logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
cvak cvak
Guest
#1 Vloženo : úterý 15. května 2007 17:24:11 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj vsici mam Problemek BigGrin s 2 litrem cvaka jak o zivot hned jak nastartuju Unsure a cim vic se zahreje tim rychleji cvaka...vcera sem menil olej ( Castrol 10w-60 ) a filtr a auto prestalo myslel sem ze uz je vsechno v poho,ujel sem na nem tak 70 km ale dnes rano naprsoto stejny Razz zvuk jde myslim odtud http://img258.imageshack.us/my.php?image=cvakpe6.jpg
vcera sem jeste objevil tohle ThumbDown http://img258.imageshack.us/my.php?image=manzetaeq5.jpg
a predevcirem sem prisel k autu a nejaka k**** projevila svoji inteligenci Angry http://img258.imageshack.us/my.php?image=zrcatkopg0.jpgtakze prosim kdo ma tu manzetu na kolo u spolujezdce a ten drzacek na zrcatko ( mejl,icq ) budu moooc rad...vecir sem hodim videjko toho motoru.... diky vsem



JM Offline
#2 Vloženo : úterý 15. května 2007 17:36:54 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nevidím obrázky ani okazy. :( zkus to sem dát once again
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
martigen Offline
#3 Vloženo : úterý 15. května 2007 17:55:37 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

nejde to zobrazit Sad

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Klára Offline
#4 Vloženo : úterý 15. května 2007 17:56:52 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

mě to taky nejde zobrazitThumbDown

FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Klára Offline
#5 Vloženo : úterý 15. května 2007 18:19:21 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

Pokud to není slyšet, tak to jsou spíš jen spekulace. Mě něco podobného dělalo servo (byla potřeba výměna oleje) a jukni na řemen od alternátoru

FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Guest
#6 Vloženo : úterý 15. května 2007 18:24:26 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

slyset to je!slysim to i kdyz jedu a mam zavreny okna a jsem ve volnem prostoru jakmile jsem u nejaky steny co odrazi ten zvuk ta je to hooodne hlasity Sad vecer to nahraju a snad to sem i dostanu Blushing

Chladic Offline
#7 Vloženo : úterý 15. května 2007 18:41:05 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

zdravim,tu manžetu koupíš normálně v obchodě,nebude stát moc

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
chuanos Offline
#8 Vloženo : úterý 15. května 2007 18:41:33 (UTC)

Registrován: 29.04.2007 (UTC)
Příspěvků: 127
Bydliště: Praha 6 / Vrchlabí

Nevím, jestli jde o ten stejný problém (zvuk jsem neslyšel),

ale jednou jsem si to smažil tehdá ještě se svým Escortem po silnici, docela jsem tomu šlapal (v rámci možností) na krk a stalo se mi přesně to, co tobě.

Ke konci cesty mi v motoru začalo něco děsivě cvakat, čím více jsem přídával plyn, tím větší intenzita (rychlost) toho klapání byla slyšet.

Podezření padlo na zdvihátka, ale co bylo divné,

po dvou dnech, co jsem nechal auto stát a čekal na kámoše automechanika,

Escort záhadně klapat přestal.

A teď rok potom, co se to stalo po klepání ani vidu, ani slechu a dodnes nevím, co to bylo.

(olej jsem tam samozřejmě měl, zase tak to moje autí, co dám bratrovi, netrápím :))

Hledám Probe! :(
:))
chuanos Offline
#9 Vloženo : úterý 15. května 2007 18:54:13 (UTC)

Registrován: 29.04.2007 (UTC)
Příspěvků: 127
Bydliště: Praha 6 / Vrchlabí

Kdysi dávno to tady psal Yenda, když dáš hledat a vpísneš tam cvakání, vyplivne ti to zmiňovaný topic.

Jinak, tohle psal Yenda (kdyžtak se omlouvám, jestli jsem ten nick zmršil):

Cituji:

Je-li to z horní části agregátu, tak za to mohou buď zanesená hydraulická zdvihátka ventilů (majitel neměnil dost často olej), nebo nevymezená ventilová vůle (u motorů, kde se seřizuje nebo vymezuje podložkami). Jezdí-li někdo s takto cvakajícím motorem delší dobu, opotřebí se samotné vačkové hřídele, což je dost drahé.Doporučujeme proto u cvakajícího motoru obětovat trochu peněz nebo vlastního úsilí k sundání víka ventilů a prohlídku vaček. Výměna hydraulických zdvihátek (jedno stojí 400 – 800Kč) či vymezení vůle ventilů okamžitě po koupi vozu je zde samozřejmostí. Cvakání z dolní části motoru znamená opotřebená ložiska klikového hřídele – lidově řečeno „vylágrovaný motor“. prevzato z www.hondaclub.cz

To ale neznamená, že je to konkétně tvůj problém Lomaxi, raděi se ještě optej (sám tomu zase tak nerozumím).Sad

Hledám Probe! :(
:))
Guest
#10 Vloženo : úterý 15. května 2007 20:54:01 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

diky moc chuanosi Wink vypada to ze to bude ono ale jen pro jistotu znova moji historii auto bylo v poho pak ale zacalo cvakat cca 3 tydny sem s nim jezdil ( tak 250 km ) vcera sem menil olej ktrej byl jak bota za ( Castrol RS 10w-60 + filtr ) po vymene sem ujel tak 70 km a auto bylo naprosto v klidu,rano nastartuju a je to zpet Sad

white power Offline
#11 Vloženo : úterý 15. května 2007 21:02:26 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tak něco podobnýho se mi stalo s mím 2.2T po výměně zdvihátek po nastartování šílenej rachot ale po chvíly to vždycky přestalo, jedno zdvihátko bylo na h... ale dělalo to jen někdy asi podle toho jak se motor zastavil a to zdvihátko zůstalo zamáčknutý.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Guest
#12 Vloženo : středa 16. května 2007 11:31:42 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

tak tady je ten rachot Unsure http://www.edisk.cz/stahnout-so...V00003.3gp_101.68KB.html

Tak auto si ze mne dela asi srandu Tongue
ted sem to nastartoval a cvakani nikde ale zase z vejfuku caka OhMyGod http://img404.imageshack.us/my.php?image=dsc00147lg3.jpg uz toho zacinam mit dost Razz
white power Offline
#13 Vloženo : středa 16. května 2007 15:35:14 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
že cáká voda z vejfuku je normální protože se sráží vlhkost v potrubí a v tlumiči delší jízdou se vejfuk ohřeje a voda se vypaří, pokud se ti nestrácí voda z chladiče tak to neřeš nic to nebude

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Guest
#14 Vloženo : středa 16. května 2007 17:08:11 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Taky jsem měnil oba homokinetický klouby... na Probeservisu za ně chtěli asi 3500,- Kč, ale já je pak sehnal od jednoho týpka za cca. 2.700,-, tak jsem na dvou ušetřil 1600,- a to jde... kdyby někdo chtěl, tak ať dá vědět a já dám kontakt...

Protože měnit samotnou manžetu, která je roztrhlá je nesmysl, do kloubu se už dostal bordel a během chvíle odejde také, takže dělat do dvakrát je zbytečná práce... a jezdit s praskajícím kloubem je hazard... vím o čem mluvím..Unsure

vynusek Offline
#15 Vloženo : středa 16. května 2007 22:20:49 (UTC)
Registrován: 22.04.2007 (UTC)
Příspěvků: 17
Bydliště: Bor

To Beyond:čau měl bych zajem o ty homokinetaky,tak kdyby jsi mohl poslat nejakej kontakt,byl bych stastnej.Nemuzu je totiz nikde sehnat.

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.