logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Repase rozdělovače
Pany Offline
#1 Vloženo : neděle 17. dubna 2016 19:39:35 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdravím pánové, nejspíš budu muset nechat zrepasovat rozdělovač (čekám na vyjádření mechanika). Chtěl bych slyšet váš názor jestli je lepší rozdělovač nechat zrepasovat, nebo koupit nový. Popř, má někdo zkušenosti s repasí a u jaké firmy? Diky
Ford Probe 2.0
vaman Offline
#2 Vloženo : pondělí 18. dubna 2016 16:05:23 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Ahoj Pany , já vím o tomhle člověku , pracuje přímo v Mazdě Olomouc a repasuje rozdělovače už dlouho . http://www.amh.mazdadealer.cz/servis/ adresa je AMH,a.s. pan Michal Řepa , Jeremenkova 6 77200 Olomouc , cena je pokud vím 2500-3500 kč podle použitých dílů a dává na to záruku . Pokud je jistý že je v háji cívka tak ta by se dala možná sehnat tady http://www.autoelektrika-janota.cz/
Pany Offline
#3 Vloženo : úterý 19. dubna 2016 15:31:58 (UTC)

Registrován: 05.11.2012 (UTC)
Příspěvků: 110
Bydliště: Velké Meziříčí

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
super, děkuji. ;-)
Ford Probe 2.0
Palo Offline
#4 Vloženo : pondělí 8. srpna 2016 17:03:44 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Chlapi, ještě než odešlu rozdělovač na repas, tak se chci zeptat:

Samozřejmě jiskru nehází nebo to nejsem schopný postřehnout BigGrin , ale pokud mám otočeno klíčkem a odpojím ten větší konektor na rozdělovači, tak slyším asi vteřinové "syčení" někde v místě, kde parohy sání dosedají na motor a poté cvakne v pojistkové skříňce. Může to třeba dělat relé? Dá se někde sehnat?

Rozdělovač je KL01.

Případně nemáte někdo k dispozici na vyzkoušení rozdělovač/relé/cokoliv co by to mohlo být? :)

Díky za rady

Palo
Ford Probe 2.5 V6, ´95
DannyW Offline
#5 Vloženo : úterý 9. srpna 2016 11:52:18 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Ty jo no to netuším co by mohlo být, napadá mě jedině to, že jak otočíš klíček na kontrolky, tak natlačí palivo do lišty. To by odpovídalo i tomu místu odkud to vychází.

KL01 mely predfacelifty ne? Pozdější modely měli jiné označení, ale jaké nevim. Což? Ale myslím ze i ten co sem minuly rok měnil ja, ma označeni KLY1 z '94 nebo '95.

A máš to teda tak, že startér točí motorem, ale nechytne? Ani náznak? A mas ty hadicky a konektory všechny správně?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Palo Offline
#6 Vloženo : úterý 9. srpna 2016 12:07:25 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To palivo mě napadlo taky, ale nikdy jsem si toho nevšiml a teď mě napadá, že to bylo slyšet i u startování, když nechytl a přestal jsem startovat.
A to cvaknutí v pojistkové skříňce mi je taky divné. Relé špatné? Dá se nějak poznat, že je špatné?
Hadičky by měly být ok, když jsem vytáhl svíčku na 6 válci, byla mokrá, takže palivo jde.
A jinak ano, točí, točí, ale ani snaha chytnout a když jsem měl svíčku vytaženou, tak jsem nepostřehl, že by to tu jiskru dávalo...
Ford Probe 2.5 V6, ´95
jubileus Offline
#7 Vloženo : středa 10. srpna 2016 9:08:25 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Řešil jsem před léty něco podobnýho na P1:
Auto postupně přestávalo jezdit (chytat).Všechno, co se toho týká jsem prolezl a případně vyměnil(palivový filtr byl plný sulcu...),zapalovací cívka se zdála zkorodovaná....Občas svíčky venku dávaly jiskru.(Nemá se dlouho provádět, protože hrozí, že odejde cívka). Ať to zkrátím,až jsem koupil nový Hallovo čidlo polohy kliky (uP1 je to v rozdělovači), jsem zjistil až když jsem vyměnil, že všechno způsobovaly kontakty(malé fastony) přes které je toto čidlo v rozdělovači "nastrčené". Stačilo jenom tyto kontakty trochu "pomačkat" aby víc táhly a bylo po problému. Ono to musí vydržet velký změny teplot a vlhkosti, dělají se tam různý chem. usazeniny a někdy to "nevede" a vaklí. Hallovo čidlo mám stále původní a po očištění kontaktů je to na první brnk spolehlivý.
U P2 je Hall.čidlo jinde ale kontakty má taky. Třeba Tě to při bádání navede na stopu.. Cool

DannyW Offline
#8 Vloženo : středa 10. srpna 2016 12:04:28 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Vidíš to by mohlo mít logiku, protože jestli si to myslím dobře, tak to čidlo je dole na klice a je to v místě, kde je ta velká hlavní řemenice. A ty tam nemáš kryty rozvodů. Jen horní polovinu. Tak možná, že tam bude problém....
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
tomino26 Offline
#9 Vloženo : středa 10. srpna 2016 13:50:26 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Jen můj osobní postřeh...
Na jednom svým probe, je to 2.5 r.v.1993 mám najeto asi 120000km s odpojeným čidlem otáček na klice,co je ze spodu. Takže tímto čidlem to asi nebude.
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
jubileus Offline
#10 Vloženo : středa 10. srpna 2016 13:57:54 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Čidlo otáček klikovky je přece na to, aby rozdělovač věděl, kdy má "blikat" skrze zapalovací systém do svíček. To by mě tedy zajímalo, čím je řízený (časovaný) zapalování na tvým autě.Confused

Hlavně ať se mu to podaří opravit....
Palo Offline
#11 Vloženo : středa 10. srpna 2016 14:14:52 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Díky za rady kluci.
Rozdělovač dnes odeslán na repas, resp. na rozbor a proměření, zda tam něco je špatně nebo a uvidíme, až se vrátí zpátky, zda chytne. Nicméně na ten snímač na klice se kouknu a preventivně vyčistím;)

Ad 2) mimo toto téma - pokud nastaruju :), tak vyjedu na nájezdy, abych vyměnil olej a myslel jsem, že vyměním i pístek v olej. čerpadle - sundal bych trubku od svodů po kat, abych se nemusel trápit s vanou, ale otázka - můžu bez obav sundat tu výstuhu, co tam je 6 šroubech? zde na obrázku: http://www.bazaramerik.c...nzerat/inzerat-1897.jpg - ta červená výztuha vzadu u motoru. Nejsem si teď 100% jistý, jak to tam je a nemůžu najít obrázek, ale myslím, že drží jen mna těch 3 šroubech na každé straně. Tím bez obav jsem myslel to, když bude auto na kolech, aby mi nekleklo a už bych to nedal zpátky :)
Ford Probe 2.5 V6, ´95
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.