Zdravim všechny probáky ;-) Tak sem se rozhodl založit si toto téma. ;-) Tak něco k tomu mymu mazlkovi:
Koupil sem si ho v řijnu 2012, na první pohled v celkem dobrym stavu. Barva teda na pytel, ale jináč všechno vypadalo v pořádku. Je to 2,0 16V 85kw. Mno, ale po naježdění pár km, a po tom co sem začal pomalinku objevovat závady, a zjistil že to není tak růžový jak se na první pohled zdálo. Žere olej, výkon není takový jaký by měl být, mno, zkrátka a jednoduše hlavně motor je v pytli.
A proto je teď v plánu: Výměna pístních kroužků, těsnění dříku ventilů, nové kabely k svíčkám, nové svíčky, repase vstřikovačů, nový regulátor tlaku mazání, repase rozdělovače, nová "lamda"... To jen tak k motoru. Dál je v plánu nový lak, 17" kola, zatmavení oken, kulaté světla místo těch hranatejch, celkové snížení auta. Ale to až bude motor v naprostym pořádku... ;-) Asi na vás budu mít pár dotazů ohledně toho motoru, tak jestli má někdo stejnej motor jako já, a dělal taky něco jako výměna kroužků atd, budu rád když mi napíše na co si dát pozor atd. Co bych teď ale nutně potřeboval vědět je: Kde sehnat pístní kroužky? Dá se to někde obědnat? Nebo musím přímo do mazdy? A dál potřebuji vědět postup dotažení hlavy, momenty, pak jak správně nastavit rozdělovač. Prostě takové ty základy. Zatím moc děkuji...
Ford Probe 2.0