logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
zapojenie motora
white power Offline
#21 Vloženo : středa 7. ledna 2015 17:46:29 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na to bych zapomněl ročníky od 90 roku maj i jiný sání, škrtící klapku a jinačí podtlakovej systém. Takže je možný že pár věcí nepůjde zapojit. Já jsem to dával obráceně než ty, do modelu 89 jsem dával motor z 92 a tak jsem všechno kolem sání a podtlaků nechal původní, nejlepší by bylo kdybys to udělal taky tak, pak ti nezbydou volný konektory a hadičky který nejdou nikam zapojit.
Jestli ti to jde na 3 válce tak se mrkni jestli nemáš špatně daný kabely ke svíčkám ono se ti může zdát že to jde na 3 a ve skutečnosti to jede na 2.
Tady máš návod jak to má bejt zapojený:
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#22 Vloženo : neděle 11. ledna 2015 2:28:39 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja som mal rovnaky problem aj tu mam video len netusim ako ho sem dat.. zdalo sa ze ide na 2 valce a strasne kolisaly otacky az to skapinalo a robilo to bordel mikalo z motorom a pod. problem bol ze som nemal zapojeny podtlak co ide do odvetravania Veka ventylou ... takze mozes mat rpoblem v tom ze nemas zapojenu nejaku podtlakovu hadicku a taha ty to fales a preto to nejde. ja som secko co bolo nazvis zaslepil alebo zavaril :-D auto slape uz skoro 1000 km :-D aj ked ne 100% ale motoricky ide lepsie jak tie jazdenky
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
ice Offline
#23 Vloženo : středa 14. ledna 2015 19:19:03 (UTC)

Registrován: 14.01.2015 (UTC)
Příspěvků: 12
Bydliště: Roudnice nad Labem

Poděkoval(a): 1x
Zdravím Probáci,jsem tu nový a chci se zeptat-mám 3,0 V6 LX,dočetl jsem se ,že tento typ motoru Ford Vulcan V6 ,je připraveny i na ethanol 85 ,je to pravda ,mátě někdo zkušenosti ,? Díky
white power Offline
#24 Vloženo : středa 14. ledna 2015 19:29:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Vzhledem k tomu jak starej je ten motor tak bych řek že v tý době nikdo ani netušil že se do aut bude běžně nějakej E85 dávat místo benzínu, ale to neznamená že s jeho spalováním bude mít tenhle motor nějakej problém, buď to pojede nebo ne a pokud to nepojede tak to budeš muset naředit benzínem, v každým případě bych nedával hned na začátek čistej E85 ale naředil bych ho v poměru 1:1
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
ice Offline
#25 Vloženo : čtvrtek 15. ledna 2015 15:56:24 (UTC)

Registrován: 14.01.2015 (UTC)
Příspěvků: 12
Bydliště: Roudnice nad Labem

Poděkoval(a): 1x
Na wikipedii jsem se dočetl specifikace motoru-spalováni-benzin ,ethanol,tak se radši zeptam ,ale i tak díky,za odpověď,jestli zjistim něco konkrétního,vložim to sem ,díky ,ahoj
vladoprobe89 Offline
#26 Vloženo : sobota 28. února 2015 10:46:03 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Chalani, potreboval by som ešte vymeniť tento kĺb. Vedeli by ste my poradit, akým jednoduchým a hlavne bezpečným spôsobom by som ho mohol dostať von a druhý dnu? A ešte by som chcel naliať olej do prevodovky, ale neviem, že či keď potom kĺb vytrhnem nevytečie aj olej. Díky moc

http://ulozto.sk/xntGctUb/klb-jpg
white power Offline
#27 Vloženo : sobota 28. února 2015 19:26:01 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Než ho začneš tahat ven tak z druhý strany strč poloosu, nevím jak u P1 ale u P2 se stává že když vyndáš obě poloosy ta se sesypou kola v převodovce. Ale nikdy jsem tenhle kloub nevyndával.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#28 Vloženo : neděle 1. března 2015 18:39:32 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
ano to my je jasne, tak to aj mam, ze som spolujazcovu stranu pichol dnu pre istotu.. :D a este sa chcem spytat, ked mam na prvom a stvrtom valci suche sviecky a na druhom a tretom mokre, moze byt aj to na chybe ze mi to nechce chytit?? a aj kable to uz maju viac menej za sebou :D objednal som nove... dufam, ze potom zvrci ako ma :D lebo teraz my nechce ani chytit, na jednej polohe rozdelovaca LTT chytil na tie tri valce, ale ako nahle ho posuniem, tak nic :)
white power Offline
#29 Vloženo : neděle 1. března 2015 18:45:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud máš správně nastrkaný kabely do víčka rozdělovače a do válců tak je ještě možnost že máš v rozdělovači špatně nastrčenej palec jsou 3 možnosti jak ho nandat a jen jedna je správná.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#30 Vloženo : sobota 7. března 2015 17:26:17 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
paradicka, uz mi to vrci, vymenil som aj kable aj sviecky za nove a ide pekne, ale len ked mam vahy vzduchu odpojene. Ked su zapojene nechce auto chytit a pred tym ako mi odpalilo motor prvy, tak fungovali pekne.... je mozne, ze ked mi zadrie motor, odpali mi aj vahy?? alebo co by tam mohlo byt? lebo som bezradny :D
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.