Čau, před časem mi asi 200 KM od domova odešel rozdělovač, takže jsem musel za dva týdny jet vyměnit rozdělovač za nový.
Chvíli trvalo než se mi povedlo tam to auto zprovoznit a při té příležitosti se mi například ještě povedlo vytáhnout kablik ze startéru takže jsem už myslel že neodjedu a vyresetovat řídící jednotku.
Od té doby mi subjektivně příjde že to auto děsně začalo žrát.
Zatím jsem to neměřil ale tuhle jsem při noční rychlejší(do 150) jízdě na chatu (asi 130 KM) propalil asi 20 litrů. Tankoval jsem a při do dojezdu to bylo zas skoro prázdný...
- Zaprvé může vyresetování jednotky nějak tohle ovlivnit?
- Zadruhé. Poté co jsem zase auto poskládal (tedy po vyresetování jednotky), jsem nastartoval s vypojeným konektorem od výhy vzduchu na který jsem zapoměl, takže se mi rosvítila kontrolka motoru. - Mohla by se tam tahle chyba třeba uložit a dělat to teďkon paseku?
- A zatřetí jsem teď o víkendu zjistil, že jsem měl vytaženou dole z airboxu takovou hadičku co do něj vede zezadu.
Mohlo by něco z toho tu spotřebu ovlivnit? Popřípadě jestli se mi při té výměně nemohlo podařit odpojit ještě něco dalšího co by tu spotřebu mohlo zvyšovat.
Před časem jsem si měřil "dosažitelnou" spotřebu (například pro dlouhé cesty na dovolenou atd...) a dostal jsem se docela na pěné číslo, takže mi příjde divné že mi to tam teď mizí jak bych měl díru v nádrži. Zrovna teďkon potřebuju pravidelně jezdit na chatu kvůli práci, tak se snažím jezdit úsporně, ať neprojedu vic v benzínu než mě stojí materiál.
Andrew
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95