2 Renni:
Mno tak to je pak jiná.
Co se ale úprav týká, tak to mi právě u tebe nejde do hlavy. Vysvětlím.
Já jsem si mazlíka udělal tak, jak je nyní už poměrně dávno a téměř nic se na něm neměnilo už x let - proto je stále stejný. Jsem přesně v tom bodě, jak ty říkáš, že už nevím, co víc s tím dělat - ne, že by to nešlo, možností je miliarda (např. Turbo, Kompresor, Duplex, Lambo doors, bílý interiér, křídlo, neony vsude možně, vzduchový podvozek, nasávače a výdechy vzduchu všude po autě atd.) ale jde spíše o to, že to auto je tak, jak jsem ho chtěl a jak mne stále okouzluje - prostě ho měnit nechci.
Ovšem ty - ty jsi právě ten, co ho téměř každý rok něčím výrazným změnil - neváhal jsi od základu měnit jeho vzhled. Pokaždé to bylo trošku jiné auto - což bylo super. Proto se tomu teď divím ;o)
A taky právě proto, že peníze nepotřebuješ, tak jsem si říkal, nač to prodávat. Já s mazlem vyjedu možná 7-8x za rok (včetně Kamene) a stejně bych ho neprodal :o) (a to i když teď zrovna peníze docela potřebuju na projekt s nemovitostmi - konkrétně s garážemi teda)
Takže jen proto jsem napsal, že konec dobrý, všechno dobré - protože je dobře, že ti auto zůstalo. Ono prodat se dá přeci vždy - i za rok třeba ;o) takže letos na Kameni, se zase uvidíme a to je z toho celého, to nejlepší kámo...
:o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb