Původně odesláno: Zden Byl jsem rád za setkání na Moravě
( i přes 300 km s průjezdem zkolabované Prahy), jen mi trochu vadil chaos v organizaci (změna termínu, změna kempu, nevědomost hospody do poslední chvíle, nevědomost změny místa motokár též do poslední chvíle, změna času placení v kempu ...). Nebýt white powera tak jsem se snad ani nedozvěděl o srazu na Moravě i přesto, že jsem již předtím několikrát písemně komunikoval přímo s 4kocour4.
Musel jsem zrušit lázně (Luhačovice po srazu), přebukovat hotel z Prostějova do Šternberka (dovolená před srazem) a vynechat motokáry (mysleli jsme, že budou v Olomouci) kvůli plánované prohlídce Olomouce s manželkou. To vše na poslední chvíli.
Když jsem jel domů tak se mi rozsvítil control engin a rozhodl se mně stresovat. Dojel jsem domů a vyblikal závadu 4 a 16 (čidlo kliky a egr). Nicméně auto jelo v pohodě (čidlo kliky možná byla stará závada).
Musím se přiznat Facebook mně (se..) štve. Donutili jste mne se připojit přesto, že naše www stránky jsou krásně přehledné a není problém cokoliv zpětně vyhledat (např. u oprav, srazů, apod.) Bohužel nejsou aktuální a raději se pohybujete na nepřehledných stránkách velkého bratra což je velká škoda. Myslím, že tím ztrácíme i nové zájemce. Bylo by určitě dobré alespoň souběžně s Facebookem udržovat aktuální i www stránky klubu.
Za chaos se omlouvám(e), letos to nebylo úplně ideální, ale řekněme, že co se mohlo nepovést se nepovedlo. Původní plán byla Morava jako vždy, kemp u Prostějova, motokáry a oběd v Olomouci. Bohužel Moravu, tím, že je to menší, ještě rodinější sraz než Kámen děláme tím stylem, že se podřizuje lidem u kterých máme 90-100% jistotu, že dojedou. Tzn. White Power dle jeho práce sudé/liché víkendy, já nikdy nemůžu kvůli své práci první víkend v Září no a Lišák letos měl neodkladné záležitosti, takže sraz vyšel až takhle na konec Září, jenže zařizování počítalo jako vždy kolem toho 15.
Tím jsme narazili na spoustu problémů, jakožto zavřené kempy, špatné počasí, mou klasickou zapomnětlivost kdy jsem nepřeobjednal včas motokáry a tím pádem jsme museli jet až kamsi za Olomouc aby vůbec nějaké byly. No a to, že Lukáš, který je kousek od Prostějova a je to naše spojka když potřebujeme rychle něco změnit / zařídit se rozhodl odevdat PČR řidičák
Co se týče FB tak jde čistě o to, že dnes se tam bohužel pohybuje víc lidí než tady na fórech. Hold je to pro ně pohodlnější udržovat 1 stránku/ profil, kam si půjdou pokecat s kamarády a když už tam budou tak zkontrolují teda i Probeclub skupinu. Tím, že je tam víc lidí dostane člověk rychleji odpověď + je větší šance že někdo odpoví. Hledat tam něco je za trest, to ano, ale proč hledat když se člověk může zeptat na již 10x vyřešenou věc po 11té, že?
Jinak co se týče aktualizace infa tady tak máme 2 "problémy".
1) Chceme tu s Lišákem dávat na 100% pevné info, aby někdo mohl jít, podívat se na info o srazu, zařídit se dle toho a když si to týden před srazem zkontroluje, bude mít stejné info jako půl roku zpět. Což je samozřejmě problém když 100% pevné info nemáme ani my dva.
2) Trošku jiný problém se stránkami je ten, že nejsou Lišáka, mě, ani nikoho jiného kdo je ještě aktivní. Tuším, že správce a majitel je Jirka T. ? Takže sekce novinky má naposledy sraz v roce 2009, do klubového chatu se už nejde registrovat, sekce informace je tak z 50% dezinformace, galerie členů je složená z aut, co už v 90% skončila buď někde na díly, nebo u svého 3.-4. majitele, atd.
Také teoreticky hrozí, že se na to Jirka prostě vybodne, přestane platit hosting a celé klubové stránky půjdou do kytek.
Ovšem co jsem mu koukal na profil, naposledy tu byl koncem roku 2023, takže snad vidí, že tu ještě nějaká aktivita je a bude se tomu věnovat aspoň stylem, že bude platit hosting.
Jirko, jestli to čteš, děkuji ti za sebe i současné členy Probeclubu, že pořád máme vlastní stránky!
Takže Zdene, ještě jednou se omlouvám za letošní zmatky a doufám, že i přes to na srazy nezanevřeš a uvidíme se na Kameni a Moravě 2025!
No a nakonec pár fotek z letošní
Moravy.
93 GT - Silverstreak
97 GTS
92 Turbo (Kefa)
91 Turbo
94 GT UKčko
ex 89 LX, ex 94 GT - Generál Lee, ex 97 GT - Peci, ex 92 Turbo