Tady je popis závady a možné příčiny v angl.:
Citace:FAULT: Code 52 - Backup Power Supply - Voltage Boost Fault
Normal OperationA backup power supply is contained within the air bag diagnostic monitor that consists of four capacitors and a voltage boost circuit. The voltage boost circuit charges the capacitors to 16-19 volts when the air bag diagnostic monitor is turned to ON. The backup power supply is connected through a diode to the air bag diagnostic monitor pin 15 (circuit 951 "GN/Y"). The resistance of circuit 951 should have infinite (open) resistance to ground. The air bag diagnostic monitor measures the voltage on the backup power supply capacitors. If the voltage on the capacitors does not reach a minimum of 16 volts after approximately 45 seconds, the air bag diagnostic monitor will flash a code 52 to indicate low voltage in the backup power supply voltage boost circuit.
Possible Causes Low backup power supply voltage can be caused by the following: •Resistance on circuit 951 ("GN/Y") to ground. Resistance to ground on circuit 951 ("GN/Y") or circuit 943 ("GN/BK") will cause the backup power supply capacitors to discharge and the boost circuit will not be able to boost the voltage.
•Boost circuit failure within the air bag diagnostic monitor. If the voltage boost circuit in the air bag diagnostic monitor is faulty it will not be able to raise the backup power supply voltage on the capacitor.
Pro neznalý angličtiny (jako jsem já) googlepřekladač vyplivnul toto:
Citace:CHYBA: Code 52 - Záložní napájení - Napětí Zvýšení Fault
Normální provozně záložní zdroj je obsažena v diagnostické monitorování airbagu, který se skládá ze čtyř kondenzátorů a zvýšení napájecího napětí obvodu. Zvýšení napětí obvod nabíjí kondenzátory na 16 až 19 voltů, když je diagnostického monitoru airbagu v poloze ON. Záložní napájení je připojen přes diodu na airbag diagnostické monitorování pin 15 (obvod 951 "GN / Y"). Odpor obvodu 951 by měl mít nekonečný (otevřené) odpor k zemi. Diagnostická Monitor airbag měří napětí na záložní kondenzátory napájení. Je-li napětí na kondenzátorech nedosahuje minimálně 16 voltů po přibližně 45 sekund, bude diagnostický monitoru airbag blikat kód 52 ukázat nízkého napětí v záložní napájecí upřednostnění napětí obvodu.
Možné příčiny Low záložní napájecí napětí může být způsobeno následující: • Odolnost v okruhu 951 ("GN / Y"), na zem. Odolnost proti zemi v okruhu 951 ("GN / Y"), nebo obvodu 943 ("GN / BK"), způsobí, že záložní kondenzátory napájení pro plnění a boost okruh nebude moci zvýšit napětí.
• Selhání Zvýšení obvodu v rámci diagnostické monitorování airbagu. V případě, že boost napětí obvod v diagnostickém monitoru airbagu je vadný, že nebude moci zvýšit záložní napájecí napětí na kondenzátoru.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure