logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Kódy klikovky motoru FS
Thullo Offline
#1 Vloženo : neděle 8. června 2014 15:50:18 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Přátelé a kamarádi,
nevíte někdo, jaké kódy má na sobě kliková hřídel z motoru FS (2,0 16v)

Jde mi o to, že jsem narazil na klikovku, ale nevím, z jakého je auta :o)

Tato co jsem našel má na sobě S91 a nebo H457. Může to být PROBE??? (nebo MX6, 626???)

viz:
Klikovka
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 8. června 2014 17:13:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kouknul jsem na ten odkaz s fotkou a tohle nebude klikovka z mazďávkýho 4válu tam je klika uložená 5x a já na ní měl vyraženej přímo tip motoru. Takhle blbě uloženou klikovku měli snad jen škodovky od 1000MB - 1,4 fabia 1gen.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#3 Vloženo : neděle 8. června 2014 19:24:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Pravda pravda :o) vůbec mi to nedošlo. Škoda... myslel jsem, že jsem měl štěstí. No, nevadí.
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#4 Vloženo : neděle 15. června 2014 15:59:27 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jj, 3x ulozena klika a 4 srouby na setrvak... Zivotnost motoru tak 100000 km... Š120 jak vysita BigGrin
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
jubileus Offline
#5 Vloženo : pondělí 16. června 2014 6:24:25 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Osobně bych byl s verdikty opatrnější, protože 3x uloženou kliku měly taky motory Ford V4-(V6) 1300-3000 ccm.(od roku 1970-)
Z této původní konstrukce vyšly motory Ford cosworth, které se používaly i v F1 atd.

Osobně jsem se v jednom V4 vrtal,(protože se mi vlivem ucpaného filtru urval náhon oil čerpadla a tak jsem si ho musel opravit).
Měl najeto 160000-tachometr a motor nebyl vůbec "vyjetý".

Až jsem pak sehnal druhou kliku a origo šály, tak chytnul na podruhý a jezdil ještě hodně dlouho.
Na tyto motory nedám dopustit a osobně jsem jich několik opravil. Jsou jednoduchý, malý a chytře řešený. A navíc některý podčtvercový(větší průměr pístu než zdvih) takže do otáček taky šly.

Podle kliky bych si tedy netroufnul soudit celý motor. Ale škodovka je skutečně shit.BigGrin Bored


jubileus Offline
#6 Vloženo : pondělí 16. června 2014 6:27:00 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Příspěvek trochu "z cesty" ale moc pozorně jsem nečetl--tak sorry.BigGrin
Wesker Offline
#7 Vloženo : pondělí 16. června 2014 21:06:02 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jasne, ale to sou motory Ford, ne Škoda ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.