logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Jak nakopnout dvoulitr ?
Neural_I Offline
#1 Vloženo : pátek 11. května 2007 12:06:22 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

Vazeni, tak mam karu konecne technicky v zasade v poradku, motor slape, vejfuk drzi, novej olej a brzdy a konecne to zas nejak jezdi, tak me napada co dal, nekam bych ten zaklad v ramci mezi prumerneho vydelku pomalu rad posunul jak funkcne a technicky tak esteticky, treba poradite.

Motor atd: tady me nic nenapada co by se dalo nejak nakopnout, co za relaitvne rozumnou cenu muze nejak motoru a vykonu pomoct ? udelat sportovni sani a vyhodit typovy ? novy svicky a kabely ? netusim co muze mit vliv na spolehlivost, zivotnost a vykon

Kola: patnactky uz me nebavej, kdybyste vedeli kde splasit nejaky 17-18ky .. no asi to tady budu sledovat ono se neco objevi. jaky ET maj original 15ky ? kdyz budu vybirat novy abych upravil pripadne ET a nemusel resit podlozky, nebo sou podlozky nevyhnutelny kdyz chci kola malinko vysunout do roviny kastle ? chtelo by to tak 20-25mm ke spokojenosti
novy kola s obutim jsou zatim pro me nedostizny (30-40t fakt ted na kola nemam)

Alarm: tady se asi domluvim s Rennim, ten Magic alarm nebo jak se to jmenuje umi i startovat ? tak pro zajimavost

Dizajn: myslim ze vlitnu na tohle kridlo
http://www.autodoplnky.c...ull/uni_japan_style.jpg

nemate nekdo moznost splasit za min jak 5t ?

zapomnel sem neco ? ..... joo tycku na rajcata :o) na tom se pracuje :o))

jelikoz jsem z tech co si ”umi tak mozna vymenit zarovku ale autu rozumi jak baba koksu” tak bych vas zkusenejsi pozadal o par slov, kdyz mi to usetri vyhazovani penez na zbytecnostech nebo naopak poradi do ceho ma smysl investovat, pripadne kde to dobre udelaji, budu vdecnej a na kameni budou srset panaky vo106 Cool

diky petr

James Offline
#2 Vloženo : pátek 11. května 2007 12:28:18 (UTC)
Registrován: 11.09.2002 (UTC)
Příspěvků: 50

take jsem to resil na svem 2.0 a bez razantniho zasahu do motoru toho moc nezmuzes.. Ja udelal , sani, svody , kat , svicky a vysledek zadna slava, Svody pomuzou asi nejvic, u sani je nutne vyresit privod studeneho vzduchu, jinak na tom budes jeste hur nez origo. Je spousta dalsich cest, ale je to potom spoustu $$$. existuje take ostra verze 2.0 motoru tusim cca 170-180 hp, ale zase doprava ze statu cena motoru.
Kola muzes zvolit s takovym ET jak ti bude vyhovovat. J zastavam nazor, ze je lepsi jit cestou zmeny ET nez podlozek, ale s kvalitni podlozkou je to hodne podobne. Jinak novy kola s obutim nemusi vzdy znamenat 30-40. Pekne 17 a 18 poridis od 3500/ks + pneu

Neural_I Offline
#3 Vloženo : pátek 11. května 2007 13:01:23 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

James: dyt jo, rafky 3500,- + gumy min. 4000,- za kus a je to tech 30 litru jen to fikne a to neni nic extra ale nejlevnejsi 17-18ky co se daj sehnat

jinak teda myslis ze se s motorem a vykonem moc nic delat neda ? takze si mam koupit kola a kridlo a bejt rad ze to jezdi a nesnazit se ? no uprimne receno cekal sem ze to tak nak bude

John Offline
#4 Vloženo : pátek 11. května 2007 14:10:14 (UTC)
Registrován: 25.11.2003 (UTC)
Příspěvků: 48
Bydliště: Přerov

A co koupit starší 18”? Já osobně koupil od Thulla starší a jsem s nimi spokojen. A gumy se daj sehnat nová 225/40/18 za 2500,-. Je to přesná kopie Michelinek. Je na to klasická záruka 2 roky a prý jsou fakt dobrý. Já jsem koupil starší pneu za 1000,- kus a příště už raději koupím nové. Jen obutí těch 18” stálo 800,-. Ale pokuď chceš ze začátku ušetřit jak já, tak si kup kola a ty starší pneu.

Neural_I Offline
#5 Vloženo : pátek 11. května 2007 14:21:45 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

u tech starsich 17 a vetsich rafku bych se mozna trochu bal kde s tim kdo jak do jaky diry prastil aby se pak nemusely rovnat apod., tady bych mozna radsi mel jistotu novych, ale kdyz se nekde neco objevi za slusnou cenu tak do zacatku asi zas vyhraje financni stranka veci...

John: kdes natrefil na ty kopie michelinek za 2500 ? to by me zajimalo

martigen Offline
#6 Vloženo : pátek 11. května 2007 14:36:36 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

Já bych se svým dvoulitrem chtěl taky něco udělat... když se to tak vezme, tak je obecně na dvoulitra 116koní falt málo. Já bych to zkusil jít primárně chipnout...

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Neural_I Offline
#7 Vloženo : pátek 11. května 2007 15:16:59 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

martigen: mas nakej tip na chip ? Cool
kolik to tak muze pridat ? ma to smysl ? a co nejaky vedlejsi efekty ?

Neural_I Offline
#8 Vloženo : pátek 11. května 2007 15:20:11 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

zase takhle, az budu chtit auto na zavodeni jako ma treba Renni apod. a budu na to treba mit tak si koupim 2,5l, ale mam dvoulitr pac v tom jezdim kazdej den do prace a vubec je to moje jediny auto, tak bych ho zas nechtel necim zmrsit a oddelat nebo zvednout spotrebu na 15, chci aby to slapalo jak hodinky a dobre vypadalo aby mi to delalo proste radost Cool

martigen Offline
#9 Vloženo : pátek 11. května 2007 15:28:22 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

stim chipem vůbec nevim - nevyznam se vtom, ale až jenduo přijde chvíle, kdy budou peníze na výkon, tak se o to začnu zajímatWink máš ale pravdu, že pokud je to tvoje jedniný a nepostradatelný auto, tak je riskantní se do něčeho pouštět. A i kdyby to šlapalo výborně, tak mimo chipu většinou i zvýší tu spotřebu... jo jinak někdy v červnu bych moc rád zajel někam k tobě do těch Chrášťan (mam to podle mapy 12km) jak mi vyprávěl renni a chtěl bych si dát sprinta s ńějakym dvoulitrem konečne!!! Smile

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
martigen Offline
#10 Vloženo : pátek 11. května 2007 15:29:46 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

jo a do vzdálenýho budoucna bych chtěl taky přesedlat na 2,5 litra!!! 6 hrnců je 6 hrnců BigGrin

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Neural_I Offline
#11 Vloženo : pátek 11. května 2007 15:52:12 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

Chrastany nejsou problem v podstate kdykoliv kdyz uz sem zas pojizdnej, mam to taky asi deset kilaku, odkud ze to ses ?

jinak na 2,5 litra presedlam az navrtam nakej ropovod :o)

martigen Offline
#12 Vloženo : pátek 11. května 2007 16:29:08 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

Praha 6 Střešovice. Ropovod by se taky hodil!!! BigGrin

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Neural_I Offline
#13 Vloženo : pátek 11. května 2007 16:33:34 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

i kdyz utikame od puvodniho tematu tak aspon pro upresneni omylu, ony Chrastany jsou v okrese kolin a neni to tedy 12 kilaku alebrz neco pres padesat viz mapa
http://www.mapy.cz/?query=route(fast,toll):m%C4%9Bstsk%C3%A1%20%C4%8D%C3%A1st%20Praha%206%3Eobec%20Chr%C3%A1%C5%A1%C5%A5any,%20okres%20Kol%C3%ADn&portHeight=516&portWidth=549&mapType=base&zoom=11#

Neural_I Offline
#14 Vloženo : pátek 11. května 2007 16:34:34 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

no dopr.... sem ten odkaz nejak zmrvil... no to neva www.mapy.cz Chrastany okres kolin a mas to

Neural_I Offline
#15 Vloženo : pátek 11. května 2007 16:39:25 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

nicmene furt me jeste zajima dost veci ktery se tady zamluvili, nemate nekdo nakej tip treba i na to kridlo ? bura + lak se mi za to zrovna davat nechce..

byly mi nabidnuty xenony komplet za cca 6t je to dobra cena ?

kde sezenu bocni skla na dverich a za kolik ? mam je desne poskrabany, musim to vycistit a skla uz bych asi i rad vymenil

jen tak pro zajimavost jaky kola se jeste vejdou ? ne ze bych z toho chtel delat traktor ale pro zajimavost, kde ma probe hranici aby to nedrhlo

JM Offline
#16 Vloženo : pátek 11. května 2007 20:35:30 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Kola dělaj auto, kup kola a motor nech být. Je to přesně jak psal James. nedával bych víc jak 17 u 18 už je cena gum někde jinde a gumy max 225 jinak tě to spíš zpomalí. Jinak moje kola jsou na prodej. :)
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Marauder Offline
#17 Vloženo : pátek 11. května 2007 22:21:18 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

na zvýšení výkonu u 2,0 zapomeňte je to prostě nesmysl, je to naprosto nevhodnej motor pro jakýkoli úpravy, chipovat je absolutní hovadina a nesmysl, nemusím snad ani psát proč ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Neural_I Offline
#18 Vloženo : pondělí 14. května 2007 8:43:52 (UTC)
Registrován: 28.06.2006 (UTC)
Příspěvků: 152

JM: mas predstavu o cene ? mozna se domluvime

JM Offline
#19 Vloženo : úterý 15. května 2007 11:27:33 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
15 a gumy jsou tak na 2 roky
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Stanya Offline
#20 Vloženo : úterý 15. května 2007 11:33:30 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

jedinym sposobom ako zvysit vykon u dvojlitra je vymenit na 2,5 :)

Stanya..
www.orangemagic.szm.com
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (5)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.