupně od nejjednodušší závady po ty složitější... PCV ventil je funkční a těsní?



Sad Kde najdu prosím PCV ventil? Jinak asi sundám sání a přetěsním to znovu! Jinak na sání jak je ovládání plynu tak pod tím jak jsou hadičky a nějaký komponenty od Mitsubisi pod tím byla ulomená hadička tak jsem jí přilepil nemohl jsem sehnat jiný

Guest
#23 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:56:12 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Citace:

Mas nejake fotky co jsi koupil ?

Ford Probe 2.2 GT r.v. 1989, Ford Probe 2.5 V6 r.v. 1997




Nějaké fotky mám ale né v tomto počítači

Bad Offline
#24 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 19:41:10 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
PCV ventil je v předním víku a vede z něj hadička do sání. Měl by přepouštět tlak z víka a vracet ho do sání - musí otvírat jen jedním směrem, při podtlaku se zavře. Sání nesundávej dokud nebudeš muset. Hadičku koupíš někde v autoservisu, jinak se prodávaj po 20ti metrech.

Ty hadičky o kterých mluvíš sou právě ty podtlakový a jsou důležitý, pokud můžeš, jednu po druhý vyměn všechny - můžou bejt popraskaný.
vladoprobe89 Offline
#25 Vloženo : středa 20. ledna 2016 0:19:21 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Původně odesláno: Diablo V6 Jdi na citovaný příspěvek
Rozdělovač ani rozvody to nebudou, když psal že mu to nad 2000 ot/min jede normálně. Myslím si že tam bude problém někde v elektronice (nějaké čidlo atd) Kde je u P2 poták volnoběhu nevím.



a u P1 je kde ten potenciometer prosim ta ? :) dik za radu
white power Offline
#26 Vloženo : středa 20. ledna 2016 4:44:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nikde, volnoběžný ot. se nastavujou šrouben na škrtící klapce, ale jen za předpokladu že jí nemáš celou špinavou.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.