Zdravím, :)
jmenuju se Petr (Peci), momentálně jsem student (připravuji se na vš) a měl bych na vás pár otázek. Moje historie začíná prvním vozem, který jsem si koupil po završení řidičáku - Ford Focus 1,6 TDCi 2006 v kombajnu (kvůli psům), byl to zrovna honě kvalitní kousek kdy se měnily jen brzdy/olej ale byl to těžkej kombík s ne zrovna úchvatným výkonem i když na tom s rychlostí nikdy nebyl špatně.. No pořád mi na něm ten výkon chyběl a tak Ford změnil majitele na mojí sestru, která ho dostala za lidovou cenu (auto má rok a zatím jen repaso alternátoru) a já si pořídil mazdu 6tku 2.0 diesel 100kw (opět kombajn - psi). Auto nemělo chybu, bylo v nejlepší výbavě a já se radoval z dobrého pořízení, bohužel letos v únoru Mazda odešla když jsem od jedné slečny nedostal na hlavní přednost a ta to do mě narvala z pravého boku. Teď mám od známého půjčenou Hondu Prelude 4. gen 2.0 benzím 98kW a to povození je parádní, mám to teda jen na popojížďky po městě, občas směr praha po R7 kde už se svezu trochu líp. No a problém je v tom že se chystám do Liberce za studiem a za prací a potřebuju už nějaký to svoje přibližovadlo. Jsem fanda Amerik a Japonců (mrkačky jsou pro mě srdcovka) a s původním rozpočtem kolem 150tis jsem měl vyhlédnutého Dodge Caliber 2.0CRD ale kvůli nečekaným fin. výdajům z nákupu sešlo a rozpočet se mi snížil na polovinu. Auto se chystám pořídit v květnu a tím jak prohlížím poslední dobou jen samé inzerce a bazary tak jsem se zakoukal pravě do Forda Probe. Původně jsem nepočítal s tím že bych si snad mohl pořídit benzína a to ještě staršího jak rv2000 ale prostě jeho vzhleda to jak vy tu o něm hezky píšete na vašem fóru mě k němu neskutečně táhne. Chtěl bych si teda pořídit dvoulitrovou verzi (pořád jsem student dost toho najezdím tak bych rád spotřebu udržel pod deseti) a rád bych se přidal k vaší komunitě. Dokonce už mám jednoho vyhlídnutého a možná je i někoho z vás