logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
MBC
white power Offline
#1 Vloženo : sobota 2. června 2007 21:22:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Vzhledem k tomu že moje probe z 88 roku opravdu v ČR nikdo neumí čipnout tak jsem se rozhod že zabuduju MBC (už sem ho obědnal tak mi to nikdo nerozmluví) ale kam s ním. Jasný je že mezi turbo a waster gate ale je tam mezi tím ještě jakýsi snímač nebo co to je tak jestli to mám dát před něj tj. blíž k turbu nebo až za něj. Nebo jesli někdo nevíte k čemu je ta věc dorá.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
livedjmalo Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 3. dubna 2014 8:04:06 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Ahoj WP..dnes som kupil MBC a neviem ako ho zapojit..nemas neaku fotodokumentaciu alebo navod?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 3. dubna 2014 16:17:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Fotodokumentaci nemám, nevím jakej si koupil MBC ale moc rozdíl v tom nebude, budeš potřebovat cca 0,5m hadičky (možná víc pokud máš MBC s regulací do kabiny, ale je to zbytečnost stejně ho jednou nastavíš a víc na to sahat nebudeš).
MBC dáš do hadice č.2 a napojíš ho aby vstup byl od boost solenoidu a výstup do wastegate.

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Wesker Offline
#4 Vloženo : sobota 5. dubna 2014 6:29:57 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Cau, ten BOOST SOLENOID bych odpojil a zahodil, nebo bych ho nechal zapojeny na dratech, aby RJ nepindala a MBC bych dal misto neho. Stejne to jen dusi plnici tlak na jednicku a dvojku.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
1 user thanked Wesker for this useful post.
white power Offline
#5 Vloženo : sobota 5. dubna 2014 9:58:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
to jsem nezkoušel, je tam nah...o přístup zakže jsem to zapojil takhle a když to fungovalo tak jsem to dál neřešil, ono je celkem jedno jestli dáš MBC místo boost solenoidu nebo až za něj, tlak už stejně reguluješ pomocí MBC a ř.j. ti do toho začne kecat až když přesáhneš 12PSI
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#6 Vloženo : neděle 6. dubna 2014 20:22:20 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Nevim jak to funguje u P1, ale u Celiky turbo to omezuje tlak na jednicku a dvojku z puvodnich 0,55 na 0,3.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
livedjmalo Offline
#7 Vloženo : pondělí 7. dubna 2014 12:53:52 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
takze ja som to najprv udelal tak ze som MBC napojil na hadicu cislo jeden ..funguje to ale neako mi to blbne takze to chcem prerobit..MBC mam turbosmarthttp://www.boostcontroller.com/products/BC-305.jpg neviem teda naco je tam to tecko ci ho mm pouzit....Tak asi skusim napojit vystup priamo z turba do westgate a tak urobim bypass solenoidu..Bude to tak fungovat najlepsie? diki vopred
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#8 Vloženo : pondělí 7. dubna 2014 13:11:38 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#9 Vloženo : pondělí 7. dubna 2014 16:22:12 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
super diki moc ..este ta vysvetlivka..kam ide ta hadicka : vent into engine bay?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#10 Vloženo : pondělí 7. dubna 2014 16:44:44 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
vent into engine bay - do motorovýho prostoru, to je podle mě pro případ že si ten regulátor dáš do kabiny aby ti to v autě nesmrdělo a nesyčelo
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
livedjmalo Offline
#11 Vloženo : úterý 8. dubna 2014 7:46:50 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Super tak zase dakujem za rychlu pomoc ThumpUp Teraz rozmyslam nad vacsim intercoolerom..Co poviete?
Ford Probe Gt turbo
white power Offline
#12 Vloženo : úterý 8. dubna 2014 16:11:13 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nad tím taky už delší dobu přemýšlím., jenom teď to pro mě není priorita.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#13 Vloženo : středa 9. dubna 2014 11:09:39 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Hlavne ic nekupuj podla krasy ja som kupil 570x300 a nepaslo to jak na tatru tak asi vojde maximalne 400x250 ale celkom lacne su ja som dal 99.90 za 570x300 a 25 euro za modre silikonove hadice a 4 ks trubiek selijakych
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
livedjmalo Offline
#14 Vloženo : pátek 11. dubna 2014 11:39:40 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
potom daj vediet aky tam dopasujes..inac dnes som zapojil MBC spravne podla navodu od WP..tlak mam nastaveny tesne pod 12 PSI a auto akoby dostalo novy dych..Kolko koni som priblizne ziskal? Probecko uz vtedy tlacilo super ale teraz je to prehnana sila ThumpUp
Ford Probe Gt turbo
soupi Offline
#15 Vloženo : pátek 11. dubna 2014 19:26:30 (UTC)
Registrován: 23.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 6

Zdravím všechny mam Probe 2.2 turbo gt 89 v serii ohledně motorů jsem začátečník tak jsem vděčný za každou radu či informaci chtěl bych se zeptat kolik koní se dá "vydolovat" s MBC bez čipování motoru. Taky bych se chtěl zeptat co za díly bych měl nutně vyměnit kromě kovového těsnění pod hlavu... Vydrží origo písty atd. přece jen je to starý motor a už má něco za sebou tak ho nechci moc trápit asi bych se spokojil s plnícím tlakem 10psi na 12psi k fuel cuttu se mi už moc nechce BigGrin . Auto jsem si zamiloval takže bych ho nerad odrovnal ale myslím si že by mu pár koní navíc slušelo BigGrin Předem děkuju za odpověď.
white power Offline
#16 Vloženo : pátek 11. dubna 2014 19:53:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kolik koní se dá vydolovat pomocí MBC je těžká otázka na brzdě jsem nebyl a nejsem příznivcem tvrzení že nějaká úprava přidá 10 koní a jiná dalších 15.
Origo písty to vydržej bez problémů, já mám písty z atmosférikýho motoru, který maj větší kompresi, s tím těsněním pod hlavu je to horší, mě nevydrželo 2x a na kovový budeš muset nechat srovnat hlavu i blok motoru a když to budeš dělat tak můžeš dát rovnou i pístní kroužky a všechny těsnění.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
soupi Offline
#17 Vloženo : pátek 11. dubna 2014 20:01:28 (UTC)
Registrován: 23.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 6

Dobře díky moc ThumpUp
livedjmalo Offline
#18 Vloženo : sobota 12. dubna 2014 11:32:19 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
WP prave som sa docital ze kazdy 1 PSI je cca +10 koni... A to na troch roznych medzinarodnych forach..Je v tom pravda?
Ford Probe Gt turbo
Matoprobe Offline
#19 Vloženo : sobota 12. dubna 2014 14:41:24 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
12 PSI neni moc ked seria ma 9PSI podla mna to nepridalo ani tych 10 koni skus ist na brzdu a daj graf zo serie 0,6 bar a potom na tych 0,8 bar som zvedavy ci to da viac konikou. a fuel cut zevraj dokaze vyriesit nejaky specialny el. obvod
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#20 Vloženo : sobota 12. dubna 2014 17:17:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: livedjmalo Jdi na citovaný příspěvek
WP prave som sa docital ze kazdy 1 PSI je cca +10 koni... A to na troch roznych medzinarodnych forach..Je v tom pravda?

těžko říct, ale moc bych tomu nevěřil, normální tlak je 7,3 PSI (9 Psi je overboost při 3000 ot.) takže by si jen pomocí MBC měl z motoru dostat nějakývh 180-190 Hp a to je blbost, líp to jede ale ne zas až o tolik, kolik bych pak musel mít já koní se všema těma úpravama ?
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.