logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
probe 1995, 2.0l, 16v, ruční brzdy
Guest
#1 Vloženo : úterý 1. května 2007 22:46:18 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Mám takový menší prblém s ruční brzdou, prováděl jsem výměnu destiček, vše OK, zadní se povedlo nasadit, nasadil jsem pérka, vše jsem rozpohyboval, jen jsem nakonec zjstil, že páčka, kterou pohybuje lanko ruční brzdy mi nepohybuje s válečkem u brzd. Neví někdo jakým způsobem se nasazují takové ramínka, které drží lanka, aby fungovaly, nevím jaký je uvnitř brzd mechanismus a jak funguje, tak abych to mohl správně rozpohybovat.

Jarry Offline
#2 Vloženo : úterý 1. května 2007 23:19:10 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

1. ze zadní části třmenu je šroub, který je vlastně krytem, pod kterým je inbus se kterým nastavuješ vůli prasátka. Nastav to na doraz a potom povol až se disk začne volně pohybovat.
2. páčky ruční brzdy na třmenu váznou a přidírají se. Prostříkávání mazivem pomůže jen krátkodobě, nejlépe je nechat si repasovat třmen výměnným způsobem u Mazdy (jestli to ještě dělají). Jinak to chce kompletně rozebrat, vyndat páčku s osičkou, osičku přeleštit a do třmene udělat vetší díru do které vsadíš mosazné futro. potom je definitivní klid a funguje to spolehlivě.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry Offline
#3 Vloženo : úterý 1. května 2007 23:20:10 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Sorry, možná máš bubny, tam nevím, já mluvím o zadních kotoučovkách.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Guest
#4 Vloženo : středa 2. května 2007 18:37:54 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

ne mám kotouče

Stanya Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 3. května 2007 0:22:47 (UTC)
Registrován: 14.07.2005 (UTC)
Příspěvků: 152

ja som myslel ze na dvojlitroch su bubnove zadne brzdy,,,asi som sa mylil. Clovek sa stale uci.hm....:)

Stanya..
www.orangemagic.szm.com
Marauder Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 3. května 2007 1:03:58 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

jen na Base ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Jarry Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 3. května 2007 8:29:59 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

No takže platí co jsem o nich napsal viď Maraudere....

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Marauder Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 3. května 2007 12:00:44 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

jj je to tak - já si teda dělal repas sám 2x doma, ale je to neskutečná mrdačka, nikomu bych to jako nedělal cizímu, jinak od roku 96 by údajně ty brzdiče měli bejt nějak přepracovaný a neměli by tímhle trpět ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
martigen Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 3. května 2007 19:28:42 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

to Jarry: jak si radil, tak jsem zatim volal do jedný mazdy a tam řikali že tu výměnu nedělaj a když jsem se ptal, kolik stojí u nich teda normální repas třmenů tak prej jeden asi za 3800,- bez dph...RollEyes´takže kdybych opravdu někde narazl na těch 1500 za tu výměnu tak bych by to bylo super... no asi mi nic nezbyde, než zavolat ještě do pár Mazd... nebo jarry mohl byl mi poradit kde si to řešil ty? Wink

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Jarry Offline
#10 Vloženo : pátek 4. května 2007 8:08:02 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Já to řešil u Mazdy Teplice, ale ta už není a místo ní je tam nějaký Topservis či co. Ale zkusím zavolat člověku, co tam dělal a dám vám vědět.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
martigen Offline
#11 Vloženo : pátek 4. května 2007 18:28:17 (UTC)

Registrován: 09.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 652
Bydliště: Praha 6 - Střešovice

to Jarry: to bys byk moc hodnej Smile dik!

Probe 2.0 1995 manual EU
________________________
1995 Probe 2.0 16v bejvávalo
1996 Accord 2.2i ES
Venito Offline
#12 Vloženo : sobota 5. května 2007 9:53:51 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Nerius: pred 3 mesicema sem si repasoval doma zadni trmen ktery se me stejne jako tobe nevracel nebo se proste nehejbal, to uz je fuk... pomohlo kompletni rozebrani ktere doma jde zvladnout, uvnitr bylo kotel rezi a blata ktere se tam dostane prave kolem hridelky ovladani rucni brzdy a to prodrenim gufirka..takze poradne vycistit,orezlou hridelku ocistit a sehnat repasovaci sadu tesneni ktera me stala smesnych cca 300kc (pro srovnani rapasovany tremen stoji 3300,-) pak to chce vsechy pohyblive casti uvnitr poradne naplnit vysokoteplotni vazelinou na brzdy a uspesna repase je hotova...pruser je prave v onom gufirku....no a zatim to vse slape a neprosakuje, ale jak pise marauder, je s tim piplacka.... me se navic zarval odvzdusnovak takze vic prace me dalo jeho odvrtavani jak samotna repase trmenu...

ProbeII 2.0l & bixenony

Miluju Ameriky @ Japonce....
...nemam rad koncerny...
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Chladic Offline
#13 Vloženo : sobota 5. května 2007 12:12:53 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

to mě ta ručka taky ky blbne,nesmim jí zatahovat,protože ikdyž jí potom povolim,tak mi pravý zadní kolo strašně brzdí,třeba kilák než to povolí,už se mito stalo dvakrát a pak semi straškně kouří od kola,jak se pálí ta barvaSmiletak to musim rozchodit.
Ted v tejdnu pojedu k mechanikovi s tim motorem,tak snad už budu pak jezdit.....konečněCool

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Marauder Offline
#14 Vloženo : sobota 5. května 2007 14:02:24 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

to se nepálí barva to hoří brzdový obložení protože kotouč je rozpálenej do ruda :o)
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Chladic Offline
#15 Vloženo : sobota 5. května 2007 19:24:04 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no nebo to,vono chvilku smrdí to obložení a pak až začne smrdět barvaWink

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Marauder Offline
#16 Vloženo : neděle 6. května 2007 1:24:37 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

pak uvaříš brzdovku a brzdí Ti to nahovno ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
Chladic Offline
#17 Vloženo : neděle 6. května 2007 12:33:54 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

hmm...až rozchodim ten brzdič,aby nezalehával,tak ji stejně musim vyměnit,mi občas když brzdim tak se rosvítí brzdová kontrolka a už sem tady dřív na fóru četl,že po výměně kapaliny se to zlepší

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
borgi Offline
#18 Vloženo : neděle 6. května 2007 12:36:52 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

ale doporučuju udělat to i s tím mosazným pouzdrem protože to pomáhá a bez něj se to za týden zase sekne Já to dělal už třikrát


Vlasta
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
Marauder Offline
#19 Vloženo : neděle 6. května 2007 14:00:28 (UTC)
Registrován: 11.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Praha

pokud to uděláš jak máš tu repasi tak se nezasekne nic, já to mám rok a je to jak new ...
Marauder
94 SilverBlue Chevrolet Camaro
97 Cadillac Seville STS
93 Ford Probe GT
borgi Offline
#20 Vloženo : neděle 6. května 2007 14:06:30 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 95
Bydliště: Běsno

Já nevím vždy jsem vše očistil vyleštil a nmazal vetšinou nebo spíš pokaždý byl problem v tom namazání.Prach a ostatni nečistoty se nalepily a nejspíš stylem jízdy vypálily a už to zase stálo


Vlasta
ProbeII 2.5 24V
Lepší blbě jet než jít dobře pěšky
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.