Tady je pozvánka AMK Bervid do Brna, s plánem:
Zveme Vás na:
23.3.2002
V březnu 2002 proběhne již 5. pokračování úvodního srazu sezony - Bervid tuning 2002 na autodromu v Brně.
Ke klasickému programu, jako jsou jízdy na okruhu nebo sprint na cílové rovince přibude letos opět několik dalších lákadel. Například aktivní tester podvozků od firmy Auto Prima a tester výkonu motoru, který jsme nanečisto vyzkoušeli již napodzim.
Závody ve sprintu letos sponzoruje firma Pirelli, která věnuje vítězům sady pneumatik v hodnotě do 40 000,- .
Program: tradiční, s drobnými změnami
Jízdy po závodním okruhu vlastními vozidly a předváděcími vozy dealerů automobilů.
V polední pauze soutěž ve sprintu. V prostoru cílové rovinky.
Dynamický tester tlumičů – Auto Prima
Tester výkonu zážehových motorů.
Anketa diváků o nejhezčí upravené vozidlo
Hodnocení vozů odbornou porotou složenou z redaktorů motoristických časopisů a internetových serverů
Možnost vyfocení vozu profesionálním fotografem
Prodejní expozice tuningových firem.
Vyhlídkové lety Helikoptérou
Jízdy na motokárách a minibikách
Dětské dopravní hřiště, jízdy na ponících
Twister – hydraulické kino
Dětský skákací hrad
Výstava fotografií ze závodů
Výstava veteránů a motocyklů
Hasiči žízně, Stánky s občerstvením
Restaurace v areálu Autodromu
Příjezd k Masarykovu okruhu:
K okruhu se dostanete z dálnice D1 – PRAHA – BRNO, sjezd Ostrovačice nebo sjezd Kývalka. Cesta k okruhu je značena GRAND PRIX.
Třídění vozů chceme ještě trochu zjemnit - hlásí se nám zástupci klubů různých značek (Opel, Honda, VW klub Praha, ... ). Odkazy na ně zde uvedeme a přivítáme iniciativu dalších.
Opět rozdělíme přijíždějící vozy do skupin a to:
1)Excelentní tuning a některé registrované kluby – žluté - část plochy před boxy
2)Zahraniční upravené vozy - parkoviště A – červené (mezi restaurací a benzinkou)
3)Tuzemské upravené vozy - parkoviště B – zelené (mezi benzinkou a druhou branou)
4)Vozy diváků (neupravené) - parkoviště C – bez označení (za poslední branou).
Každá skupina bude ještě dělena pomocí „zmocněnců“ ze značkových klubů dle značek (Např. Opel, Honda, Š.Fabia, Peugeot,…)
K tomuto rozdělení bude sloužit barevné rozlišení pomocí nálepky, umístěné na přední sklo vozu, tak jako tomu bylo na podzim. Tuto nálepku dostane přijíždějící automobil v prostoru hlavní brány. Za branou bude pokračovat na parkoviště vpravo, kde bude zaveden do jedné z těchto 3 sekcí.
Rozdělování vozů bude probíhat cca do 12-ti hodin nebo dokud se parkoviště nenaplní. K parkování diváků bude rovněž sloužit plocha vně paddocku u hlavní tribuny a v okolních parkovištích.
Soutěže:
V průběhu dopoledne budou vozy zaparkované na parkovišti hodnoceny odbornou porotou, složenou z redaktorů motočasopisů a internetových serverů.
Závod ve sprintu na cílové rovince. Budou se moci v prvé zaregistrovaní účastníci, protože soutěž proběhne v polední pauze. Jízdy budou po dvojicích - měřeny časomírou každému zvlášť. Letos ceny od firmy Pirelli . Podrobnosti u PRIVAT SPRINTU.
Divácká anketa o nejhezčí vozidlo – použijte kupón ustřižený z rohu stránky časopisu A&T a vhoďte do krabice v boxu redakce Autosport & tuning.
Audio contest. Podaří-li se sehnat dostatěčně dimenzovaný měřící přístroj budou moci audiofilové porovnat výkony svých soustav.
Časový plán SOBOTA:
9:00 - Začátek akce
9:00 – 11:30Příjezd účastníků, hodnocení vozů, jízdy na okruhu
11:30 – 13:30Závody ve sprintu (předpokládaný čas)
13:30 – 16:00Pokračování dopoledního programu
16:00 - Vyhlášení vítězů
17:00 -Odjezd účastníků do okolních restaurací
NEDĚLE:
- V neděli bude v Bratislavě na Autosalonu malé ”tunerké podujatie” a uvažujeme o tom, uspořádat výlet ”do ciziny”. Mohla by to být sranda (na hranicích a tak). Tak si nezapomeňte pasy.
Hotely
vybrané hotely naleznete zde:
Okruh:
Délka: 5403,19 m (měřeno v ose vozovky)
Šířka: 15,00 m
Zatáčky: 14 (6 levých, 8 pravých)
Poloměr zatáček: min. 50 m, max. 300 m
Přímé úsečky: 13
min. délka: 35,00 m
max. délka: 636.56 m
Stoupání: max.7,52%, na délce 917,00 m
Klesání: max 5% na délce 410,00 m
Výškový rozdíl: 73,63 m
Propustnost tratě: 55 motocyklů
33 sajdkárů
40 automobilů
Koudy
94 Blue GT
Koudy
94 Blue GT - kdysi :-)
01 L.R.Disco TD5
(nejede jako P2GT - ale zase projede všude)