Ahoj,
před 5 lety jsem se náhodou dostal k Probe GT 2,2turbo ale bez dokladů, bylo mi ho líto, a nechal jsem ho teda stát ve stodole a 5 let sháním doklady.
Rok na to jsem dostal Probe 2,2i ale kluci ho odjezdili na tankodromu a nakonec se mi na něj zřítila stodola, ale stále ho mám...
A tři dny zpět jsem přivezl Probe GT 2,2turbo na dokladech a budu dávat dohromady. To auto mě dost uchvátilo...
Sice jsem vyrostl na Alfě Romeo ale mam rád všechny auta.
Zajímá mě pár věcí. Budu rád prvně za pomoc jaké to plní EURO. Pán to v 1996 přivezl z Kalifornie a v TP není napsaná třída.
Četl jsem že úředník to vezme jako že neplní, ale to mi přijde divné když to má vstřikování a katalyzátor, a že mohu pak přes oficiální zastoupení žádat
o potvrzení třídy EURO a poplatek mi vrátí, veteránské SPZ nechci.
Druhá věc, mám na bocích profilované plasty aly chybí v nich krycí lišty na šrouby, dá se to někde vůbec sehnat. Obě auta co mám na díly mají dveře origo bez lišt.
+ má auto jiný nárazník, podle zjištění bylo někdy bourané na předek, a má nárazník co nepasuje k těm bokům a zadnímu, ale to bez turba má vepředu ten správný.
Existuje nějaký seznam verzí, případně které jsou originál a které dobastlené kutilstvím?
Jo a nesvítí a nefunguje tam půlka věcí ale to budu řešit až to sundam z vleku po evidenčce :-D 3 roky to stálo...
Ford Probe GT - 2,2T
VW T4 Multivan - 2,5TDI
Alfa Romeo 156 SW - 2,5V6
Škoda Forman VAN+ 1,3i LPG