logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
úprava škrtící klaply
white power Offline
#1 Vloženo : úterý 20. listopadu 2007 17:00:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Vzhledem k tomu že se nikdo nemá k tomu, aby začal něco psát taky na fóru P1 tak musim začít sám. Jedná se úpravu škrtící klapky P1 GT kterou jsem oběvil fóru performanceprobe.com popis úpravy je asi zbytečnej fotky řeknou vše:
před úpravou
[img]http://www.performanceprobe.com/forum/img.php?i=1952.jpg&f=27&s=real[/img] [img]http://www.performanceprobe.com/forum/img.php?i=1951.jpg&f=27&s=real[/img]

po úpravě
[img]http://www.performanceprobe.com/forum/img.php?i=1962.jpg&f=27&s=real[/img][img]http://www.performanceprobe.com/forum/img.php?i=1959.jpg&f=27&s=real[/img]
[img]http://www.performanceprobe.com/forum/img.php?i=1961.jpg&f=27&s=real[/img][img]http://www.performanceprobe.com/forum/img.php?i=1960.jpg&f=27&s=real[/img]

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Venito Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 22. listopadu 2007 22:04:09 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
no verim ze takovy rozlesteny difuzor neco do sebe ma, kor kdyz vidim jak ty klapky ma zasrane!
jak rikam ja, vsechny odsavani vyparu motoru hodit prez odkalovac jak to mam ja a je po problemu se zasiranim mastnotou! super vec.
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Venito Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 22. listopadu 2007 22:13:21 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)


ProbeII 2.0l & bixenony

American @ Japan caars
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

no_namE303 Offline
#4 Vloženo : středa 25. března 2009 12:10:24 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj tak vycisteni skrtici klapky je vyborna vec bratr to taky delal na golfu a jelo to uplne jinac mohu jen doporucit proto mam otazecku chci to taky vycistit co si na to pouzil kartacek a benzin nebo mas neco osvecenejsiho diky

Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#5 Vloženo : středa 25. března 2009 14:28:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Čistil jsem to takovým utrejchem něco jako Arva ale o hodně agresivnější. Klapku jsem měl celou rozebranou, protože když se podíváš na ty fotky pořádně tak je tam vidět že ta klapka má přebroušený difusory, ale sestavit jí zpátky tak aby dovírali klapky je docela makačka.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 26. března 2009 12:36:48 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Hm ja si rikal ze to nebude tak lehke ale napadlo me ze to odvezu kamosum a rovnou jak mi budou mejt motor tak jim necham vycistit i tu klapku dam na to arvu a vycistim to foto pak zaslu jinak mam i nahradni turbo nevis co se na nem repasuje a jestli by mu nevadila taky ta arva?pak bych to sem hodil na web...diky

Ex Ford Probe GT Turbo :(
no_namE303 Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 26. března 2009 12:38:37 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jo a jeste jestli budes mit cas mohl bys mi hodit nejaky fotky na mail jak mas udelany to BOV a OCT diky moc noname303@seznam.cz

Ex Ford Probe GT Turbo :(
white power Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 26. března 2009 12:51:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Při repasi turba se měněj těsnící kroužky a ložiska, vyvažuje se hřídel a případně se měněj turbínový kola, ale ten kdo to dělá to musí udělat pořádně, nehcal jsem si rerpasovat turbo a za 300 Km zkrz něj protely 2 litry oleje. Na turbo bych arvu použil jen opatrně zvenku. OCT na autě nemám, ale myslím že jak to udělal Venito je asi ten nej způsob. BOW nafotím jak se dostanu k autu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
no_namE303 Offline
#9 Vloženo : pátek 27. března 2009 14:44:53 (UTC)

Registrován: 24.03.2009 (UTC)
Příspěvků: 409
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 16x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ok pustim se do toho ale opet sem zalozil novej prispevek ve spatne sekci ale nebojte polepsim se jinak co se tyce te turbiny tak ji opravdu bude stacit poradne vycistit a vymenit to tesneni jelikoz je opravdu bez vule na hridely a ty vrtulky jsou jak nove uplne perfektni jde mi jen o to to co nejlip vycistit a vymenit to tesneni a nasledne upravit aby to tlacilo :) jinak puvodnimu majitely ta turbina stahla hadici jak prej tlacila Tongue

Ex Ford Probe GT Turbo :(
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.