Ahoj.
Jsem tu nový. Před dvěma týdny jsem si splnil svůj teenagerovský sen (ve svých 36 letech
). Auto jsem vždy obdivoval a slintal nad ním, ale bylo pro mne nedostupné z mnoha důvodů. Na každodenní ježdění mám Oktávku RS poslední generace a Probe bude čistě na "zábavu". Sem tam do práce, sem tam vyvézt rodinu na výlet a později bych rád na srazy youngtimerů a veteránů až se jím Probe stane. Od podzimu do jara bude auto uloženo do tepla a sucha. Z toho vyplývá i můj cíl a to je zachovat vše v originálním stavu.
Auto jsem koupil v jednom pražském bazaru za 25 000Kč. Bylo dovezeno z Německa, kde ho měli 4 majitelé a zde v ČR čekalo na svého prvního :). Po mechanické stránce je ve slušném stavu. Problém je karoserie (důlky od krup a sem tam něco zvlněné) a lak. Některý z bývalých majitelů si řekl, že origo stříbrná není zajímavá a v garaži nastříkal tuto modrou. Bohužel kvalita provedení je opravdu špatná. Nicméně mě se líbilo, že je na autě vše původní včetně kol a to je ideální k mému konečnému cíli a to je top stav (samozřejmě zaleží na cenovce, ale jsem připraven na investice).
Jedná se o Ford Probe II r.v. 1994 2.0i 16V
Fotky jsem nahrál do Galerie.
Výbava
El. okna, centrál, el. šíbr, el. nast. bočnice a bederní opěrka, el. zrcátka
Auto půjde koncem července do servisu na řekněme vstupní kontrolu. Seznam věcí, které v této fázi budu chtít udělat případně zkonzultovat a prověřit:
Vymenit:
Olej
Olejovy filtr
Vzduchovy filtr
Pylovy filtr
Chladici kapalinu
Rozvody?
Svicky?
Autoradio nainstalovat
Nové letní pneu
Zkontrolovat
Brzdovou kapalinu
Brzdove desticky a kotouce
Tlumice
Chlazeni
Abs kontrolka sviti
Vyfuk
Opravit
Prilepit a opravit stredove zpetne zrcatko
Ventilator huci
Plynove vzpery kufru se nezvedaji
Ostřikovače - teče nádržka nebo hadičky
+ to co najdou kluci v servisu
Fáze 2.
ale možná se některé věci dostanou do fáze 1 protože ja nevydržím čekat :)
Renovace alu disků kol.
Přečalounění předních sedaček (možná všech) ale piř zachování barevnosti i vzoru
Opískování modré barvy, odstranění rzi z blatníku, spodku dveří atd. A nalakování na původní střibrný odstín.
Tím se auto snad dostane do mnou vysněného stavu :)