logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Startování a volnoběh
Guest
#1 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 11:36:36 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj prosím už jsem bezradnej už 3měsíce dávám dohromady Probe V6 nešlo nastartovat atd bylo v hrozným stavu. Těd mi zůstal problém nedrží volnoběh,otáčky nad 2000 a výš super ale jakmile to padne pod 2000 tak chcípá a musím našlapat plyn aby se zas chytlo,a když to chcípne tak to už nejde nastartovat! Dával jsem nové svíčky,víčko rozdělovače,jinou váhu vzduchu,měl jsem rozebrané sání vše jsem vyčistil. Prosím o radu díky moc. Jsem z Teplic a v okolí jse do toho nikomu nechce nebo to neznají

Wesker Offline
#2 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 11:40:09 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Zkontroluj podtlakove hadicky, muze prisavat falesny vzduch. A co snimas polohy klapky, neni blbe nastaveny?
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Guest
#3 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 12:24:23 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Prosím tě a kde všude najdu podtlakové hadičky je tam na mě toho moc.

Guest
#4 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 15:55:45 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Prosím o každou radu byl jsem ted zkoušet nastartovat a bohužel jen to točí a nemá vůbec snahu to chytit!!!! Asi jsem koupil vahu na hovno! Prosím poradte jsem z toho auta už v hajzlu. Díky každému za jakoukoliv radu

Renni Offline
#5 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 16:19:53 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
pokud bys měl špatnou vahu vzduchu tak ti to sice hned chcipne jak otáčky spadnou,ale nastartuješ.Podivej se jestli ti ty nove svičky hazej jiskru vůbec,benzín cejtíš?Musiš jit postupně.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Guest
#6 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 16:24:31 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Pročítal jsem různé rady a vzkazy. Nemůže to být olejem ještě jsem ho neměnil nejdřív jsem to chtěl dát du kupy! Nebo jestli to nemůže být rozdělovač už se fakt chytám na vše co přečtuSad Není tady někdo z okolí Teplic kdo mi se mi na to kouknul a poradil Díky

Guest
#7 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 16:26:00 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Citace:

pokud bys měl špatnou vahu vzduchu tak ti to sice hned chcipne jak otáčky spadnou,ale nastartuješ.Podivej se jestli ti ty nove svičky hazej jiskru vůbec,benzín cejtíš?Musiš jit postupně.

http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1928


Benzín cejtím jiskru to taky dává

Diablo V6 Offline
#8 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 16:59:31 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Ahoj, já měl u svýho Probe podobný problém. Taky to vůbec nechtělo držet otáčky při volnoběhu. Když to chcíplo, tak byl pak problém to nastartovat. Hlavně když byl studený motor, ale nakonec to vždy chytlo. Tak jsem vyměnil potenciometr volnoběhu a od té doby je vše O.K. Ale to je u P1, jak je to u P2 nevím, ale myslím že to velký rozdíl nebude. Nejlepší by bylo, kdyby jsi s tím zajel někam na diagnostiku motoru a budeš hned vědět kde je problém.

Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
white power Offline
#9 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 16:59:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
a nemáš přeskočený rozvody, nebo blbě nastavenej rozdělovač
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Guest
#10 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:10:37 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Bohužel nevím kde mám hledat potenciometr volnoběhu?
Rozvody by měli být v pohodě stím rozdělovačem nevím v elektrice jsem na 4! Jak jse našteluje rozdělovač toto je má první V6

cuir Offline
#11 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:10:56 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

a nemáš přeskočený rozvody, nebo blbě nastavenej rozdělovač

rozdelovac to moc nebude...motor ma poklepove cidlo a nastavuje si tak automaticky predstih jak potrebuje...takze je dost sumak jak je rozdelovac natocenej... co se tyka rozvodu tak mrkni do tema hned pod timhle !check engine”

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8 V6
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Ford Probe 2,5 V6 24v
white power Offline
#12 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:12:38 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
napsal jsem to blbě, spíš jsem měl napsat správně zapojenej, když měnil víčko jestli třeba neprohodil 2 kabely
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
cuir Offline
#13 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:14:05 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Citace:

napsal jsem to blbě, spíš jsem měl napsat správně zapojenej, když měnil víčko jestli třeba neprohodil 2 kabely

_____________________
Ford Probe 2.2Turbo
Chevrolet Camaro 2.8 V6
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8

jo to mas recht :D to se stava...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Guest
#14 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:20:16 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Kabely mám dobře sehnal jsem si obrázek zapojení tohoto motoru

Diablo V6 Offline
#15 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:42:56 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Rozdělovač ani rozvody to nebudou, když psal že mu to nad 2000 ot/min jede normálně. Myslím si že tam bude problém někde v elektronice (nějaké čidlo atd) Kde je u P2 poták volnoběhu nevím.

Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
Guest
#16 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 17:52:05 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ty rozvody pro jistotu zkontroluju obrázky jsem si stáhnul. Jinak nějaké cidlo na ten volnoběh to nemá? mám 93 P2.

Venito Offline
#17 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:00:24 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
ja si myslim ze se v tom nekdo mohl uz stourat a nejaky podtlak dat jinam nez patri pripadne nezapojil, priklanim se k chybe tady, protoze nastartovat s pridanym plynem nejde nebo velice spatne.... myslim ze chyba bude tu. Sem bohuzel z opacneho konce CR, tohle se psanim spatne opravuje, meraky napovi vic
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Guest
#18 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:12:07 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Citace:

ja si myslim ze se v tom nekdo mohl uz stourat a nejaky podtlak dat jinam nez patri pripadne nezapojil, priklanim se k chybe tady, protoze nastartovat s pridanym plynem nejde nebo velice spatne.... myslim ze chyba bude tu. Sem bohuzel z opacneho konce CR, tohle se psanim spatne opravuje, meraky napovi vic

Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui
American @ Japan caars


Já to koupil nepojízdné přitáhl jsem to na plataku stálo to v poli!!! Tohle auto byl můj sen tak jsem si ho splnil ale netušil jsem jaká to bude fuška dát to dokupi jste fajn že radíte děkuji

Rostakd Offline
#19 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:19:03 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Mas nejake fotky co jsi koupil ?
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Bad Offline
#20 Vloženo : neděle 23. ledna 2011 18:27:30 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Podtlaky jak píše Wesker - zkontroluj veškeré hadičky, které ti jdou vzadu na sání ze solenoidů. Pak bys mohl mít taky fouknutý těsnění na sání nebo netěsnící vstřiky, ale jdi postupně od nejjednodušší závady po ty složitější... PCV ventil je funkční a těsní?
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.