Hydroštely
je to kuličkový ventil, s určitou silově zatíženou pružinou. Zde se natlakuje olej a ten tam drží. Je-li olej příliš řídký, starý nebo je mazání nedostatečný, tyto zdvihátka klepou (ne zdvihátka, ale ventily). Ale jsou-li zdvihátka špatný, klepou ventily. Poznat se to dá tak, že zdvihátko musí mít určitou vůli máčknutí, je-li úplně máčknutelný je špatný, ale musí se rozlišit, jestli je v tom olej nebo ne.
Pochopila jsi to kapku? Určitě jo.
akorát doufám, že jsem nenapsala nějakou kravinu. Alespoň takhle si to myslím)
FORD PROBE USA SE 2,0 93”
www.fordprobe.estranky.czChrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.czFORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz