logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
P1 gt - blow off
white power Offline
#21 Vloženo : pátek 28. února 2014 7:06:12 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U těch lidí co to měly místo půvopdního BOW to odfukovalo taky parádně, ono spíš záleží na použitým BOW než na umístění.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
livedjmalo Offline
#22 Vloženo : pátek 28. února 2014 7:11:51 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Tak super dam ho misto toho stock...No kupil som HKS SSQ..tak teraz idem s kolegom to namontovat ..dnes poslem neake foto a video..diki za rady
Ford Probe Gt turbo
livedjmalo Offline
#23 Vloženo : pátek 28. února 2014 13:16:14 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Takze dakujem vsetkim co mi poradili hlavne WP prave som uspesne doinstaloval HKS BLOW OFF na moje probe gt..Spravil som to tak ze dal prec povodny BOV s plastovou trubkou,zaslepil return.,..Na ocelovu trubku sme navarili T na ktore potom s hadicou spojili adapter HKS na ktory nasledne nasadil samotny Blow Off..Potom som pripojil tu tenku hadicku co bola pripojena k povodnemu BOV na HKS ale musel som tam spravit vymedzenie kedze hadicka bola hrubsia ako na ventile...Zapli sme motor,nahriali a pridali a pekne to uz sičiiiii...PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST...Este jedna otazka treba tneako regulovat alebo dolatit tu srubu co je na ventile? Dakujem
Ford Probe Gt turbo
kefa Offline
#24 Vloženo : neděle 22. února 2015 22:22:56 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

caute probaci dneska jsem namontoval bow. sundal jsem origo zaslepil dole tu nasavaci diru od vahy nahotu dal tecko s bow od greedy napojil origo podtlak a ventil mi za chodu zustava pootevrenej a nasava falesnej vzduch a snizuje to volnobezne otacky motoru jako kdyby to mnelo chcipnout cca okolo 500-400 ventil je stelovaci a dela to i kdyz je dotazenej na maximum nevite nekdo co stim diky ..
Ford Probe 2.2GT turbo
white power Offline
#25 Vloženo : pondělí 23. února 2015 8:17:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To je divný protože BOW je před škrtící klapkou a i kdyby netěsnil tak by to volnoběh ovlivňovat nemělo. Jedině že by to zkrz něj sálo vzduch do toho podtlaku kterej ho ovládá. Zkus nastartovat a ten podtlak zaslepit.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#26 Vloženo : úterý 24. února 2015 21:32:45 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

tak kdyz odpojim a zaslepim podtlak z bow. tak je vse ok normal otacky 700-800 to je cajk a kdyz pripojim podtlak na bow.tak se jemne pootevre a nasava falesnej vzduch kdyz strcim prst do bow a pritlacim membranu dolu tak je to taky v pohode asi budu muset koupit silnejsi pruzinku pac mam bow.dotazenej na maximum.dneska jsem ho dotahl na maximum pridal na otackach na klapce a dase to akorad kdyz tomu slapnu tak bow. jemne odpusti neni to ani moc slyset................
Ford Probe 2.2GT turbo
white power Offline
#27 Vloženo : středa 25. února 2015 4:52:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Podle mě si silnější pružinou nepomůžeš, nejspíš máš v BOV špatnou membránu, protože ta část co je podtlak by neměla nasávat falešnej vzduch nikdy, ani při úplným otevření ventilu. Se silnější pružinou se toho problému nezbavíš a BOV ti nebude otvírat, nebo bude ale málo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#28 Vloženo : středa 25. února 2015 15:38:36 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ahoj ona prisaje menbranu a potevre pist v bow a tim padem to nasava vzduch prez ja to v cera zkousel dal jsem prst do diry kde bow odfukuje a pritlacil pist dolu a otacky se zvisili na normu tak se mi jakoby zda ze ten podtlak saje na ten ventil moc a tim pdem zveda pistek v bow skusim koupit regulaci vzduchu na akvarko takov
i kolecko byva i na kapacce tak ho tam dam a priskrim podtlak a uvidime.
blow off greedy modrej ten mam ja

jinak zatim dekuji white power
Ford Probe 2.2GT turbo
white power Offline
#29 Vloženo : středa 25. února 2015 15:44:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To bude k ničemu, ta komora kde je připojenej podtlak musí bejt samostatná a hermeticky uzavřená. Podtlak má jen otvírat a zavírat pístek a v žádným případě přez něj nemá jít vzduch do sání. Mimo toho cca 1dl co se nasaje při zavření škrtící klapky z tý komory v BOV.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#30 Vloženo : středa 25. února 2015 16:57:49 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ahoj komora je uzavrena samostatne v bow.ten podtlak mi jemne prisaje membranu s pruzinou a dole jse mi jemne potevre pist kudy odchazi pretlak z turba a jak je potevrena tak mi uchazi tudi vzduch ktery nasava vaha do motoru . ne tvem ventilu bi to propoustelo vzduch prez ti male dirky co mas dokola bow.
pro lepsi pochopeni at jse to lip resi jsem udelal obrazek .

http://postimg.org/image/j2y8hre5f/
Ford Probe 2.2GT turbo
white power Offline
#31 Vloženo : středa 25. února 2015 17:14:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já furt mám za to že netěsnost před škrtící klapkou by neměla ovlivnit volnoběžný otáčky. Ale budu to asi muset vyzkoušet, i když jednou jsem vyrazil s odpojenou váhou vzduchu a jelo to normálně až do doby kdy jsem od toho chtěl nějakej výkon. A docela dlouho jsem jezdil s vypadnutou hadičkou co je před turbem od boost controleru a taky to nic nedělalo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#32 Vloženo : středa 25. února 2015 17:20:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
A když dlení zacpeš ten "výfuk" z bov tak je to vpořádku nebo beze změny ? V každým případě ta pružiny by měla bejt dost tvrdá na to aby ten podtlak na volnoběh udržela a neměl by se ten píst zvedat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#33 Vloženo : středa 25. února 2015 17:38:19 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

kdyz dotlacim prstem ten pistek dolu o ty 2-3milimetry na doraz tak je vse v poradku
Ford Probe 2.2GT turbo
kefa Offline
#34 Vloženo : sobota 7. března 2015 15:52:24 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

aho blow off jsem dnes vyndal pac mne to sralo a auto slape jak hodinky asi to chce jinej
Ford Probe 2.2GT turbo
vladoprobe89 Offline
#35 Vloženo : pondělí 16. listopadu 2015 12:50:03 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
4aute, chcel by som sa opýtať na moj blow off. Ked my poriadne zatlačí turbo, tak ako by my aj počas pridávania, ked držím motor v otáčkach pootvorilo blow off a unikal by my vzduch a tým pádom ani turbo netlačí, ako by malo. podtlak mam zo sacej rampy privedený na BOV. Čím by to mohlo byt? Poprípade nejaké rady? skúsenosti?... Confused [img]http://ulozto.sk/xA5bWb43/11501665-bov-fv-b-jpg[/img]
white power Offline
#36 Vloženo : pondělí 16. listopadu 2015 17:33:45 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Máš stejný BOV jako Kefa a stejnej problém.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#37 Vloženo : pondělí 25. ledna 2016 20:21:25 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ahoj dnes jsem mamontoval hks bow.dal jsem ho jako W.p.a vse fuguje jak ma odfukuje paradne.origo jsem pouzeodpojil od podtlaku akorad nemuzu nejak nastavit tlak u mbc nepusti mne to vic jak 0.5-0.6batu tak mam podezreni ze ten orygo podfukuje asi nevite nekdo cim to muze bit dekuji
Ford Probe 2.2GT turbo
white power Offline
#38 Vloženo : pondělí 25. ledna 2016 21:42:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zkus ten origo BOV zaslepit, ale je to divný já ho mám taky odpojenej jen od podtlaku a turbo mi tlačí vpohodě 12PSI (cca 0,8 baru) taky může bejt špatnej MBC já jsem ve svým musel vyměnit pružinku, protože mi z ničho nic taky najdnou turbo začlo dávat seriovej tlak i když jsem měl MBC dotaženej nadoraz.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#39 Vloženo : úterý 26. ledna 2016 15:09:41 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

dnes skusim origo nahradit trubkou ale jeste pred tim odpojim hks a napojim podlak do origa a uvidim mbc pred tim tlacil krasne
Ford Probe 2.2GT turbo
kefa Offline
#40 Vloženo : úterý 26. ledna 2016 20:30:16 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

hotovo propustel origo bov dal jsem misto nej trubku a jede to jak splaseni mozna o neco lepe jak predtim takze W.P dej origo pric pac propousti tlak....
Ford Probe 2.2GT turbo
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.