logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Blbý cvakání
Chladic Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 12. dubna 2007 19:16:40 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

Ahoj lidi,potřebuju poradit,něco mi dost cvaká v motoru a je to fakt protivný,asi to budou zdvihátka co,ale chci se zeptat,jestli se to nemuže nějak uplně rosekat,když s tím budu jezdit? tak sem přemejšlel že by nebylo na škodu udělat třeba zatím jen hlavy,když eště nemám na celou generálku.

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Klára Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 12. dubna 2007 19:59:45 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

Hlavně si poslechni odkud to cvakání jde. Mě se to stalo u minulého Proba (2,5) a myslela jsem si, že to jsou zdvihátka a ve finále vyběhla ojnice (cca po 100km), tak bacha na to.

FORD PROBE USA SE 2,0 93”
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Chladic Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 12. dubna 2007 21:18:58 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

Jo díky moc,já to nechám přejít,snad se to zjistíWink

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Chladic Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 12. dubna 2007 22:00:55 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

protože mi bylo divný že to asi ted behem asi 500 km začalo tolik,dřív už to dělalo ale ne tak moc,ted to dělá i studený,před tík jen když se to zahřálo,ale dík,aspon mužu napsat někomu kdo tomu rozumí,já sem jaeště zobák,kolem probátekSmile

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Jarry Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 12. dubna 2007 23:00:33 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Kolik ti ukazuje tlak oleje ? Kdy jsi ho měnil naposled ? Je černý ? Je ho dost ?

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Chladic Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 12. dubna 2007 23:49:51 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tlak oleje je myslím dobrej,je to skoro v pulce,sice někdy když někam jedu,tak se drží u minima,ale jinak je furt ok a olej je novej,má najeto 2 000(10W-40) a oleje je dost,je to na max.

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Klára Offline
#7 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 8:29:11 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

Zkus opatrně sundat víko ventilů, tak aby jsi nepoškodil těsnění ( jde to v poho není papírový). A jukni na to ( jestli to tam není očaděný nebo kousky či střípky kovu), jestli je to tam v poho, tak to bude něčím jiným. Nazpět to dáš, že těsnění očistíš a přidéláš to červeným silikonem. Ale opravdu si dej bacha na tu ojnici, ta cvaká od vrchu, kdybych ten cvakot slyšela, tak Ti řeknu na jisto, jestli je to od ní nebo ne. Na ten zvuk už v životě nezapomenu a na dvě noci na Německé benzínce při -5 C taky ne.

FORD PROBE USA SE 2,0 93”
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Jarry Offline
#8 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 9:03:34 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Druhý nejčastější důvod ”cvakání” je vůle na horních ozubených kolech rozvodů, časem se vyběhají, záleží na proběhu km a spolu se zdvihátky bývá příčinou nevhodný olej. Co se týká zvuku, Klára má pravdu, chtělo by to slyšet, hydroštely spíše tikají, vačka silněji tiká nebo cvaká, pístní čep na ojnici už má zvuk ostřejšího ťukání, ale takhle se to blbě popisuje. Nebo prostě zajet do Mazdy a nechat je si to poslechnout. Většinou tam mají někoho, kdo už tyhle motory zná.

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Klára Offline
#9 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 9:10:22 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

ten motor se musí znát a hlavně se umět do něho zaposlouchat. Hrozně dokáže ten motor zkreslovat (slyšíš to v místě A a přitom to jde z místa B), a pak záleží také jestli to je ostré cvakání, tupé, kovové atd. Vše má svou příčinu

FORD PROBE USA SE 2,0 93”
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Chladic Offline
#10 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 13:44:42 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tak dobrá..........jako vona přední hlava sundávaná byla,to dělal asi předchozí majitel,taky sundával olejovou vanu motoru,ale asi to moc neuměl nešikaSmileprotože kolem tý vany teče olej,né sice moc ale teče....no já bych se do toho klidně podival,mám papíry na to že sem automechanik,ale učili nás na starých škodovkách a to je malinko rozdílBigGrin
K tomu motoru,nejvíc to zamlátí,když to nastaruju studený a je to takovej jako ostrej zvuk,nebo jak to popsat,ted sem si vzpoměl,když sem asi před měsícem měřil tlaky(který stojí taky za prd)tak když sem namontoval měřák prostřední válec přední hlavy,tak to jako cinkalo,nevim jestli to á spojitost,ale kdo ví,no nic já se s tím dneska stavím za mechanikem a uvidimWink
Zatím vám všem děkuju

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Klára Offline
#11 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 14:29:38 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

v motoru by mlátit nemělo, radši tam s Probem zajdi, jistota je jistota

FORD PROBE USA SE 2,0 93”
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Jarry Offline
#12 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 16:03:41 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

No vidíš, z toho se dá už dost vyvodit. Ten kdo to dělal, měl nějaký důvod:
1. buď měnil kroužky skrze malý tlaky nebo velkou spotřebu oleje.
2.nebo měnil šály na klice, jestliže třeba přidřel motor. Měl totiž vanu a přední hlavu dole. Spíš bych to typoval na šály na klice, pokud jsou tlaky na předních a zadních válcích přibližně stejný. No a pokud je jen měnil a nepřebrousil kliku, může to být ono. Což ale není potěšující. Kolik máš tlaky a kolik má motor natočíno ?

Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Chladic Offline
#13 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 17:43:45 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no začínám se toho čím dál víc bátSmilemotor má najeto 146 000 a tlak sou plus minus 6 atm.
Pokud vim,tak to má mít kolem 13 atm.No každopádně s tím musím k mechanikovi

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Chladic Offline
#14 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 19:15:50 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tak sem byl u dvou mechaniku,oba mi řekli že to budou nejspíš ty zdvihátka,tak mi jeden říkal že skusíme nejdřív dát jinej olej a pak se uvidí

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Guest
#15 Vloženo : pátek 13. dubna 2007 21:51:17 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Ahoj taky mam problem s cvakanim v motoru ale zacne to delat jakmile presahnu 3000 otacek nevite cim by to mohlo byti dekuji :o)

JM Offline
#16 Vloženo : sobota 14. dubna 2007 0:27:00 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Oba na sraz v červnu v Kameni a tam to poslechnem. U chladice to tipuju na zdvihátka. Ty cvakaj víc po zahřátí a všechno ostatní co jste jmenovali cvaká víc za studena. Nebo vymezovač vačkové vůle.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Klára Offline
#17 Vloženo : sobota 14. dubna 2007 10:40:06 (UTC)
Registrován: 08.02.2007 (UTC)
Příspěvků: 251
Bydliště: Svitavy

Závěrem: Je to potřeba slyšet Smile

FORD PROBE USA SE 2,0 93”
www.fordprobe.estranky.cz
Chrysler Stratus 2,0
LX
Chrysler GS Daytona Shelby 2,2L TURBO II. 89”
www.chryslerdaytona.estranky.cz
FORD PROBE USA SE 2,0 93” automat
www.fordprobe.estranky.cz
Guest
#18 Vloženo : sobota 14. dubna 2007 11:36:43 (UTC)
Registrován: 01.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 1,025

Tak to doufam ze bude cim prijet Sad

Chladic Offline
#19 Vloženo : sobota 14. dubna 2007 13:25:18 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

no u mě je to na to začína kolem 2 000 ale to zaleží na tom jak je to zahřátý a na ten sraz určo přijeduWink

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Chladic Offline
#20 Vloženo : pondělí 16. dubna 2007 17:02:46 (UTC)

Registrován: 31.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 454

tak sem zjistil kterej válec to jeCoolkdyž se dívám na motor,tak je to přední hlava,válec na pravo,tak jen doufám že dobře slyšimSmile

EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994
EU FORD PROBE II 2,5 24V GT
r.v 1994

Neberte svuj život vážně,stejně z něj nevyváznete živý ;)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.