Zrovna včera jsem řešil.P1
Před asi měsícem jsem přezul konečně na letní a preventivně na dvoře trochu přifouknul. Když jsem jel pak domů tak to neuvěřitelně mlátilo až jsem šel podívat ven, jestli není něco špatně. Kola (pneumatiky byly mírně dole promáčklé.)
Trochu jsem tedy upustil. Měřák v autě má vymačkanou gumu a tak měřím u pumpy.Po čase jsem u jiné benzinky změřil a bylo tam moc-přes 3at.
Vypustil jsem na 2,2 a už to nemlátilo. Včera se mi zdálo, že jsou gumy měkké až moc a tak jsem změřil měřákem ze sady stříkacích pistol.
Všechny měly 1,5,at. Takže u pumpy to měřilo o 0,7 atm více, což je dost.
Na oko se zdá guma měkká ale na tlaku záleží, jak to mlátí. I malá změna dělá divy. A ze zadních je to slyšet snad ještě víc, když jsou moc.
2,0 až 2,2 je pro P1 akorát. Mám běžný gumy, myslím, že profil na to nemá vliv(samozřejmě na nízkým nemá co případně "pérovat"). Péruje jen podvozek-tlumiče a když si to někdo udělá tvrdý, tak to s nízkým profilem už jiný nebude.
Origo tlumiče jsou poměrně tuhý i po létech a jezdit na tvrdých gumách urychlí vymlácení všeho, co ještě v závěsech náprav zbylo dobrého.
Za mě spíš míň, protože úspora na spotřebě není tak velká, gumy fungují líp a nemlátí to nápravy. Ale jezdím krátký hrbatý. Kdo jezdí štreky po dálnici, tak jistě přifoukne.
To by pro dnešek z PIT LINE stačilo. ŠŤASTNOU CESTU a nenechte se chytit...