logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
P1 gt - turbo, prevodovka
Ludas Offline
#1 Vloženo : sobota 22. února 2014 2:15:46 (UTC)

Registrován: 20.01.2014 (UTC)
Příspěvků: 70
Bydliště: Hradec Kralove

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak jsem se vratil z nocni projizdky mestem a musim se zase podelit o nejake nedostatky BigGrin tehdy jsem uz psal, ze tlakomer turba nejde az ke konci. Od zacatku, co jsem to Probe koupil, tak po odstavce alespon 12 hodin se za studena kouri z turba. Ted se to uz dost zhorsilo, je to koure jak z vyfuku skoro :D za tepla v pohode... asi to turbo cely vymenim, to bude nejlepsi reseni, ne? :D kdyz mam dve.
A od zacatku mi sla prevodovka ztuha, pak jsem prostrikal tahla a slo to lip. Dneska jsem trochu ohrabl jednicku, zaradil dvojku a uz jsem ji dalsich pet minut nedostal ven... po chvili se to zlepsilo, pak zase zhorsilo. Radit slo, ale jen kdyz jsem pustil rizeni a pouzil obe ruce :D pak jsem zacal radit 1 - 3 - 5 a slo to uplne v pohode... je to spis kulisa, tahla nebo prevodovka? Vsechno mam, takze neni problem vymenit. Nebo malo oleje v prevodovce? Slo to spatne i s chciplym motorem. Predem diky za rady RollEyes
5x Ford Probe 2,2 gt ♥
white power Offline
#2 Vloženo : sobota 22. února 2014 19:04:54 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych to tipnul na ohlou vydličku v převodovce. Turbo buď vyměnit nebo nechat zrepasovat, ručička turba nikdy nejde až ke konci, protože je nastavený aby dávalo nějakejch 7 PSI a overboost 9PSI při 3000 RPM, s přídavným regulátorem tlaku můžeš tlačit max 12PSI a s úpravou ř.j. tohle turbo dá až 16PSI.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#3 Vloženo : neděle 23. února 2014 19:15:15 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Já jen, že dnes do všeho kecám.

V P1 je příjemný, že když moc nespícháte můžete SKUTEČNĚ řadit 1,3,5 a auto se normálně rozjede.

To ve ŠKODA OKTAVIA(služební) možné rozhodně není. Stejně jako jet 50 km na volno na 5-ku,
potřebovat přidat
a šlápnout na plyn a jet za 5vteřin 100.

Toto se mi u P1 líbí a dělá to z toho autíčka POUŤOVOU ATRAKCI. Kdo do do toho sedne--tak to chce.
Takže 1 3 5 - žádnej problém. Smile
Ludas Offline
#4 Vloženo : úterý 25. února 2014 13:25:22 (UTC)

Registrován: 20.01.2014 (UTC)
Příspěvků: 70
Bydliště: Hradec Kralove

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Presne tak, to auto fakt jede od neutralu... jezdim taky ve firemnim, ale Hyundai i20 1,2 a to bych nepral ani svymu nejvetsimu nepriteli =D ve spodu akcelerace zadna a vykonu se clovek nedocka ani v 6000rpm. Mel jsem 27 aut a s p1gt nejlepsi svezeni :) proto jsem u nej zustal. Ale prece jenom to chci mit v co nejlepsim stavu, takze to budu resit. A na kameni bych dost ztracel na sprintech BigGrin
5x Ford Probe 2,2 gt ♥
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.