logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Po výměně motoru nedrží volnoběh a chcípá 2.5 V6
tomino26 Offline
#1 Vloženo : pondělí 3. března 2014 21:59:04 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Zdravím.
Potřeboval bych radu,jelikož už nevím co s tím. Na 2.5 V6 jsem nechal měnit motor z mazdy xedos9.
Motor jde nastartovat bez problému, ale když to nechám na volnoběh, tak otáčky po nastartování vyletí,ale hned zase klesnou a okamžitě to chcípne. Jinak jde motor do otáček pěkně.
Zkusil jsem odpojit váhu vzduchu, a volnoběh to drželo předpisově. Ale jak jsem párkrát přidal, rožnul se check , a z volnoběhu si motor pomalu přidával až na 2000 ot/min, a když jsem chtěl přidat, tak motor chcípal.
Zkusil jsem teda vyměnit váhu z druhýho auta, zapojil ji, smazal check, nastartoval ,a samozřejmě to zase volnoběh nedrželo.
Dokáže mi někdo poradit čím by to mohlo být?
Díky. Tomáš.
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
DaPavlis Offline
#2 Vloženo : pondělí 3. března 2014 23:55:05 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj,

vymenil jsi i RJ z toho xedose ? Napada me hromada veci jako cidlo teploty,termostat,rozdelovac/svice/kable...kdyz ten motor z xedose byl jeste v puvodnim aute tak slapal normalne ne ?

Snad ti poradi nekdo kdo se stim uz setkal Wink

Btw tohle nam delalo u 1gen. eclipse taky ale stacilo vycistit poradne skrtici klapku (u probe otvory na volnobeh),vymenit svicky a vzduchovy filtr (nikdy jsem neveril, ze ten filtr muze byt az tak zasrany..) a bylo po problemu :-)

Drzim palce Smile
PGT V6 Turbo T3/T4
tomino26 Offline
#3 Vloženo : úterý 4. března 2014 0:00:01 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Řídící jednotku s xedose sem neměnil. Jinak ten motor když byl v xedosu šlapal pěkně, než šel ven,tak jsem ho projížděl,a vše bylo o.k. Zítra skusím vyměnit škrtící klapku, tak uvidíme....
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
mikkmikk Offline
#4 Vloženo : úterý 4. března 2014 8:07:26 (UTC)
Registrován: 29.09.2012 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Prostějov

muze to byt jedna z koster co je prisroubovana na prevodovce
Mx6 2,5V6 93
tomino26 Offline
#5 Vloženo : úterý 4. března 2014 8:51:01 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Dík za radu, mrknu na to.....
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
tomino26 Offline
#6 Vloženo : úterý 4. března 2014 15:17:27 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak problém vyřešen.....

Na boku hlavy, to přisávalo vzduch. Na xedos9 tam asi něco bylo našroubené, protože tam byl otvor se závitem, a když sem se podíval na druhý motor z Probe, tak tam byla zašroubená záslepka.
Takže sem ji tam našrouboval, a volnoběžné otáčky to drží super.
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
DaPavlis Offline
#7 Vloženo : úterý 4. března 2014 16:37:28 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Muzes udelat prosimte foto toho mista a zaslepky ? Nechci strasit ale aby jsi nezaslepil nejakou cestu napr. pro odsavani vyparu..
PGT V6 Turbo T3/T4
tomino26 Offline
#8 Vloženo : úterý 4. března 2014 16:52:10 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Pravě jsi mě vystrašilBigGrin ...
Ale snad ne,když na dvou motorech je to zaslepený. Ale udělám zítra fotku...
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.