logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Navod na opravu volnobeznych otacek
Venito Offline
#1 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 18:23:45 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak sem neco sesmolil, casto se to tu resi tak tu je to i s fotkama:)
http://www.mazdaclub.cz/...c_id=10909#message10909

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#2 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 18:31:05 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

pěkně si to popsal chlape,tohle asi hodně lidem pomuže,nevíš jestli je to stejny i s 2.5 ??

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Venito Offline
#3 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 18:36:02 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
dik :) na V6 je ten ventil udajne prisroubovany nejakym bezpecnostnim hajzlem sroubem, ono uz povolit ten torx ktery ma jeste uprostred vystupek je omrd a znicil sem na tom BIT od Tony... principielne to bude ale tipuju stejne,

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#4 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 19:00:08 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no mě je jedno jak to jě přišroubovaný,s tim si dycky nějak poradimSmilerozebral sem celej motor s 20 let starou gola sadou,tak tohle mě nerozházíBigGrin
No až budu mít náladu,tak si s tim mužu začít hrát,protože mi to začína házet otáčky na 1300

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Venito Offline
#5 Vloženo : pátek 21. prosince 2007 19:49:25 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
sak jasne: ) tohleto to dela i weskerovi a ten se do toho nedokazal dostat co me rikal, a to je taky mechos....asi se s tim nechtel moc babrat, odvrtat to jde ale dycky:) ja uz tam toho torxa taky nemam:)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#6 Vloženo : sobota 22. prosince 2007 10:59:52 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
U V6 je to horsi...je tam jen jeden Jakysi 5ti uhelnik a vic nic.A jeste jakasi zatka na druhe strane ale ta je zajistena takovyma miniaturnima kolickama ktere sou zatlucene do telesa klapkyUnsure

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#7 Vloženo : sobota 22. prosince 2007 12:31:54 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
chladic: tak vidis :) budes odvrtavat :)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#8 Vloženo : neděle 23. prosince 2007 18:36:44 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

klára: no když to nepude jinak,tak co se dá dělatBigGrinale tak to vono to ještě chvilku vydrží:o)

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Chladic Offline
#9 Vloženo : neděle 23. prosince 2007 19:38:56 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

nechci bejt za vola,ale kde se ta blbost na ty otáčky schovává u V6ky?:o)

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Wesker Offline
#10 Vloženo : pondělí 24. prosince 2007 15:38:31 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
myslis stelovaci sroubek nebo ten ventil? Sroubek je z vrchu klapky tak 10 mm na prumer a ten ventil je zespodu klapky.Musis cele to teleso vysroubovatWink

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Chladic Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 27. prosince 2007 12:15:28 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no právě myslím ten ventil:o)

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Wesker Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 27. prosince 2007 21:23:04 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No tak ten je pod klapkou.Pak dej vedet jak si to opravil nebo sk*****BigGrinHodne stestiWink

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Chladic Offline
#13 Vloženo : pátek 28. prosince 2007 9:39:08 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no to dám vědětWinkale ted se mi v tom nechce hrabat,zatim to de,až na tech pár chviliček,kdy to blázní:o) až se to posere hodně,tak na to vlítnuSmile

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Wesker Offline
#14 Vloženo : sobota 29. prosince 2007 16:02:12 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
ono se to bude srat vic a vic,nejdriv sem tam,pak castejc a jednoho krasneho rana se probudis,pojedes do prace a budes mit stabilni volnobeh 1250 otacekBigGrin

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Chladic Offline
#15 Vloženo : neděle 30. prosince 2007 2:45:44 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

nooo tak to je mi jasný,ale tak já mám to auto jen na léto:) a to ještě když je hezky,do práce nejezdim,mám to 10 metru od baráku,takže to zase tak nespěcháWinkSmile

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Wesker Offline
#16 Vloženo : neděle 30. prosince 2007 11:54:32 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tak to se mas.Ja ho mam na dobu kdy neni snih a nemrzne.A do prace to mam 20 kilaku,takze jezdimUnsure ...a musi slapat jak hodiny,pac je to nastroj uniku z te nasi dirySmile

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Venito Offline
#17 Vloženo : neděle 30. prosince 2007 19:00:10 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
a hlavne kdyz nebude slapat motor jak ma, tak ty slapat neprestanes a spotreba z vasi diry bude o 5L vysej:)

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Wesker Offline
#18 Vloženo : neděle 30. prosince 2007 19:24:57 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Hele hele hele...v te vasi dire je dobra akorat ta krizovatkaBigGrin

ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.