logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
blow off ...P1 GT
vladoprobe89 Offline
#1 Vloženo : sobota 26. září 2015 0:03:45 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Čaute borci, dnes som namontoval blow off od greddy, pôvodný od výroby som vyndal von, namiesto neho som dal T + BOV (na hornú hadicu od turba), spodnú som zaslepil a podtlak som dal origo, ktorý bol na tom od výroby. Problém je v tom, že keď stojím na mieste, tak my neodfukuje, no počas jazdy áno (aj to vo vyšších otáčkach aj po zopnutí turba). Nevedeli by ste, čo to môže spôsobovať,poprípade nejakú fintu, ako to zlepšiť? (iný podtlak alebo niečo,poprípade nemáte niekto nejakú foto, ako to máte zapojené vy?..)
vladoprobe89 Offline
#2 Vloženo : sobota 26. září 2015 0:05:05 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
A taktiež som kúpil prídavný budík na tlak turba, len neviem, kde ho pripojiť, nejaké dobré miesto s prístupom alebo niečo?? :)
white power Offline
#3 Vloženo : sobota 26. září 2015 19:20:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já mám ovládání BOV vytažený místo hadice na odvětrání ventilovýho víka. ALe stejně když stojím na místě tak si neodfoukne, to bude způsobený tím že nemám sekvenční BOV a prostě potřebuje větší tlak turba aby si odfouklo.
Pokud to ovládání uděláš tak jak to mám já tak na připojení budíku můžeš použít hadici kterou se původně ovládal BOV.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#4 Vloženo : sobota 26. září 2015 21:01:32 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
no ja som napojil ten budik na tu hadicku k blow off od originalu, co ide z poza sacej rampy, ale budik nic a to mozem tocit aj po obmedzovac :) este som rozmyslal, ci nenapojim namiesto povodnych budikkov, ale neviem ako sa k nim co najlepsie a najrychlejsie dostat... a ako to tam je riesene, ten origo ukazovatel na turbo.
white power Offline
#5 Vloženo : neděle 27. září 2015 6:33:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na původní budík to napojíš jen těžko, k němu žádná hadice nevede, je to napojený elekticky. Nevím proč ti to nefunguje já ten budík na tu hadici o BOV mám napojenej a ukazuje. Je pravda že ho mám hozenej v motoru protože jsem na něj ještě nenašel místo v kabině kam bych ho umístil.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#6 Vloženo : neděle 27. září 2015 9:10:55 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
môže to byť aj tým, že som dal na hadicu T-čko a na tú odbočku som napojil budík, tak nedáva dostatočný tlak cez tú odbočku? môj druhý plán je, že by som dal na hadicu od regulatora tlaku turba pomocou T-čka napojil BOV a na tú hadicu, čo šla k original BOV by som dal priamo budík?
white power Offline
#7 Vloženo : neděle 27. září 2015 18:48:28 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To co chceš udělat je blbost, protože jak BOV tak budík na tlak turba musíš napojit se sání za škrtící klapkou, BOV je ovládaný podtlakem a budík na tlak turba má i zápornou stupnici která ti taky ukazuje podtlak v sání když je škrtící klapka zavřená.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#8 Vloženo : sobota 10. října 2015 2:17:06 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Ok a chcel by som sa ešte opýtať na to ovladanie BOV. máš ho potiahnuté z tadeto? http://ulozto.sk/xp5UCrkr/podtlak-jpg alebo z iného miesta. Ak z iného, tak odkial? vedel by si to nejak odfotiť, alebo my niekde v skicary nacrtnúť a hodiť to sem? Díky moc ThumpUp
white power Offline
#9 Vloženo : sobota 10. října 2015 17:24:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Z toho místa co sisi vybral to fungovat nemůže. musíš to zapojit ze sání za škrtící klapkou a ne z ventilovýho víka. Já to mám napojený odtud: http://probeclub.cz/forum/resource.ashx?image=856
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#10 Vloženo : sobota 10. října 2015 18:42:06 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
to som sa cudoval, ked si napisal, ze z ventiloveho veka :) a nechce my zobrazit ten obrazok, co si my poslal...
white power Offline
#11 Vloženo : sobota 10. října 2015 19:14:44 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
mrkni do galerie v mým profilu
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#12 Vloženo : sobota 10. října 2015 19:28:58 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
aha, parada :) a na tu druhu stranu od veka si dal nejaku šišku? alebo si to nejak zaslepil alebo nechal len tak? :)
white power Offline
#13 Vloženo : sobota 10. října 2015 20:14:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na ventilový víko jsem dal místo hadice filtr.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.