logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Výměna motoru V6
Nemo Offline
#1 Vloženo : pátek 7. února 2014 14:38:31 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
Zdravim všechny ty kteří by mi mohly nejak pomoct, nebo spiše poradit s výměnou motoru...
Rad bych veděl jaký je ten nejlepší postup pro výměnu?? Čím začít?? Na co si dát pozor, popřípadě jakoukoliv fotogalerii, Nebo vaš postup při výměně, Co je dobré vše zkontrolovat popřípadě bez kontroly vyměnit, jsou tam určitě věci ke kterým je přístup pouze za těchto okolností(různá čidla, hadičky atd.) ... Budu rád za jakoukoliv radu či pomoc, předem všem děkuji Nemo

Ještě doplnující otázka, je velký rozdil mezi motory z roku 94 a motory z roku 96, jak je to se zapojením co Řj, kontrolky na palubní desce atd.. ? diky
Tomio007 Offline
#2 Vloženo : pátek 7. února 2014 17:55:27 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Pokud chceš vytáhnout motor i s převodovkou tak je to celkem pohoda. Musíš vytáhnout chladiče(jak klimy tak vodní) Odpojit všechnu elektřinu(ta je většinou ve svazcích,takže to jde pěkně. Nejhorší pro mě bylo sundat trubku od serva na čerpadle, je tam blbý přístup,ale jde to. Jako poslední jsou výfukové svody(mě šly naštěstí povolit na spodních přírubách).
Dával jsem do 94 motor z 96 a musel jsem jenom přehodit všechna čidla co jsou na motoru, protože některé mají jiné patice.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
1 user thanked Tomio007 for this useful post.
Nemo Offline
#3 Vloženo : pátek 7. února 2014 19:36:32 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
to : Tomio007 Diky za odpověď, takže to znamena zkraceně že ty motory rozdilnejch rocniku vykazujií na čidla schodné udáje?? tim myslim čidlo na klice atd... neměl si pak nejake potiže typu Check Engine?? :-) a když to šlo u tebe z 96 na 94 tak u mě by to mělo jit stejně tak ne? sem dost skeptický, protože mě ten motor vyjde cca na stejne penize jako oprava meho, ale ten motor z 94 je po generálce (100% ověřená informace :-) ) mě dost zajima jak je to možne protože když zjištujes chyby na 96 dokaže to zjistit o dost podrobnejsi udaje nez na 94, tak aby to pak nedelalo nejakej bordel aby tomu počitači z 96 nedalo problemi že se nedopátrá potíží na motoru z 94 když ten motor asi na tom neni tak vyspele aby dokázal odpovídat tomu počítači, třeba to je jen blabol, ale přijde mi to celkem logický, a nejak si na to nedokážu odpovědět :-D dik za případnou odpověď
Tomio007 Offline
#4 Vloženo : pátek 7. února 2014 19:44:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Motor je po kovové stránce úplně shodný, jen čidla se liší v tom co vše dokáží změřit, proto musíš dát své čidla z původního motoru na nový motor aby nebyl problém v diagnostice.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
JM Offline
#5 Vloženo : pátek 7. února 2014 20:30:58 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
96 má diagnostiku OBD II a navíc jinou řídící jednotku. Možná to nebude úplně sranda i když jsou mechanicky shodné.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
1 user thanked JM for this useful post.
Nemo Offline
#6 Vloženo : sobota 8. února 2014 11:52:24 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
Nechci byt ted za blbce, ale když ta jednotka na 96 bude čist z těch čidel ktere jsou z 96 tak by v tom byt problem teoreticky nemel ne? leda snad že by ta čidla nedostala ty hodnoty ktere dostává na 96kovém motoru, ale to by se nemelo stat pokud jsou ty motory totozne..ted fakt nevim :-)
Tomio007 Offline
#7 Vloženo : sobota 8. února 2014 12:19:40 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Je to tak jak to píšeš. Pokud přehážeš ty čidla tak to bude normálně fungovat, já to loni dělal taky,akorát obráceně a bez problémuWink
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
.pavel. Offline
#8 Vloženo : sobota 8. února 2014 19:40:44 (UTC)
Registrován: 18.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 22
Bydliště: Velké Bílovice

Taky mě čeká swap motoru ale na BA 2.0 V6.Chtěl bych rovnou nový lak v motorovém prostoru a vše zrepasovat a natřít a ....
a pak tam šoupnout klzeBigGrin .podle mě,když,tak už se vším všudy.
Čím stříkate motorovej prostor a úpravy kolem?
Už to někdo si nechal otryskat??
Bad Offline
#9 Vloženo : neděle 9. února 2014 3:17:13 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Motorový prostor nalakuješ stejně jako zbytek kastle. Akorát je s tím strašnej opruz, abys všechno dokonale odmastil atd... Otryskat to jde, máli-to smysl.
Nemo Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 27. února 2014 23:26:35 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
Jen pro oživení tematu :-) zatim vsem kdo nejak odpověděly děkuji, a s probe se to ted ma tak ze motor v mem probe castecne jiz neni mezi námi :-( vecne loviste (aspon podle chování a zvuků které vydával)... takze se behem 14 dnu jede pro dárce, a zacne se s výmenou, tim bych chtel i podoktnout ze budu mit jedno cele probe ze ktereho urcite bude cast dílů na prodej, udělam na to potom solo tema v sekci tomu určené s nejakym seznamem veci ktere bych pustil, bude tam dost veci ktere si necham kdyby náhodou :-) takže pokud by nekdo již ted mel zajem si rezervovat nejaky konkretní díl, tak mi dejte vedet nejlepe sem na forum nebo tel. 728259892.. Současně s prubehem výměny budu pridavat fota, případně dotazy (tech bude urcite dost :-) ) . Kdyby náhodou měl někdo nejakou radu ohledně té výměny, sem s ní..Předem všem díky
DaPavlis Offline
#11 Vloženo : pátek 28. února 2014 6:53:43 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Caues,

je jedno jak zacnes.Ja bych treba zacal demontazi plastoveho sani,baterkou (same rychlovky),potom jak psal tomino tak hadice od chladice/klimy/serva.Odpojil palivovou soustavu,ostatni hadicky od bloku sani.Komplet elektroniku (jedna strana se tahne od altiku a druha zadem kde jsou vrisy/cidla).Dale asi vyfuk ,poloosy+spojkovy pomocny valecek a nakonec 4 silentblocky. Wink Tak nejak zkracene Flapper
PGT V6 Turbo T3/T4
JM Offline
#12 Vloženo : pátek 28. února 2014 11:50:36 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A nechceš tomu dát rovnou turbo kit co mám v garáži? Já přesedlávám na motorky OhMyGod
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Wesker Offline
#13 Vloženo : sobota 1. března 2014 20:08:48 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Hlavne nestavej HAKI leseni jako Cuir BigGrin Nejvice by ses nadrel s tim aby ti to nespadlo i s motorem povesenym nad autem BigGrin

to JM: za kolik poustis ten turbokit?
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#14 Vloženo : sobota 1. března 2014 22:55:45 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Netuším, už ani nevím na kolik mě vyšel a ani nevím jestli se k němu někdy nevrátím ale ted mi zabírá půlku garáže tak mě to štve Huh
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Nemo Offline
#15 Vloženo : pondělí 3. března 2014 20:51:39 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
To Wesker: nene lešení nebude :-) bud pujde spodem a nebo za tram v garaži přes kocku :-)
To JM: No dik za nabídku ale mam rad probe takove jake je, hlavne je to vycemene auto ktere potrebuju skoro kazdy den aspon zatim, možná kdybych mel dve tak bych delal pokusy, ale to bych neuzivil :-)

Jinak jsem se ještě chtel zeptat zda nekdo neví jestly se klima nechava tak jak je nebo se nejak vypouští a sundava pri te vymene??, popřipadě je jednoduší tahat spodem nebo vrchem?? , A někde jsem tu četl že olej do převodovky PARAMO? je to dobrá volba?? popřipadě mi upřesněte specifikaci toho oleje, Dik moc za jakoukoliv reakci ;-)
white power Offline
#16 Vloženo : pondělí 3. března 2014 21:51:45 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
POdle tho co psal Bad na FB tak do převodovky u 2,5 patří olej SAE 75W90 a náplň jsou necelý 3 litry, jestli dávat do auta laciný oleje je na zvážení zvlášť když je ho tam tak málo, já osobně bych tam Paramo nelil a raději si pro klid duše přilatil za Castrol nebo něco podobnýho, jen bych si ještě zjistil jestli má mít označení API GL 5, nebo API GL 4, nebo API GL3, on není olej jako olej a SAE 75W90 toho moc neřekne (každej z těch olejů má jiný vlastnosti), pro převodovky se nejví používá API GL 5 ale není to pravilo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
tomino26 Offline
#17 Vloženo : pondělí 3. března 2014 22:15:08 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Já sem při výměně motoru nechal klimu zapojenou. Jen jsem odšrouboval klimakompresor od motoru, a nechal ho na hadicích.
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
1 user thanked tomino26 for this useful post.
Nemo Offline
#18 Vloženo : úterý 4. března 2014 11:50:49 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
to: White power dik za odpověď, našel jsem si http://www.oleje-aditiva...-synpower-tdl-75w-90-1l je to pro všechny 3 tebou uvedené specifikace tak by měl byt o.k. vetšinou se řídím timto http://www.valvolineeuro...czech/lubricant_advisor a mnou zmíněný olejje tam uvedený ;-)
to: tomino26 díky snad se to podaří také tak, ikdyž ja budu klimakompresor sundavat a dám si tam ten z druheho motoru pač ten necvrnliká :-D

Ještě bych měl jeden dotaz co s tyče provozních kapalin při výběru kapaliny do posilovače my to vyplivlo toto http://www.oleje-aditiva...oline-atf-dexron-iii-1l jenže je tam napsané do automatických převodovek ale specifikace souhlasí stim co se leje do posilovače Confused je to tak správně nebo mam vyhledat jinou kapalinu označení je ATF dexron III. tak by to mělo byt o.k. ne??
tomino26 Offline
#19 Vloženo : úterý 4. března 2014 13:19:28 (UTC)
Registrován: 29.03.2012 (UTC)
Příspěvků: 40
Bydliště: PROSTĚJOV

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Předevčírem jsem kupoval a měnil taky kapalinu do serva, konkrétně tuto:
http://www.combinata.cz/...uct&product_id=3064
FORD PROBE 2.5GT ,r.v. 1994
1 user thanked tomino26 for this useful post.
Nemo Offline
#20 Vloženo : pondělí 17. března 2014 22:00:31 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
Tak jsem se konečně dnes ve 4 rano vypravil do Kostelce nad labem, pro dárce srdce, docela psycho v kostelci jsem normalne najel na lafetu, a kdyz se privezlo na misto už nenaskočilo :-( krásně to začlo, nicměně jsme motor vytáhly behem odpoledne a zitra budem tahat druhý, a nejak to poskládáme do sebe, si myslim teda :-D nějaké foto s průběhem výměny hodim potom na rajče. Teda ale po prvním zjištění kolik je vsude trubiček hadiček, držáčků a buh ví čeho ještě me málem opdvezly a motorový prostor v dárcy vypadal tak jako že takhle to udělat v mem už to tam nikdo nezapojí, takže tahání druheho motoru už pujde s vetší rozvahou, a osobně si myslim že tak s tunou nalepovacích štítků :-D , je fakt že se člověk aspon nenudí :-D ale po měsíci ježděni v 206 1.6 to probe rozhýbu i kdyby jsem se měl upsat dáblu....
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.