logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Czech highways...
Guest
#1 Vloženo : pondělí 28. května 2007 10:44:36 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Tak sem se v patek byl projet po ČR, brouzdal sem české dálnice a je to hrůza - hlavně teda nová dálnice PHA-HK (myslel sem,že mi to vymlati duši z těla).Jinak sem z mého V6 vymáčkl na tachometru 230,ale spotřebu sem spočtl tak na 15/100. Ta rychlost se mi zdala divna,tak sem spočtl spravnost pneu a mělo by to sedět,i v obci na radaru mi to při 50 ukazuje kolem 50 (někdy 49 nebo 51).KDe ma V6 omezovač? Na kolka otáčkách? Nevyndával ho už někdo?

Guest
#2 Vloženo : pondělí 28. května 2007 11:43:55 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

To je možné, já z mého dostal i trochu víc. Jinak pánové, zjistil jsem, že mám NEJSILNĚJŠÍ probe na světě!!! Nevěříte? Je to fakt! A můžu doporučit, nejlepší tuningy motoru dělají čeští úředníci...Smile Mě jeden úředníček udělal takový tuning motoru, že mám v TP zapsáno - čtěte pořádně - 1230,0 KW při 5 600 otáčkách... No jestli dobře počítám, tak je to nějakých cca. 1660 koníBigGrin A to už jde ne? Kam se na to hrabe KLZE Twin TurboTongue

martigen Offline
#3 Vloženo : pondělí 28. května 2007 11:50:24 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

to lv.ls: BigGrin to je hustý! já zas mám ve velkym TP že mam 11 991 ccm, tedy dvanáctilitr! BigGrin (ale už je to tam opravený a přeškrtlý...)

_______________________
Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Tratos Offline
#4 Vloženo : pondělí 28. května 2007 11:51:05 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
lv.ls: Tak to ti nedoporučuju povinný ručení u Wüstenrot kde se neplatí podle objemu ale podle výkonu BigGrin

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Guest
#5 Vloženo : pondělí 28. května 2007 11:56:53 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Citace:

lv.ls: Tak to ti nedoporučuju povinný ručení u Wüstenrot kde se neplatí podle objemu ale podle výkonu BigGrin

T.

Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha



No taky jsem na to právě myslel... schválně bych si tam mohl napsat, jakou částku by mi vypočítaliBigGrin

Neural_I Offline
#6 Vloženo : pondělí 28. května 2007 12:38:15 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

jo taky sem cekal ze na HK bude novej hladkej uzasnej asfalt a ze to pojede jak po masle a stoji to pjekne za h... ovsem na peklo de-jednicky to nema, tam mivam pocit ze se mi proste auto vyklepe a rozpadne na kusy Razz

Guest
#7 Vloženo : pondělí 28. května 2007 12:43:14 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

a co si myslíte o tej rychlosti?Je to možný?A co ten omezovač?

Neural_I Offline
#8 Vloženo : pondělí 28. května 2007 12:58:34 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

ja nevim ja mam jenom dvoulitr ja jel nejvic 210 :o)

Marauder Offline
#9 Vloženo : pondělí 28. května 2007 13:03:50 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

podle navigace sem jel nejvíc s Probasem 248 km/ hod
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Guest
#10 Vloženo : pondělí 28. května 2007 13:08:49 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Citace:

podle navigace sem jel nejvíc s Probasem 248 km/ hod

Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT


navigace by měla být přesnější, a na tacho si v tu chvíli měl kolik? to máš nějako úpravu? nebo mi to jen jede pomalejc? jak se dá zvýšit maximálka?

Jarry Offline
#11 Vloženo : pondělí 28. května 2007 13:13:03 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Nejsem si úplně jistý ale myslím, že to je buď 7800 nebo 8200ot/min.Nicméně to můžeš opatrně krátce vyzkoušet když pomalu přidáš plyn na volnoběhu, pokud si jsi jistý, že je motor OK.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Morbi Offline
#12 Vloženo : pondělí 28. května 2007 15:00:08 (UTC)
Registrován: 06.12.2006 (UTC)
Příspěvků: 202
Bydliště: CR

Poděkoval(a): 2x
Nevím, na jaké dálnice jste u nás zvyklí, ale ta nová část dálnice na Hradec začínající první kovovou konstrukcí nalevo, je perfetkní. Je to sice až po nějakým 30.km, ale rozhodně to stojí za to. Natož ve srovnání s D1.

Marauder Offline
#13 Vloženo : pondělí 28. května 2007 15:05:01 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

Taky mi přijde ta Hradecká (nová část) naprosto v poho ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Zdeněk Offline
#14 Vloženo : pondělí 28. května 2007 19:28:27 (UTC)

Registrován: 24.08.2004 (UTC)
Příspěvků: 18
Bydliště: Písek

dálnice na HK je mizerná od Prahy po sjezd na Sadskou,pak je dobrá.
ja mam omezovač u 93gt na 7600, u 97gt na 7900(přibližně jestli se dá věřit otáčkoměru)
viděl sem někde na netu video kde typek s Probe jel dost více než 240 podle origo tachometru ale nevim co tam měl za upravy...

Driscoll Offline
#15 Vloženo : úterý 29. května 2007 18:38:33 (UTC)
Registrován: 10.07.2006 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Hradec Králové

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No já jsem jel po hradecký dálnici v sobotu do prahy kamionem a nějaký fialový probe jsem v protisměru potkal, ale stálo. Ale tady v galerii jsem ho neviděl, tak nevím jestli to byl někdo z klubu

*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1998)
*Driscoll*
Ford Probe 2.0 16V (1995)
wazzaa Offline
#16 Vloženo : středa 30. května 2007 15:38:42 (UTC)

Registrován: 30.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 370
Bydliště: Praha (Olomouc)

Kdyz to tak posloucham,tak je mozny ze bych tam omezovac nemel??Tocim az uplne do 8000ot a uplne vklidu ani neskytne...cert vi

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.