zkraceni razeni znamena ufiknout tycku razeni pod kulisou v miste fialove cary.(viz odkaz)
a treba trubkou ji nadvarit o cca 1-1,5cm.
Osobne jsem to ale pri repasi razeni nedelal, protoze kdo citite ze synchrony vasi prevodovky uz neco zazily, timto jim pomuzete rychlej do hrobu protoze v radicce castecne ztratite cit.
Ohodne lepsi vec je vymezeni vule čepů řazení (to je ona mrtva vule fofrklacku do boků, kterou ma snad kazde probe a mazda po 200 000km). staci silony (samotne se me nepodarily sehnat) vypodlozit medenym plechem potrebne tloustky a sroub ktery dela čep vypodlozit tak, aby sel vic dotahnout a silony vic stiskl po stranach.(viz odkaz)
Vse poradne promazat kvalitni vodeodolnou vazelinou. Vysledek je 100%, radicka je absolutne bez vule a razeni je presne a je v nem perfektni cit.
Jelikoz mam pojebane stranky, nejde me poslat link na konkretni fotku :(( takze klik na Probe2 a jsou to 2 fotky v druhem radku zleva
http://www.venito.wz.cz/me%20auta/my%20car.htm
ProbeII 2.0l & bixenony
American @ Japan caars
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars