logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Motorčeky svetiel sa spustaju ked su svetla vyklopene
matoo Offline
#1 Vloženo : neděle 31. ledna 2016 11:40:32 (UTC)

Registrován: 17.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 6
Bydliště: SK

Poděkoval(a): 1x
nazdar


vyklapanie svetiel na probe mi funguje bez problemov, neviem ale preco sa mi pri vyklopenych svetlach spustaju motorceky asi na sekundu a v oboch svetlach v intervaloch asi 30 sekund, pricom svetla ostavaju vyklopene


dik za rady
DannyW Offline
#2 Vloženo : neděle 31. ledna 2016 22:43:36 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
to je nejaké divné, to by sa ti svetla musely pohnúť. Je tam podobný system ako na stieračoch. Si si istý, že ti to vrčia motorčeky svetiel?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Juraj Offline
#3 Vloženo : pondělí 1. února 2016 8:13:04 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
To určitě vrčí štylování světel.
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
1 user thanked Juraj for this useful post.
matoo Offline
#4 Vloženo : pondělí 1. února 2016 21:50:18 (UTC)

Registrován: 17.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 6
Bydliště: SK

Poděkoval(a): 1x
dikes :) hned mam lepsiu naladu ked nie je problem vo vyklapackach :)
jubileus Offline
#5 Vloženo : úterý 2. února 2016 21:11:39 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Blbost-kam by to štelovalo.
Dělalo mi to taky. Tedy dokud jsem do toho nebyl nucen vrtat. Jako elektrikář poznám-"bzučení".
Je to jev, kdy motor ještě nedojel nakonec a napájení jde (tedy přesně chce jít do něho- skrze vodivý cesty, po kterých jezdí kontakty napájení)cesty a dojezd kontaktů musí být "sladěny". Prostě mechanicky světlo dojelo- a kontakt pořád lehce chtěl dodávat pohon proudu pro motor. Ale světlo je už na konci-mechanicky (těžko-už nemá kam dojet) a motor má kontakt proudu- na vodivých ploškách (promaštěných), po kterých jezdí kontakty a chce dojet na konec.Prostě musí být světla sladěny- mechanicky i elektricky - dojezd kontaktů v motoru- jinak to dělá toto. Prostě to napájí motor (rotor), který se třepe, protože nemá kam dojet- protože to jde těžko(světlo je na konci a kontakt už nemá dokonalý styk a mechanika světla je dojetá- v klidu a tak mechanicky toto motor neroztočí- ALE JENOM TO VRČÍ - přes uhlíky v motoru. Ale ten to dá. Ale lepší je to seštelovat mechanicky.Ale trápí se to.Motor trpí-kontakt se hřeje.
Toto je pravda, tím si buďte jisti. Už jsem to tady psal jindy. Mrkačky atd.
Dá se to jednoduše promazat(klouby)a seštelovat (kulisama, který dělají klouby pro tyčky), ale nejlepší je za světlama odšroubovat jejich dva šrouby- na čem se vrtí a pak se dá ta kulisa lepší naštelovat. jinak odspodu by to taky šlo, ale když jsou světla otevřený a baterie odpojená. atd.....

No nic pro dnešek to stačí. AHOJ
jubileus Offline
#6 Vloženo : úterý 2. února 2016 21:14:41 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
P1
Mě to tedy dělalo pořád při otevřených světlách. - na dvoře.
Jinak při jízdě to člověk samozřejmě neslyší- co kde bzučí. Prostě to v klidu na dvoře bzučelo. Než mi to došlo.Cool
jubileus Offline
#7 Vloženo : úterý 2. února 2016 22:04:01 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ještě dodatek. Nouzově jde vyřešit. Mechanicky mají světla dojezdové body, kde jsou gumové návleky. Když se sejmou, dojedou dál a tento jev je vyřešen. Avšak při jízdě se bude světlo chvět a není to ono. Správně má světlo vlivem svého mechanismu dojet(chvíli před koncem-mechanického dojezdu má přestat dávat kontakt energii do motoru a ten chvíli ještě "dojede".
Prostě nejjednodušší je se k té kulise s klouby shora pod světlem dostat tak, že se demontuje světlo -shora a s tou kulisou - naboku, co k ní vedou tyčky od kloubů povolit a pootočit. Klouby se dají prostě vyrvat do boku a promazat. Pak dát zpět a otestovat.Shora - po demontáži světel je tam konečně místo.Normálně to funguje, světla musela být měněna nebo auto dostalo ránu ale dá se naštelovat OK.
Prostě mechanika musí dojet s dorazama světel. pak se nechvějí. Motor nebzučí . atd. Naštelování světel- kam svítí je pak věc ,jak jsou mechanicky paraboly štelovatelné.

Už fakt končímMellow
Juraj Offline
#8 Vloženo : úterý 2. února 2016 22:06:34 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
P2 má štylování světel, 3 polohové. Pravda, nemají to všechny verze.
Na obrázku je to číslo 21. :-)

http://eucatparts.com/?action=cat_ford_part&s_id_part=23872&s_id_model=96&s_code_image=Z001558700
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
jubileus Offline
#9 Vloženo : středa 3. února 2016 10:45:16 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ano , to by dávalo smysl, kdyby se dalo jemně donastavovat podle zatížení atd. Já mám P1-tam nic takového u mé verze není. Ale po doštelování by to mělo zůstat v poloze, maximálně si to pamatovat a po nastartování otevřít a nastavit.
Já měl se světly a jejich motory zkušenosti- co jsem už napsal. Ale není to P2. Ať poradí někdo od P2.
AhojThumpUp
DannyW Offline
#10 Vloženo : středa 3. února 2016 12:53:45 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Já i bracha máme P2 bez nastavování sklonu (r. 93) to měly až 94 + Ale na tom samotném mechanismu jsou dva dorazy. Vrchní a spodní. Je na nich gumová čepička, ale pod ní to vypadá jako šroubek možná by to šlo nastavit tím. Ne zkoumali jsme to. Přehodili jsme jiný (dokonce z USA verze) a výška byla stejná a nic nevrčelo. Protože v těch táhlech, která zvedají světla, jsou takové plastové vložky a to je cvaknuté na rám světla na takovém kloubu. Nedá se s tím nijak nastavovat. Ani ty vložky nejsou excentrické, že by se dala vymezit nějaká vůle, ale to by byly stejně milimetry. Jestli spíš nebude problém v el. kontaktu, že je pootočený a nedojde do té mezery, kde se má vypnout, když je světlo na maximu. (Princip jako na stěračích nebo na el.anténě)
Může tam být nečistota nebo něco ... Pokud je problém v tom. Muže být vadný i motorek nast. sklonu nebo konektor ... On nastavuje už jen sklon paraboly nikoliv celé mrkačky. A pamatuje si polohu podle nastaveného ovladače na středovém tunelu. Prostě elektronicky kroutí se spodním šroubkem, který já nastavují 8 klíčem ;)
Zkus odpojit ovladač nast. sklonu na středovém panelu a uvidíš jestli to přestane.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Juraj Offline
#11 Vloženo : středa 3. února 2016 23:28:26 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Přesně jak píše Danny. Odpoj štylování paraboly a uvidíš. Nebo když s tím budeš štylovat a bude to vydávat stejný zvuk, tak taky víš. BigGrin
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.