Dík za info.
Chci MAZLA v původním stavu(origo) ale přesto mě svádí nabídka spousta duralových disků, které lze sehnat. Některý jsou hodně dobrý.
ET 40 u disků Probe znamená, těch 40 je mm nebo % od venku--už nevím. Bylo to tu taky a na internetu je to možné najít-vím. Ale nejsem si jist, jestli je možné třeba použít rozměr-rozteč Probe ale jiný ET aby to vyřešilo použití podložek. Přece ET znamená, jak jsou kola usazena vůči řekněme přidělání k nábojům, či bubnům. Ale zase není jisté, když si člověk "odhadne, že chce kola o 20mm ven, že si koupí disky ne ET 40 ale 60 (jestli jsem to trefil+-nevím)a že to při rejdu a zadních tlumičích bude v pohodě a tak.
Budu stejně potřebovat na ty dva moje klucí nějaký baňatý auto a Probe mám po kompletní repasi podvozku(včetně nosníků), brzd a tak hrozí, že bude jezdit jenom příležitostně, když budu chtít policajty ukrutníky trochu nažhavit.
Jedna věc je jistá, čím víc jezdím s jinejma autama a míň potřebuji s Probe jezdit, zjistím po čase, až do něj zase sednu, že konečně auto dělá , to co po něm chci. Prostě, až někdo najdete nový auto s podobnou převodovkou tak sem dejte info. Ale myslím si stejně, že bude zase z Ameriky, protože evropský auta jsou připrdlý na kvalty i na otáčky. Takže plnej plyn, zmáčklou spojku a rvát tam kvalty podle potřeby rychlosti. A to platí i pro značkový (samozřejmě ne pro Jaguar a Mc Laren)
Chci na P1 dát široká kola ale nevím, co tam vleze(tedy bez úpravy podvozku a tak, aby se s tím dalo normálně jezdit. Wpower psal 205na 15" asi bez úpravy ale kdyby bylo jiný ET, tak by to šlo možná víc. Ale nevím to jistě a tak Vás prosím, jestli Vás tato debata neunavuje a někdo víte , co se dá použít s jiným ET, prosím dejte mi sem info.
Díky moc, musíme ukázat, že PROBE pořád žije , protože pořád ho nějak Škodovky a evropský malý autíčka(Probe bylo americký malý autíčko) nemohou dohnat.
A ta široká kola potřebuji na to, aby až je předjedu jim nestíhaly stěrače. (žert)
Nevím, jak by vypadala kola z P2 na P1.
Jo, ještě jsem si vzpomněl, že jsem viděl Cougara-toho oranžovýho původního starýho, co o něm byla debata tady v jiném tématu--si to fičel po Brně okolo Lužáneckýho parku -sice asi před měsícem ale vypadal úplně stejně i s popsanýmy kolama--prostě orgas. Čuměl jsem přes okno šaliny jako uchylák ale stejně mi mobil nedělá dobrý fotky, takže jsem si uvědomil, že to telefon nedá. Musí ho mít někdo v čr. Měl českou značku --byl to fakt odvaz. Úplně to samý auto, co je v tom tématu Cougar.
Dík za Váš zájem -alespoň se tu něco děje.
ahoj, černý LX z Brna.