Cau, to mas predpokladám na dvojkovom probe, podla fotky. Das dole calunenie stresneho okna. A to tak ze ho najskvor uplne otvoris. V predu je to nacvaknute asi na styroch cvokoch, odcvaknes - zasa opatrne, je to predsa len tvrdy papier a vysunies ho dozadu, smerom k zadnemu oknu. Neviem ci uz tam su vidiet nastavovacie sroby, ked ho zavres zase spat. Keby nie musis opatrne dat dole calunenie strechy, pozor na haciky nad zadnymi oknami, radi sa lamu a na hlinikovu listu okolo otvoru v streche tiez ma take male packy a castym ohybanim sa mozu zlomit. Stresne svetlo a slnecne clony tiez samozrejme. No a uz len stelujes ako potrebujes za predpokladu ze mas ten plech krivo. Pokial je rovno moze byt niektory z drzakov odlomeny... Uvidis mne to ties niekedy nejde, musim do prvej polohy pomoct rukou. Ale to sa stava najme ked je dlho nepouzivany a guma je prilepena. Alebo moze byt hrdzava hrana toho plechu, tim padom je roztiahnuta guma a preto zardhava. Kazdopadne plech sa da vytiahnut zvlast, cely mechanismus zostane vnutri, keby bolo nutne ho opravit.
Dufam ze si to este dobre pamatam, robil som to asi pred troma rokmi. Chcem ale na neho pozriet znova lebo mi jeden roh ako keby lieta, tak keby som na nieco prisiel, upresnim.
Dufam ze namazane to mas poriadne a bez necistot aj tu tesniacu gumu. Tu keby si chcel dat tole tak tiez opatrne. Je casom zvetrala a tvrda a vzadu v prostriedku je spoj ktory sa velmi rad trha pri nasadzovani. Ja som mal nastastie nahradnu :)
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
StříbrňákBMW 530d touring E39 '02