U spotrovnich vlozek filtru, nebo orevrenych filtru je dulezite, aby byl povrch nastrikany impregnacnim olejem(tj. silikonovy olej, akorat 3x drazssi), ten chyta vsecek ten bordel. Jestli je to Green, KN, nebo jina svetova znacka je uplne jedno. Hlavne ten olej tam musi byt. Vezmete KN, GREEN, a takovy ten kostkovany filtr co koupite v tuningshopu na rozku za 4 kila a podivejte se proti slunci. Diry sou ve vsech znackovych i neznackovych filtrech. Samozrejme, kdyz mam zbytecnych 2000 ve srajtofli a chci sportovni filtr, tak si koupim KN a kdyz nemam, tak si koupim kostkovany filtr. Ja nejsem ten, co plati za znacku, ale za funkcnost. Kostkovany filtr sem mel na turbu 5 let, poctive sem ho pral a impregnoval a motor furt jel. Tim nechci nikoho nabadat, at si kazdy koupi na co ma v penezence :) Ale vysledek bude furt stejny...
Pak byla rec o spojce...Spojka co je namontovana v KL, je stejna jako v KJ. Takze zvlada vpohode 210 koni a 310 Nm tociveho momentu. Problem neni v lamele, ale v pritlacaku, proto to zacina klouzat.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw
Nejezdím rychle,létám nízko...