fotky pro představu, jedná se přímo o toto vozidlo
http://www.bazaramerik.c...c-seville-sls-1997/254/ v tuhle chvíli nepojízdný, praskl mi chladič serva. Baterka stará pět let a nenahodí motor.
pneumatiky těžce na dojetí, takže to bude potřebovat jiné, aby se zprovoznil je potřeba vyměnit chladič serva, už jsem to zjišťoval, hadice jsou na něj jen nasunuté a z výroby jsou tam jen rychloúchyty.
U expanzky je povolená nějaká hadice, když je to zahřáté, kapalina drží, jak to vychladne, začne ukapávat, ale nic tragickýho.
Baterka je mrtvá, spustí se palubní přístroje, funguje centrál, ale nastartovat už nezvládne.
Klimatizaci jsem vždy naplnil před sezonou a vydržela celou sezonu, do září - října náplň utekla až po sezoně.
Stk do 6/2015, je to v polopřevodu, ekodaň se neplatí. Převod za 800. Je to evropská verze, mám k tomu jak americký zadní světla, tak evropský, kvůli stk. Jinak to má všude evropský homologace, takže bez problémů na stk. VIN je vyražený originál na karoserii. Nivelace podvozku přestavěná na manuální nastavování od Markuse. zlobilo to, chvilku to tahalo prdel po zemi a chvilku to bylo nahoře jak offroad, tak se to takhle vyřešilo. Všechno svítí, bliká, tak jak má, závady na elektrice nejsou.
Bude potřeba kouknout na geometrii a klepou kosti stabilizatoru, je to na nerovnostech slyšet, na jízdu to nemělo vliv.
Má to vyměněný brzdový hadice na předku, na zadek jsem je koupil preventivně, ale neměnil jsem je. Jsou nové zabalené v kufru. Rezervní klíče mám v praze, jinak všechno u sebe. Dálkový mám nakodovaný jen jeden, ale návod ukážu, druhý dálkový nový mám k tomu. Stačí jen napárovat. Cenu si představuju 25.000 jak je a rozumný dohodě se nebráním.
Umístění v brně.
telefon 773 039 462, když nezvednu, volám zpátky
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9